#bringbarbossaback

419 posts

TOP POSTS

Good... Γ„hhh morning little pirates πŸ˜‚
#q do you like apples?
#a yes and everytime when I eat one I must think about barbossa 😭
(#ripbarbossa #bringbarbossaback ❀)

Good evening mates! πŸ’• You really seem to like fanarts so i think i'll post them more often. 😊
But for today i wanna post this edit i made yesterday because it's been a while since i posted a - good - selfmade edit! I kinda like how the this one turned out but it also took me very long to do it. 😜 I'd love to hear your opinion! πŸ’˜
Idk if i'll have time to post tomorrow because i fly to England together with my parents. It's the first time i go to England and also i wasn't in a plane for like 11 years...and i'm already really excited and also a bit nervous. πŸ™ˆ
~
fc: 1649
~
{#pirates #piratesofthecaribbean #potc #apirateslifeforme #pirateslife #savvy #captainjacksparrow #johnnydepp #longlivethepirateslife #wearewithyoujohnnydepp #ost #potc4 #piratesofthecaribbeanonstrangertides #onstrangertides #mermaids #jollysailorbold #bringbarbossaback}

#bringbarbossaback #captainbarbossa #piratesofthecaribbean
#piratesofthecaribbean5
#geoffreyrush

Need him all the time. Think of him everyday. Love him forever ❀❀❀

πŸ’”Captain BarbossaπŸ’”I miss him so much. I love his character. What he did for Carina was so heart felt. #bringbarbossaback

Today I was in the cinema with my best friend and we were both speechless at this sceneπŸ˜’πŸ˜¨πŸ˜‚πŸ˜…
#bringbarbossaback

Carnaval 2017 πŸ‘ŒπŸ€—

Ride Barbossa and real Barbossa β˜ οΈβš”οΈπŸ‘ŒπŸΌ#bringbarbossaback #pirateslifeforme

MOST RECENT

Evening mateys! πŸ’˜ As you see i found WiFi here in England bit it's not a very strong signal plus the next few days gonna be exciting so idk if i'll post & answer DMs and stuff...πŸ™ˆ
Btw i really love that Barbossa fanart! 😍 Credits to the person who made it.
I go to sleep now, have a nice day/night/whatever! 😚
~
fc: 1661
~
{#pirates #piratesofthecaribbean #potc #apirateslifeforme #pirateslife #savvy #captainjacksparrow #johnnydepp #longlivethepirateslife #wearewithyoujohnnydepp #barbossa #captainbarbossa #hectorbarbossa #captainhectorbarbossa #geoffreyrush #bringbarbossaback}

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚this scene is killing me
Stolen from the Internet so please guys if I post something you've posted before don't tell me to tag you cause most of my pics are from the internet and if I'll post a pic from someone else I always give tags so please guys stop asking me thank you very much πŸ™
#MAKEPIRATES6
#BRINGBARBOSSABACK
#POTC
#POTC2
#POTC3
#POTC4
#POTC5
#POTC6
#piratesofthecaribbean
#thecurseoftheblackpearl
#deadmanschest
#atworldsend
#onstragertides
#deadmentellnotales
#Captainjacksparrow
#Williamturner
#Captainhectorbarbossa
#Elizabethswann
#Henryturner
#Carinasmyth
#lordcutlerbeckett
#Angelicateach
#davyjones
#blackbeard
#captainsalazar
@Orlandobloom
@brentonthwaites
@thestuntrunt
@kayascods
@anthonydltorre
@exkevinmcnally
@jerrybruckheimer
@joachimronning
@Disney
@disneypirates
@piratesofthecaribbean
@captain.jack.sparroww
@maren_._04
@zarahh.xx
@miss.peregrine_fan

Good evening mates! πŸ’• You really seem to like fanarts so i think i'll post them more often. 😊
But for today i wanna post this edit i made yesterday because it's been a while since i posted a - good - selfmade edit! I kinda like how the this one turned out but it also took me very long to do it. 😜 I'd love to hear your opinion! πŸ’˜
Idk if i'll have time to post tomorrow because i fly to England together with my parents. It's the first time i go to England and also i wasn't in a plane for like 11 years...and i'm already really excited and also a bit nervous. πŸ™ˆ
~
fc: 1649
~
{#pirates #piratesofthecaribbean #potc #apirateslifeforme #pirateslife #savvy #captainjacksparrow #johnnydepp #longlivethepirateslife #wearewithyoujohnnydepp #ost #potc4 #piratesofthecaribbeanonstrangertides #onstrangertides #mermaids #jollysailorbold #bringbarbossaback}

Good... Γ„hhh morning little pirates πŸ˜‚
#q do you like apples?
#a yes and everytime when I eat one I must think about barbossa 😭
(#ripbarbossa #bringbarbossaback ❀)

'Ello maties! πŸ’ž Something different today - i hope ye gonna like it πŸ™ˆ
@madxboutxmads you wanted Fanart, so you shall get it 😜
Btw i don't know who made this but credits this the person, it's just AWESOME! 😍
Am i the only person who interpretet the end of dmtnt like Jack (and Jack the monkey) try to find/save Barbossa? I mean, BEYOND the horizon?!
#qotd What do you think about that? πŸ’•
~
fc: 1604
~
{#pirates #piratesofthecaribbean #potc #apirateslifeforme #pirateslife #savvy #captainjacksparrow #johnnydepp #longlivethepirateslife #wearewithyoujohnnydepp #dmtnt #potc5 #jackthemonkey #potc6 #piratesofthecaribbeandeadmentellnotales #deadmentellnotales #bringbarbossaback}

Most Popular Instagram Hashtags