[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#bsnparismilanlondon

MOST RECENT

Excellence in Direct Marketing for #BSNParisMilanLondon campaign. This one masuk tgh sikit sbb kurang malu dpt Silver #marketingexcellenceawards2016 #gamechanger #beyondawesome #bloodsweatandtears #NextYearAimForBestDifferedCampaign #Throwbackyesterday

Excellence in Marketing Innovation for #BSNParisMilanLondon Campaign. This one I duduk hujung sikit sbb bronze 😂😂 #marketingexcellenceawards2016 #gamechanger #beyondawesome #bloodsweatandtears #NextYearAimForBestDifferedCampaign #Throwbackyesterday

Celebratory toilet selfie cos we brought home 4 metals out of 5 categories for my 2 main campaigns. Proud proud moment. One of the highlights of my career for sure. More? Moga Allah izin, in d future. InsyaAllah.
#MEAMalaysia2016 #bsnmalaysia #bsnyouthhousingscheme #bsnpersonalfinancing #bsnparismilanlondon #adikziyandalamtummy #34w

Humbled and beaming with pride! Alhamdulillah we WON for our #bsnparismilanlondon campaign last year at the Loyalty & Engagement Awards in Singapore! So happy!!! Tq guys! We rock! @rizalsumarie @firdaus.ibrahims @geeaina @dafi3281 #dreamteam #youcantsitwithus #bsnmalaysia

My life goal - to travel the world! Mampu ke idok hehehe

#GPRepost,#reposter,#notetag @yunamusic via @GPRepostApp ======> @yunamusic:Made a lil @wearenotlostla video to inspire all of you to go out there and travel! Make it happen guys! If there's a will there's a way!
It's important to save up so you can lead a life worth living- what's the point of working really hard and not being able to reward yourself and see the world?
Check out BSN’s personal financing at www.bsnpersonalfinancing.com to find out how you can save up for your needs- education, traveling, the future! @bsnmalaysia
#bsnmalaysia #bsnparismilanlondon #wearenotlostla

TAHUKAH ANDA? ...orang berjaya dan orang Gagal pada dasarnya adalah sama. Maksudnya?

Saat Saya menulis status ini, Saya teringat salah satu ilmu menarik dari Kimia Anorganik.

Saya menemukan fakta ternyata yang namanya INTAN dan ARANG itu sebenarnya tersusun dari unsur yang sama, yaitu Karbon (C). Yang satu rapuh, mudah dipukul, hancur... Yang satu keras, gergajinya khusus, teramat sukar untuk hancur... Yang satu tidak ada nilainya,harga murah

Yang satu nilainya tinggi, mahal... Anehnya, sekali lagi, keduanya berasal dari unsur yang sama.
Bezanya.. Intan, dihasilkan dari proses yang sangat panjang dan suhu yang sangat panas. Sedangkan arang, dihasilkan dari proses yang sangat pendek dan suhu yan rendah.

Nah, ini seperti kita, manusia... Allah sudah menciptakan manusia sama.. sama2: BERPOTENSI. "Sesungguhnya kami telah menciptakan manusia dalam sebaik-baiknya bentuk"

Pertanyaannya, apakah kita menggunakan potensi tersebut dengan baik?

Berbalik lagi ke Intan dan Arang.

Intan, prosesnya panjang, tempaannya keras, suhunya tinggi
Arang, prosesnya pendek, tempaannya biasa , suhunya rendah.

Nah, berjaya juga sama... Kalau ingin berjaya, jangan terlalu ingin cepat.. Pasti ada proses. Nikmati prosesnya. Jangan malas. Jangan menyerah.

Mungkin kita cuma melihat orang yang berjaya saat mereka sudah "bernilai" saja, tidak melihat setiap tempaan, ujian, dan prosesnya yang dilaluinya?

Jangan cuma lihat hasilnya, lihat juga prosesnya, bagaimana orang yang berjaya boleh berjaya sebegitu.

Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas

Uishh..lapa dah ni...jom.makan..tapi sblm tu nak cite sikit..bab nasi lemak..ni ngan cite emas..bole..bole

JIMAT VS UNTUNG (HADAMKAN)

Kenapa nasi lemak biasa berharga RM1.50 manakala nasi lemak special berharga RM2.80?
Sebab nasi lemak biasa ada basic je seperti telur, ikan bilis, kacang & sambal... Tetapi nasi lemak special ada ayam, sotong, kerang, telur mata, paru dan sebagainya.
KENAPA KEDAI EMAS, KITA X PERLU JOIN AHLI BERBANDING POWERGOLD?

Sebab kedai emas hanya jual emas & kita sebagai pengguna hanya jadi pembeli sahaja, manakala POWERGOLD bagi terlalu banyak kelebihan yang kedai emas tidak dapat bagi
Antaranya
1. Beli emas harga rendah/murah
2. Beli emas dpt bonus
3. Kita jual emas dpt untung runcit + bonus
4. Ajak kawan2 beli emas dpt juga bonus
5. Kita rekemen kawan kita jadi ahli, dpt komisen
6. Kawan2 rekemen kawan2, kita jugak dpt bonus
7. Banyak lagi la..x larat nk typing..hehe

Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas
#jommendaftarahli/stokis

Bonjour! Comment allez-vouz? We're just in the mood to speak French today after seeing the pictures of #BSNParisMilanLondon winner in Paris! All smiles as they explore the city of love with the glitz and glamour of #ParisFashionWeek.. 😍😍 It's always good to see our customers so happy, congratulations! 😁 #BSNMalaysia #BSNPersonalFinancing

🏦Loan Bank Vs Ar Rahnu 🏠
-------------------------------------------------- Ahmad nak kawin💝 hujung tahun ni.. Tapi dia kurang duit 😥...
Dia ingat nak buat loan bank utk tambah2.. 😄
Tapi dia fikir2, kalau bt loan, maknanya dia berhutang dgn bank lama jgk.. pastu lps kawin lg byk nak pkai duit...😞
Dia tny mak dia... mak dia pun cadangkn "Mad, kau gadailah brg kemas mak ni.. pastu kau bayarlah skit2 kat Ar Rahnu smp hbs..Kau tebus blk la brg kemas mak ni"..
"Ahmad segan😣".. pastu Siap ckp lg kat mak dia, "Tak Nak lah.. mcm loan jgk tetap kena byr jgk.. Segan lg dgn mak.. Nak kawin pinjam duit mak"..😳 "Kau ni kalau mak ckp Kau bengap kang Kau marah plak..."
"Kau pinjam dgn bank Kau x Malu pulak ekk.." Kau bukan kenal pun org bank tu.." Ahmad tunduk Malu..😊 "Kau pnjm dgn bank, hutang lama2.. hbs Byr loan Kau dpt apa? Ada bank tu bagi kau Anugerah pembayar paling disiplin sbb byr on time tiap bulan? Ada dia bg hadiah? Belum campur dgn faedah bank lagi.. Klu Kau gadai emas mak ni, Kau habis je Byr bulan2 kat At rahnu tu, Kau dpt brg kemas emak blk.. pastu Ar Rahnu mana Ada faedah...Kau Byr upah simpn je pun..
Takkan tu pun Kau x reti lagi?"bebel mak Ahmad.. "Hehehe... Yerla mak.." tersipu2 si Ahmad dgn mak dia.. 😳😳😳 Haaa.. korg faham x citer ni?
Klu Ada org bank baca mesti marah... Hehehe... Dalam emas Ada duit.. Dalam loan Ada faedah.. so fikirlah yer...😀😀 Tak paham jgk, korg lg teruk dr Ahmad kot... 😝😝😝.. eh! Gurau je.. Tak paham, meh PM or WA

Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas

Someone was in my jacket during Milan Fashion Week!!! Yeay!! 🎉🎉 #mensfashionpost #stylish #milanfashionweek2016 #dapper #igers #igdaily #instyle #bsnparismilanlondon #tealpower

#Repost @perfumeria_juffinaria with @repostapp
・・・
Jom follow my 2nd ig @juffina_richgold
My advise buat la apa2 bisness pass tu profit jgn lupa tukarkan pada emas sebab emas kalis inflasi..wang kertas makin lama value makin jatuh kesan ekonomi..... Mulakan dgn 1gm anda..pass tu 1 gm tu akan panggil.kawan2 dia yg lain..hehe
#Repost @juffina_richgold with @repostapp
・・・
|HARGA EMAS BAKAL MELONJAK 30% TAHUN INI ?| Itu yang dijangkakan oleh Jeff Gundlach ,
CEO kepada big bond house DoubleLine Capital.
Beliau terkenal apabila berjaya menjangkakan dengan tepat kejatuhan harga minyak pada 2014 dan " Junk Bond Turbulence" pada 2015.

Kini , beliau dianggap sebagai "NEW BOND KING" oleh para pelabur.

Jika harga emas sekarang anda sudah menganggapnya sebagai mahal , apatah lagi selepas 30% kenaikan nanti.. Mungkin ramalan sebelum ni bahawa harga emas pada 2020 yang dijangka mencecah RM503 segram akan tercapai ?

Wallahuallam... Yang penting adalah , persediaan kita dalam melindungi " Value" kewangan dan aset kita supaya tidak dimakan Inflasi

Simpanlah emas sebagai insurans kewangan anda :) Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas
#putrajaya #bangi #uniten #nilai3

Good Morning peeps! It's 29th of February, a date we rarely get to see and enjoy! So, to those celebrating their birthday today, Happy Birthday! What a special date to be born on! Hehe.. Haritu kan dah cerita pasal pemenang #BSNParisMilanLondon yang pergi London, ni nak share gambar pemenang yang pergi Milan pulak..Fuhh..happy sangat diorang kat sana..enjoy your time there, and congratulations again! #bsnmalaysia #BSNPersonalFinancing

Korang ingat lagi tak pasal #BSNParisMilanLondon? Haaaa...ni la pemenang yang dapat pergi London..having the time of their lives!😁 Congratulations!! 👏👏👏 #bsnmalaysia #bsnpersonalfinancing

Kenapa mesti simpan emas?? - KENAPA ANDA SIMPAN EMAS?

Sebab emas akan memberikan anda 3 keuntungan besar iaitu 🚣Simpanan yang tidak akan bocor. Kalau simpan duit asyik terguna, terpakai dan terbelanja. 🚣Senang membina kekayaan sebab emas ni seronok dikumpulkan. 🚣Emas orang tak boleh pinjam macam duit. 🚣Kenapa hati anda 'berat' nak simpan emas? 🚣Biasanya hati anda akan cakap emas nie mahal. 🚣Alasan tak ada modal.

Realitinya. 🚣Anda boleh simpan emas dengan hanya bermodalkan lebih kurang RM150++ sahaja. Anda dah boleh simpan suku dinar yang cantik. 🚣Jika anda tidak mampu menyimpan emas, duit pun belum tentu anda boleh simpan. 🚣Jika anda boleh menyimpan emas, insyaAllah anda boleh simpan duit. 🚣Anda nak tahu keistimewaan simpan emas? 🚣Try beli suku dinar dulu pun cukuplah..💜💜💜 Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas
#putrajaya #uniten #bangi

Jom follow my 2nd ig @juffina_richgold
My advise buat la apa2 bisness pass tu profit jgn lupa tukarkan pada emas sebab emas kalis inflasi..wang kertas makin lama value makin jatuh kesan ekonomi.....
Mulakan dgn 1gm anda..pass tu 1 gm tu akan panggil.kawan2 dia yg lain..hehe
#Repost @juffina_richgold with @repostapp
・・・
|HARGA EMAS BAKAL MELONJAK 30% TAHUN INI ?| Itu yang dijangkakan oleh Jeff Gundlach ,
CEO kepada big bond house DoubleLine Capital.
Beliau terkenal apabila berjaya menjangkakan dengan tepat kejatuhan harga minyak pada 2014 dan " Junk Bond Turbulence" pada 2015.

Kini , beliau dianggap sebagai "NEW BOND KING" oleh para pelabur.

Jika harga emas sekarang anda sudah menganggapnya sebagai mahal , apatah lagi selepas 30% kenaikan nanti.. Mungkin ramalan sebelum ni bahawa harga emas pada 2020 yang dijangka mencecah RM503 segram akan tercapai ?

Wallahuallam... Yang penting adalah , persediaan kita dalam melindungi " Value" kewangan dan aset kita supaya tidak dimakan Inflasi

Simpanlah emas sebagai insurans kewangan anda :) Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas
#putrajaya #bangi #uniten #nilai #sepang

|HARGA EMAS BAKAL MELONJAK 30% TAHUN INI ?| Itu yang dijangkakan oleh Jeff Gundlach ,
CEO kepada big bond house DoubleLine Capital.
Beliau terkenal apabila berjaya menjangkakan dengan tepat kejatuhan harga minyak pada 2014 dan " Junk Bond Turbulence" pada 2015.

Kini , beliau dianggap sebagai "NEW BOND KING" oleh para pelabur.

Jika harga emas sekarang anda sudah menganggapnya sebagai mahal , apatah lagi selepas 30% kenaikan nanti.. Mungkin ramalan sebelum ni bahawa harga emas pada 2020 yang dijangka mencecah RM503 segram akan tercapai ?

Wallahuallam... Yang penting adalah , persediaan kita dalam melindungi " Value" kewangan dan aset kita supaya tidak dimakan Inflasi

Simpanlah emas sebagai insurans kewangan anda :) Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas
#putrajaya #bangi #uniten #nilai #sepang

🎊🎁KEMPEN "PEGANG EMAS"🎁🌟 Bila dah pegang pasti ingin memiliki.

Beli 1gram dulu, lepas tu beli lagi 1gram secara kosisten, beli setiap minggu atau setiap bulan. •

🔸Dari 1gram jadi 10gram
🔸Dari 10gram jadi 100gram
🔸Dari 100gram jadi kg

In Shaa Allah.. Semoga bermanfaat buat semua. Dapatkan harga terbaik dengan menjadi Ahli @ Stokis Powergold.


Dengan kumpul emas, boleh pula tukarkan kepada aset yang lebih bernilai samada untuk⤵
🏡Rumah
⛳Tanah
🎓Pendidikan 🚘 Kereta
👰 Perkahwinan
📡 Dan lain² ⏰BILA MASA YANG SESUAI MEMBELI EMAS?⏰ ✏ Bila ada wang lebih ✏ Bila ada kesedaran jangan berlengah lagi.
✏ Beli masa harga rendah sedikit, dan tak salah bila beli pada harga tinggi yang mana emas kita tak jangka kenaikan dan penurunannya. 📌 Beli secara konsisten 1gram sebulan.
📌 tak mampu 1gram??? 0.5gram pun boleh tau.

Perlu ada juga emas WALAU 1GRAM🌟

Jangan terlalu negatif dengan emas kerana ANDA bakal meninggalkan waris dengan RM yang kian susut nilai.. Fikir2 kan.. 😉

Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas

RM mengukuh pada paras RM4.12.
Manakala harga EMAS dunia kuat melawan mencecah paras tertinggi hari nie 1200/oz.
Andai berterusan naik maka akan berlaku kenaikan harga lagi....
Adakah ramalan RM500/grm akan berlaku.....
Sekarang dah cecah rm200...
Sama2 lah kita menyimpan emas 1grm 1bln insya allah cukup.

Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas

🚨 Harga naik rm4 segram, sila ikut harga terkini sebum berurusniaga..
Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas

D powergold usia bukan penghalang...berapa usia anda apa pun pekerjaan anda.....anda layak mmpunyai perniagaan sendiri....dan anda layak brgelar TOKEY EMAS

Jom follow @juffina_richgold untuk latest info pasal emas

p/s:.- Korg sendiri boleh fikir mn yg bernilai & mn yg susut nilai. Nilaikan harta kita pd benda yg pegang nilai. Jom nilai kewangan kita semula.
Wasap anis skrg 01110666840
#juffinarichgold #jutawanemas
#sayajualonline #sayajualmurah #sayajual #kajangperdana #kajang #kajangsentral #bandarbarubangi #bandarbarunilai #uniten #upm #upmserdang #kolejteknologitimursepang 
#kuis #serdang #bsn #bsnarmy
#bsnparismilanlondon 
#bsnmovement #bijakemas
#smartsavings
#goldinvestment #asalbarangjadiemas

Most Popular Instagram Hashtags