#beu

130396 posts

TOP POSTS

Tryn 2be me ##keepyourword #beu

Soldan sağa İyi,kötü,çirkin 😎 #beu #bulentecevituniversitesi #beü

Askerlik hatırası 😂😂 #beu

#veda#beu 😎

Dahiliye yoldaşlığı ve endokrin günceleri tbt'si :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#tbt #dahiliye #endokrin #doktorlar #doktor #doctor #smile #Zonguldak #beu

Serdecznie zapraszam do obejrzenia pierwszej części wywiadu z Arczim @arf_szajka_ut
Tylko na kanale MCRecords! 🎤
Link do wywiadu:
https://youtu.be/V6oY2t79Bm8
#MCROZMOWY #Arczi #Szajka #NowaHuta #Kraków #Kotzi #BeU #BoKoTy #Radom #Rapdom #MCR #MamyCharakterRecords #TiW #Rap #HipHop #Wywiad #Video #YouTube #Muzyka #Polska #Ustronie

Photography Workshops in Saigon, Vietnam
Communicating with Models - June 10th and 17th - 10am to 2pm
Colored Gel Portraits - June 10th and 17th - 3pm to 7pm
The Business of Photography - June 11th and 18th - 10am to 2pm

Register now (link in bio): www.waleedshah.ae/workshops

In Shot: @tamshchur Stylist: @zahrashasby Shot on Fujifilm X-T2 (@fujifilmme) at @waleedshahstudio

MOST RECENT

Bersepahhh!!!! Jam dekat 12 tengah malam, kite tak siap kerja ag, sebab dok layan pm n wasap jek ag td kan, mane kerja nak siap.. 😁😁 Esoklah sambung pancking2, dah tak larat dehhh.. 😅😅 Bukan selalu, sesekali jek busy cmnie.. Kalau tak busy bukan bisness dengan #ProjekRM1000seMinggu |bizOnline ModalRM50 cara STG #beU

It's not too late to sign up for summer Intramural Sports! Register @ Imleagues.com before Wednesday, May 31. #BeInspired #BeU

Take the risk of being different! It does not matter if you don't like the same thing as a person with the same gender❤ #gender #lovewhatyoulove #genderequality #campaign #BeU

RAHIM KITA ADA 1 SAHAJA
Nak tau tak Petanda Rahim tidak sihat?????
😢 Sakit Tumit - berdenyut & menyucuk2
😢 Sakit Telapak Kaki - rasa sengal2 & bisa2
😢Sakit Pinggang - keliling pinggang hingga ke papan punggung dan ke ats urat belikat
😢Sakit Ari-ari - bahagian bawah perut hingga ke pangkal peha
😢 Kerap Kencing / kencing tak lawas - mudah jd kencing kotor & ngilu sakit ketika buang air kecil
😢 Sakit ketika 'bersama' - sukar melakukan
hubungan suami isteri
😢Sering kentut depan MissV - keluar angin ikut "Tutt "
😢 Selalu Kembung Perut - angin
😢Bawah Sentiasa Basah, Berair dan Berbau - peranakan kembang
Cepat rawat ye sebelum parah...Ingat ye,ada 1 je...
Kalau dah rosak,tak ada gantinya 😢
--------------------------------------------------------------------------------------------Siapa dah try Herba Maharani ?✋
Herba terbaik saya amalkan . Nak sharing sikit ,
✔ kotak pertama makan, sakit tumit , sakit sendi hilang dan badan pun ringan.
✔kotak kedua period datang setelah 2tahun tak period.
Siapa ada masalah macam saya ? 🙋
Siapa belum try ? Wajib try !
Kebaikan mengamalkan Herba Maharani nie :
😘 membantu memulihkan masalah wanita luaran dan dalaman
😘 membantu memulihkan keputihan & senggugut yg teruk
😘 juga sesuai bagi mereka yg nak ikhtiar mengandung...
Nak tahu apa lg RAHSIA Herba MAHARANI nie cepat2 try..blh tgk kt komen ye
Produk Hot
Mai pm utk selit oder coming soon 0199583569

#projekRM1000seMinggu l bizOnline modal50 cara STG
#beU

🌿BV ALFALFA Membantu menghilangkan panas badan... Sesuai sangat utk kita kekal bertenaga walaupun berpuasa dalam cuaca panas sekarang ni.. 👉Khasiat lain BV Alfalfa;

1) Menyahtoksid : Bahan beracun dan toksid berlegar di sekeliling kita. Badan kita juga mengeluarkan sisa metabolisme yang perlu dineutralkan dan dinyahtoksid setiap hari. Alfalfa membantu mengeluarkan sisa bahan beracun dan tercemar daripada badan.
2) Menggalakkan sistem penghadaman yang baik : Alfalfa mengandungi sejenis enzim pencernaan yang dipanggil betaine yang membantu menggalakkan proses pencernaan yang baik.

3) Mengalkalikan badan : Tubuh badan berasid adalah umpama magnet yang menarik penyakit. Alfalfa membantu meneutralkan keasidan badan di samping sifat alkali semulajadinya untuk mencegah atau membantu mengurangkan masalah kesihatan.

4) Menghilangkan bau nafas : Alfalfa mengandungi khasiat yang boleh mencegah masalah nafas dan badan berbau yang diakibatkan oleh masalah penghadaman. Seterusnya, ia membantu meningkatkan fungsi imuniti badan.
5) Mengurangkan haba badan yang berlebihan : Sesetengah makanan menyebabkan badan berasa panas. Salah satu kegunaan Alfalfa yang paling popular adalah untuk mengurangkan masalah panas badan.

6) Menambahkan darah dan menyampaikan lebih banyak oksigen penting : Klorofil iaitu pigmen hijau yang terdapat dalam alfalfa adalah hampir sama dengan hemoglobin, pigmen merah dalam sel darah merah yang berfungsi membawa oksigen ke seluruh badan. Khasiat klorofil dalam alfalfa boleh meningkatkan bilangan sel-sel darah merah di dalam badan dan seterusnya meningkatkan keupayaan membawa oksigen yang diperlukan oleh sistem badan.

Berminat boleh terus hubungi / whatsapp terus dinumber yg tertera ☺☺ #sayaEJENsah818087
#projekRM1000seMinggu | bizOnline ModalRM50 cara STG #beU

1.0.1 ToppDogg
#beu #produce101 #sanggyun

Most Popular Instagram Hashtags