[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#besiburukku

MOST RECENT

Putih tak selalu cantik,hitam belum tentu kotor.. kerana putih kain kafan itu menakutkan,sedangkan ka'abah🕋 yang hitam itu menyenangkan 💕🍃
#2strokelove
#balapanliar💨
#besiburukku

kerana hobi, terukirlh kenangan yg abadi🌹

#krissmalaya
#krisslovers
#besiburukku

kehidupan aku skrg dah tak mcm sebelum ni...skrg aku rasa makin sunyi dan sepi.Satu satunya peneman yg aku ada hanyalah besi ni je...hmm aku harap ada la perubahan yg akan dtg bertandang dkt aku nanti... #besiburukku #willchange #projekonprogress

jika gelaran rare tu yg kw kejar nyata lh d situ kita berbeza... #krisslovers
#besiburukku
#krissmalaya

Jalan jalan carik angin malam. Lama sangat paking hahahaah. . #gtilovers #besiburukku #senapangpatah

Hakak bawak hati yg t'luke ... Sebab "budak itam" hakak da sakit ... "Budak itam" hakak da jahanam tp hakak kena hadap sorang 😢😢😢
#budakkulaijaya #johordarultakzim #kulaijaya #InstaMagAndroid #VillagePeople #besiburukku #ex5 #ex5hitam #motorkapcai

Semalqm itu semalam
Harini aq hidup dalam dunia yang aman
Kenangan kita lucutkan
Kita bakar sama2
Pngalaman hidup siksa
#besiburukku
#honda
#fame
#keepthename

slmt mlm pncinta Malaysia domestic market.. #MDM
#besiburukku
#protondihatiku

Petang yg cerah kini suda hujan
#syndicatestreet
#besiburukku

Layan moto ni lgi bagus drpd layan perempuan yg belom tentu lgi jadi hak milik kita...kahkahkah
#rindutahapgaban
#sebulandhtakbawakpinkni
#selimutdulunoh
#besiburukku

Hidup ni jangan asyik nk tunding kat org jaa..ingt nnti benda tu dtg blik kt kita👌
#besiburukku
#hartaorang
#malam minggas

Selamat pagi sayang gigi kau kuning kuning munkin kau lupa berus gigi .. 😂😁 #gtilovers #besiburukku #hartaduniasementara #kronigti 😄😅

Timbak langit derr... 😉😂😄
#hybreedperformance
#bilalagi
#besiburukku
#janjitiadaccm

Most Popular Instagram Hashtags