#biaqpi

MOST RECENT

You know you’re in Kedah, when you see signs that end with the letter ‘Q’. #UtaghaSlang #BiaqPi

Tamau kata pa
#biaqpi..😊

okey same2 bulat...anak menakan dgn mak menakan pipi same2 pau😂😂..
#biaqpi#hakaktetapcmel😅

Throwback lagi sekali #biaqpi

Let them talking cause we know where we’re heading!! 😊 .
.
.
#mondaymotivation #getridnegativity #overthinkingkills #biaqpi #biaqpilorh #komedisangat #dramasangat #blablablaa

Sapaa kataa dah habih dah? Adaa lagi . 🤦🏻‍♀️🤣. #agagaga #poang #sempoimempoiyempoikelempoipapoi #setiapdegupjantunginimilikkamu @cikbedahutara_ jangan lupa mention tukang tangkap @nrhanie_ #biaqpi

Anak perantauan pemakan pasir. #cokocoko #aatt #biaqpi #sukrestiger #alliswell #asbol

hello guys😉nk throwback ckit bole?😙klau tkbole..nk jugakk werkk😋😛 #sukahatikite #biaqpi #havefun💋 #ape-iiaje

Aduuu @nrhanie_ please jangan tinggi sangat . Aku nampak kerdil sangat kut 🙄😑🤣🤣🤣. #setiapdegupjantunginimilikkamu #awatkalut #biaqpi #sayasukasayasuka #haha

Lani iolls takmau letak gambaq retis mna dah,nak biaq kosong ja tepi iolls ni klu ada org kot tepi,semua benda nk kena report,bgtau lah,ni tak boleh nuu tak boleh.Rasa supa bdk sekolah rendah kena kawai !Remaih taktau nah habaq!Lain lah kita ni buaihh mcm kera dok x senyap! 💆‍♀️
bikin gua feninggg jaaa,lemaih perut taktau nk habaq !!! #Biaqpi #Hangpajgndokloqlaqnah
#Danmularimasakumeluat !!!
#Baiktakdakdariada #serr 🤦‍♀️

Cuti mano
On deret
#biaqpi

kalau kekacakan menjadi taruhan,aku kalah tanpa bertanding..
selamat malam
#tiquayatorang #biaqpi #khusus #mccsmartservices #selfservicelaundry #aloqstaq #kulim #kualalumpur #labban

"Mami ada jual pearl tak?" Haahahaha! Bengong roommate punya soalan. Baru balik misi bantu mangsa banjir. Pakai blazer seharian kedak orang gila. Kedak orang buta pun ada. Dah ahh! Bye!
#perempuanniasyikpostpakaibajusama
#ootd
#biaqpi
#sabaqsabaq

Photo creds : @ekynjefry

Seronok cuti panjang main masak-masak...penyesalan mungkin akan hadir minggu dpn di akhir percutian.
#apaitukurus
#biaqpi 😜

Jangan cik adik lah sayang rindukan bulan, bulanlah tinggi cik adik jauh di awan, orang jauh jangan rindu orang yang dekat dengarkan teman..teman di cari cik adik bergurau senda, tidur sebantal cik adik sanggol berbunga, kasih sayang hamba sembah sireh dikapur tanda mesra..👳🏻
#budisetahunsegunungintan #takdan #serabai #biaqpi #maulagi

Most Popular Instagram Hashtags