#becho

20631 posts

TOP POSTS

Becho is such a beautiful relationship. I mean she tried to kill his sister and threatened to kill the love of his life and as if that isn't beautiful enough she even slipped his friend's head off in front of him. Oh and let's not forget the time Bellamy told her that he doesn't think he will ever trust her again or when he choked her, when will your OTP ever?
__
[vc: @mechanistic.x ]
#becho #bellarke #bellamyblake #the100

About the Eliza situation, it's not a secret that my lane is & will always be clexa (ik this isn't about clexa) and I'm not bellarke's biggest fan. And I don't really care about Eliza but I'd be lying if I said I didn't sit back and laugh over what she said. Seriously I'm enjoying it sm, ngl. But still in other perspectives, what she said, not just now but the way she talks about bellarke is disrespectful and not okay. Not that it bothers me but since I have some friends who ships bellarke, it's safe to say what she's doing is not okay and this needs to stop. In other news, ig its confirmed that becho hooked up? Ew. I mean yes idc about both bellarke and becho but isn't it a big ass downgrade bell sweetie. (my rellamy heart hurts tho) Whatever, everyone's triggered and freaking out over the news and I'm here chilling in my beautiful lane lolz.
-
cr; @hxdaedits

RiP quality, also im dying
first one made by me, others made by @octaviasvoid
#yeet #thefloorislava #becho #thefloorisbecho #fml

I would actually like Raven and Echo to become a thing. 💚
-
#the100 #echokomazgeda #becho #tasyateles #bellamyblake #bobmorley

-
Seeing Bellamy smile was as if the sun had returned after a thousand years of rain.
I adore #Becho. They honestly deserve the world.

MOST RECENT

მე, ტუჩა და უშბა 😍🐎🏔 #horseriding #ushba #svaneti #becho #georgia #georgianmountains

LONELY HEARTS CLUB ROLE PLAY
Setting: college, sharing dorm rooms, first time meetings, occasionally background history.
Characters:
Jasper - @jasperjrdan
Bellamy - @bellamymybaby
Murphy - @skaikru.murphy
Octavia - @octaviablakelove
Harper - @harpermcintired
Luna - @luna_kom_floukru
Monroe - @harper_mclntyre
Raven - @exoticgleaming
Echo - @the100fanpage8
Lexa - @bellamys.bob
Clarke - @octaviasjourney
Emori - @damn.lexa
Finn - @badasskendrick
Niylah - @toxic.raven
Here are characters we may accept, we have --1-- spots open:
Monty
Lincoln
Ilian
Jackson
Disclaimer: must be okay with smut, mature content, alcohol/drugs, crack ships. You don't have to partake in anything mentioned you just gotta be okay with it. We are also not doing first come first serve! You gotta be active!!! We are gonna pick in our Gc and then add everyone to the final GC!!!

She looks so good.. #Becho is rising

Another bellarke edit. . . . .#bellamy #blake #bellarke #becho #clexa #bobmarley #elizataylor

Most Popular Instagram Hashtags