#berdenyut

532 posts

TOP POSTS

#Repost @hairinor007 with @repostapp.
・・・
Kenangan terindah di dalam jiwa ku bersama dengan sahabat ku .

#roadtoperhentian #boek #berdenyut #merecikhawau

Tetaplah berdenyut
.
.
#tetap #berdenyut #kalistailbarbershop

Gelak ke nangis tu haaaaa 😏 🎭 #berdenyut #berdesing

Encik Nanasking..... #berdenyut

Dimana pun kita,
Jangan lah lupa pd yg Maha Esa.

#roadtoperhentian #berdenyut #merecik #boek #sahabatselamanya

I know i not alone part2
😂😂😂😂😂
Korang mesti dah tengok vidoe ni
Saje trowback
Edit sikit
#kepala
#berdenyut
#pantai

Tasik Bera's event by YMTTOA for the UniKL MICET Enviroment's Club doing lake water sampling for 3days 2 night. Sempena dengan ini, abang nak officially rasmikan beg baru la alang2 😂😂
#JWS
#Berdenyut
#YMTTOA
#Midsembreak

NanasKing delivery..haha..penghantaran berbasikal..nampk ayu kn??tggu sat..sila selak sebelah..nahh..kaki potong..young and dangerous..
#nanasking
#berdenyut
#gadisnanas
#tukangpotongberdenyut

Ermmm penat. Pheww. Senyum ciked je, lebih2 nnti tergoda pulak. Ehh 🙊🙊 🙈🙈🙈 . Hahaha
#Berdenyut
#Berdesing
#YMTT
#LawanTetapLawan

MOST RECENT

I know i not alone part2
😂😂😂😂😂
Korang mesti dah tengok vidoe ni
Saje trowback
Edit sikit
#kepala
#berdenyut
#pantai

POSTNATAL
========== 📍BELI 1 BOTOL : RM 90 (SM) / RM 100 (SS) 📍BELI 2 BOTOL : RM 160 (SM) / RM 180 (SS)

FREE GIFT
❤️ ESSENTIAL OIL LABABY (1 @ 2)
❤️ E-BOOK PENYUSUAN ❤️ POSTAGE ❤️ KONSULTANSI SEUMUR
BUY 1 + 4 FREE GIFT... WOWWW 😱
BUY 2 + 5 FREE GIFT... WOWWW WOWWW 😱😱 WHATSAPP : 0179391984

POSTNATAL
========== 📍BELI 1 BOTOL : RM 90 (SM) / RM 100 (SS) 📍BELI 2 BOTOL : RM 160 (SM) / RM 180 (SS)

FREE GIFT
❤️ ESSENTIAL OIL LABABY (1 @ 2)
❤️ E-BOOK PENYUSUAN ❤️ POSTAGE ❤️ KONSULTANSI SEUMUR
BUY 1 + 4 FREE GIFT... WOWWW 😱
BUY 2 + 5 FREE GIFT... WOWWW WOWWW 😱😱 WHATSAPP : 0179391984

POSTNATAL
========== 📍BELI 1 BOTOL : RM 90 (SM) / RM 100 (SS) 📍BELI 2 BOTOL : RM 160 (SM) / RM 180 (SS)

FREE GIFT
❤️ ESSENTIAL OIL LABABY (1 @ 2)
❤️ E-BOOK PENYUSUAN ❤️ POSTAGE ❤️ KONSULTANSI SEUMUR
BUY 1 + 4 FREE GIFT... WOWWW 😱
BUY 2 + 5 FREE GIFT... WOWWW WOWWW 😱😱 WHATSAPP : 0179391984

SIAPA YANG KENA AMBIL PRENATAL? ================================ 🌸 Hamil HB rendah sampai nak pitam
🌹 Nak anak genius, mudah pick up belajar🌸 Loya, muntah-muntah, alahan
🌹 Tak suka telan ubat KK yang pahit
🌸 Nak telan satu sudu je, tak nak telan banyak-banyak ubat
🌹 Nak zuriat sendiri

Harga :
1 botol - RM90 (SM) / RM100 (SS)
2 botol (combo) - RM160 (SM) / RM180 (SS) 😱 murah!

Free :
❤️ Postage
❤️ EO Lababy
❤️ E-book penyusuan
❤️ Consultation

WhatsApp : 0179391984

Encik Nanasking..... #berdenyut

Ohmak kauuuu!
Sekali pakai dah rasa #Berdenyut² 😱

Cepat betul responnya 😍
Bayangkan lepas seminggu 💃

Montok kau 👙
#FeedbackFiiraBreastSerum

Ohmak kauuuu!
Sekali pakai dah rasa #Berdenyut² 😱

Cepat betul responnya 😍
Bayangkan lepas seminggu 💃

Montok kau 👙
#FeedbackFiiraBreastSerum

Ape yg berlaku tu, di jari manis,.dapat cincin besar tu?? 😅😅Huhu.. Cakap jari manis, Kan dah kena kerat sbb manis sngat.. Kakahkahkah..
#berdenyut
#fitsingle
#gogogo

Demi sesuap Nasi.. dari awal pagi hgga lewat malam, dari rmbut pndek hgga panjang, dari dogol hgga berjambang.. tiada istilah xcuti bagi ku.. demi mencari rezki di bumi Allah ini.. #Alhamdulillah #masih #dikurniakan #rezeki #bernafas #udara #berdenyut #nadi #yang #sama #manesse

Baru je balik dari Gunung Stong, kaki dah gatal nak mendaki lagi . apa yang terdekat jela 💜 thankyou kimie bawakan mira dgn nida pergi datuk . lepas gian lagi nak hiking 😇 #GunungDatuk #2hrs #ibujaribengkak #berdenyut #lebamdimana2

Most Popular Instagram Hashtags