[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#beautybyscience

MOST RECENT

DAH CUBA DAN BERKESAN 😍
.
Cust ni cuba kwannya punya.. dah guna baru tau kesannya kan.. puas hati barulah order untuk diri sendiri.. gituu.. .
Nak jugak?
wasap 0168880684 atau klik
http://drnormanskincare.wasap.my
.
#beautybyscience
#drnormanskincare
#nanoedailyserumgel
#nanoEdailyfacialcleanser

BERPISAH TIADA… 😞
.
"Semenjak terpakai nak berpisah seketika pun rasa tak seronok.. Boleh murung jadinya..
.
walaupun muka dah takde la bermasalah sangat sejak dah pulih.. tapi kalau tak pakai ibarat macam tak gosok gigi je tetiap hari.. 😂
.
bayangkan muka ni selalu berbedak kadang2 berkrim muka bagai kalau rajin.. kalau tak cuci dengan pencuci rasa apa? Tak syok kan.. muka rasa comot, berminyak dan kusam..
.
bila muka tak bersih.. pori tersumbat.. lepastu mesti naik jerawat.. takde la banyak tapi pedihla juga.. jadi sekarang dah ada cleanser Dr Norman.. memang best.. kulit jadi bersih dan lembut je..
.
tambah pula dengan serum lagi la terpelihara je rasa kulit.. paling best kalau ada tumbuh jerawat... cepat2 sapu serum ni 2,3 kali sehari dlam 3-5 hari je jerawat ni kecut, merajuk hilang skali dgn parutnya.. baibai jerawat.. terima kasih datang sekejap walau tak diundang.." 😛
.
#beautybyscience
#drnormanskincare
#nanoedailyserumgel
#nanoefacialcleanser
👉0168880684👈
http://drnormanskincare.wasap.my

AIK.. DAH GUNA NAK ORDER LAGI? 😮
.
Dia guna set trial dulu.. bila rasa puas hati dan berkesan, cust ni beli set besar pule.. dah tentu lebih jimat dan tahan lama kan?
.
.
🍒 SET TRIAL 🍒
SERUM 10ML
CLEANSER 30ML
.
🍄 SET BESAR 🍄
SERUM 30ML
CLEANSER 120ML
.
Nak jugak?
wasap 0168880684 atau klik
http://drnormanskincare.wasap.my
.
#beautybyscience
#drnormanskincare
#nanoedailyserumgel
#nanoEdailyfacialcleanser

Din hud är lika individuell som du 💁🏽‍♀️ Därför är det viktigt med produkter och behandlingar anpassade efter just Dig 💆🏽‍♀️🌟 Kom till oss så får du hjälp av våra specialist utbildade hudterapeuter och läkare🦋
.
.
.
.
.
#refineclinic #beautybyscience #refinestockholm #skincare #skinhealth #healthyskin #beautytips #beauty #shine #radiant #antiaging #rejuvenate #glow #microneedling #kemiskpeeling #infuzion #skinbooster #botox #fillers #injection #doctor #certified #djursholm #neostrata #filorga

#RefineBeautyHacks 🌱 Tre matskedar olivolja om dagen är det hälsosamma valet du borde ta för att gynna din kropp och hud. Olivolja har antiinflammatoriska egenskaper och ett naturligt innehåll av vitamin A, D, E och K. Kallpressad olivolja innehåller också ett högt värde av polyfenoler som har visats förlänga livet🌟 Läs mer om Extra Virgin Olivolja på www.refineclinic.se 🦋 {link in bio}
.
.
.
.
.
#refineclinic #beautybyscience #refinestockholm #skincare #skinhealth #healthyskin #beautytips #beauty #shine #radiant #antiaging #rejuvenate #glow #microneedling #kemiskpeeling #infuzion #skinbooster #botox #fillers #injection #doctor #certified #djursholm #neostrata #filorga

TUAN / PUAN NAK KULIT CERAH SEKATA TANPA KULIT KUSAM DAN BERJERAGAT? 😎
.
.
Dr Norman skincare ada jawapannya.. apa jenis bahan skincare ini yang boleh mencerahkan kulit?
.
.
Kajian sains yang dijalankan di Davos Life Science, Singapura yang telah dilaporkan dalam jurnal perubatan Pigment Cell & Melanoma Research telah menunjukkan bahawa tokotrienol ini mempunyai kesan memutihkan kulit dengan kuasanya yang lebih tinggi sehingga 150 kali ganda berbanding bahan seperti asid kojik, arbutin dan sodium lactate.
.
.
Kajian tersebut mendapati tokotrienol mempunyai sifat menghalang aktiviti ‘enzim tirosinase’ yang menjadi punca kepada penghasilan bahan ‘melanin’ yang menjadi punca kepada kulit mendapat masalah pigmentasi. .
.
Secara khususnya tokotrienol dari isomer gamma dan delta yang mempunyai sifat ini. Kajian juga membuat kesimpulan bahawa tokotreinol boleh mencegah kanser kulit jenis melanoma.
.
.
info : Dr Norman Norawi
.
wasap 0168880684 atau klik
http://drnormanskincare.wasap.my
.
#beautybyscience
#drnormanskincare
#nanoedailyserumgel
#nanoEdailyfacialcleanser

Är du ute efter en glow behandling med omedelbar effekt? 🌟 Då är en Clarifying Instant Glow, en av våra Refine Signatures, perfekt för dig! Individuellt inriktad peeling följt av en fuktgivande skinbooster som ger huden fyllighet och maximal lyster✨ Läs mer på www.refineclinic.se 🦋 {link in bio} .
.
.
.
.
#refineclinic #beautybyscience #refinestockholm #skincare #skinhealth #healthyskin #beautytips #beauty #shine #radiant #antiaging #rejuvenate #glow #microneedling #kemiskpeeling #infuzion #skinbooster #botox #fillers #injection #doctor #certified #djursholm #neostrata #filorga

RAHSIA KEKAL CANTIK AWET MUDA 😎😎😍😍
.
Dalam produk Dr Norman skincare ada kandungan bahan yang dinamakan Tokotrienol (vitamin E).. salah satu fungsinya ialah #ANTI #PENUAAN..
.
Tokotrienol ini sangat halus zarahnya dan membolehkan ianya terus meresap dengan cepat kedalam kulit dan berkumpul sehingga pada kedalaman lima mikron dan menjaga sel-sel kulit dari kerosakan akibat radikal bebas dari matahari dan persekitaran. .
.
Kulit yang disapu dengan tokotrienol didapati mempunyai kepekatan vitamin E tujuh hingga 30 kali ganda lebih tinggi berbanding kulit yang tidak dirawat. Dengan menggunakan produk yang mengandungi kandungan vitamin E tokotrienol yang tinggi dapat membantu kulit mendapat bekalan vitamin E secukupnya untuk menjaga kesihatan kulit dan mencegah penuaan kulit secara umumya.
.
.
Berdasarkan kajian saintifik, tokotrienol melindungi membran sel-sel kulit, enzim dalam sel-sel kulit dan DNA dalam sel-sel kulit. Kelebihannya kerana ia mampu menembusi dinding atau membran sel-sel kulit sehingga ke bahagian nukleus dan DNA. .
.
Kulit berkedut adalah akibat sel-sel kulit terdedah kepada kesan sinar ultra ungu UVA & UVB secara berlebihan. Ia menyebabkan tekanan oksidatif yang menyebabkan penghasilan bahan berprotin yang panggil ‘collagenase’ yang menyebabkan pemecahan colagen dibawah kulit yang menyebabkan keanjalan kulit menjadi kendur dan berkedut. .
.
Dengan kuasa anti oksidan tokotrienol 60 kali ganda lebih tinggi daripada tokoferol maka kesan kerosakan akibat cahaya matahari ini akan terkawal. Oleh itu mencegah penuaan kulit lebih awal dan mengekalkan awet muda.
.
.
Tokotrienol juga menggerakkan sel-sel yang menghasilkan kolagen yang dipanggil sebagai ‘fibroblast’. Oleh itu ia mempunyai peranan sebagai bahan yang penting untuk memperbaiki sel-sel kulit yang rosak dan juga merawat luka pada kulit dengan lebih baik.
.
Info : Dr Norman Mohd Norawi
.
wasap : 0168880684 atau klik
http//:drnormanskincare.wasap.my
.
#beautybyscience
#drnormanskincare
#nanoedailyserumgel
#nanoEdailyfacialcleanser

NeoStrata Foaming Glycolic Wash är en pH-balanserad, skummande tvålfri mousse för djuprengöring utan irritation. 🦋 Regelbunden användning ger huden en mjuk textur och minskar uppkomsten av fina linjer och rynkor. NeoStratas originalprodukter säljs enbart hos specialistutbildade läkarkliniker, där du får hjälp att skräddarsy ett hudvårdsprogram, bestående av produkter och professionella behandlingar. @neostrata @neostratanordic @refinestockholm 🌟
.
.
.
.
.
#refineclinic #beautybyscience #refinestockholm #skincare #skinhealth #healthyskin #beautytips #beauty #shine #radiant #antiaging #rejuvenate #glow #microneedling #kemiskpeeling #infuzion #skinbooster #botox #fillers #injection #doctor #certified #djursholm #neostrata #filorga

Vår filosofi bygger inte på att förändra ditt utseende, utan att förbättra och lyfta fram dina bästa egenskaper och bevara ditt utseende med tiden 🌸 Boka en konsultation hos våra specialist utbildade hudterapeuter eller läkare för att se vad vi kan göra för just Dig 🦋⭐️
.
.
.
.
.
#refineclinic #beautybyscience #refinestockholm #skincare #skinhealth #healthyskin #beautytips #beauty #shine #radiant #antiaging #rejuvenate #glow #hud #refine #microneedling #kemiskpeeling #infuzion #skinbooster #botox #fillers #injection #doctor #certified #djursholm #neostrata #filorga

TAKUT CAHAYA MATAHARI?
MUKA JADI SUNBURN, KUSAM DAN BERJERAGAT?? 😎😪
.
Ada bahan istimewa dalam Dr Norman skincare ni.. iaitu Tokotrienol yang mampu melindungi kulit dari matahari dan berupaya merawat masalah kulit terbakar serta berjeragat. .
Tokotrienol mengandungi 40 hingga 60 kali lebih tinggi kuasa anti oksidannya berbanding vitamin E jenis tokoferol mencegah kerosakan akibat peroksidasi lipid (lemak). Tokotrienol akan berkumpul dibahagian paling atas kulit iaitu ‘stratum korneum’ dan ia bertindak sebagai pelindung pertama dari kerosakan radikal bebas daripada cahaya ultra ungu (UV) matahari yang menyebabkan kulit menjadi berkedut dan mendapat masalah pigmentasi.
Tokotrienol mempunyai nilai ‘Radical Skin Factor’ (RSF) sebanyak 4.15 , oleh itu ia mengurangkan dengan banyak jumlah radikal bebas dalam kulit akibat pendedahan kepada sinar UVA dan UVB cahaya matahari.
.
Tak perlu risau lagi.. tak sabar nak guna boleh wasap nombor admin
.
💗0168880684💗 atau klik
http://drnormanskincare.wasap.my
.
#beautybyscience
#drnormanskincare
#nanoedailyserumgel
#nanoEdailyfacialcleanser

Alla är vi unika och har därmed olika förutsättningar och behov. Därför skräddarsyr vi ett upplägg för behandlingar efter Dina önskemål. Baserat på gedigen kunskap tar vi tillsammans fram en behandlingsplan och val av produkter för att uppnå de bästa av resultat🦋
.
.
.
.
.
#refineclinic #beautybyscience #refinestockholm #skincare #skinhealth #healthyskin #beautytips #beauty #shine #radiant #antiaging #rejuvenate #glow #microneedling #kemiskpeeling #infuzion #skinbooster #botox #fillers #injection #doctor #certified #djursholm #neostrata #filorga

HARINI PAKAI ESOK CANTIK 😱
.
Ade ke produk skincare macam tu? ade kot... yg ada bahan mcm merkuri, hydroquinone, bleach atau paraben ke boleh bg kesan cepat sangat..
.
boleh guna produk yang ada bahan tu kalau nak cepat sangat bagi kesan.. untuk produk natural, bebas bahan kimia beracun kene guna dengan sabar, rajin dan konsisten... .
orang kata biar lambat asalkan selamat kan hehe.. klu tak serasi tak boleh buat apa.. takda satu produk pun dalam dunia ni yang boleh serasi dengan semua kulit.. betul kan?
.
dah rajin guna barulah berkesan dan nampak perubahan.. lain orang lain rasa kesannya sama ada cepat atau lambat.. jika gigi mahu digosok hari2.. pasti wajah juga perlu dijaga dan dilindungi setiap hari..
.
Dr Norman Skincare kan adeee hehehe.. nak tau lagi? .
wasap 0168880684 atau
http://drnormanskincare.wasap.my
.
#beautybyscience
#drnormanskincare
#nanoedailyserumgel
#nanoEdailyfacialcleanser

Amanda gör en Refine Retinol Peel på @refinestockholm 🤩💕 Den unika kombinationen av Retinol och volymgivande Aminofil® förbättrar hudens struktur och spänst, reducerar akne och ärr, minimerar linjer och rynkor samt jämnar ut hudtonen. Passar även för känslig hud🦋✨ {swipe för resultat 👉🏻} .
.
.
.
.
#refineclinic #beautybyscience #refinestockholm #skincare #skinhealth #healthyskin #beautytips #beauty #shine #radiant #antiaging #rejuvenate #glow #microneedling #kemiskpeeling #retinol #retinolpeel #retinolpeeling #infuzion #skinbooster #botox #fillers #injection #doctor #certified #djursholm #neostrata #filorga

KULIT BERMINYAK ATAU KERING? RIMAS YA? 😮
.
Nak tau bestnya skincare Dr Norman ni kene cubala.. Bila cuci muka.. kulit jadi bersih dan lembap.. dan biarkan dia bekerja utk bersihkan cela di muka..
.
Lepas cuci sapu je serum tu sekali jangan lupa.. dan kesannya #SERTAMERTA!! Kulit jadi lembut, lembap dan bebas minyakkk.. .
setel masalah kulit berminyak dan kering tadi.. nak tau lagi?
.
wasap : 0168880684 atau klik
http://drnormanskincare.wasap.my
.
#beautybyscience
#drnormanskincare
#nanoedailyserumgel
#nanoEdailyfacialcleanser

🌷PACKAGING BARU🌷
.
Serum Dr Norman packaging baru.. bukan sahaja luaran yang baru.. tapi isi dalamnya juga ditambah lebih kandungan Vitamin E untuk kesan lebih power.. .
Nak cantik tanpa cela, kulit muda sebelum tua boleh wasap nombor di bwah..
.
🎈0168880684🎈
Http://drnormanskincare.wasap.my
.
#beautybyscience
#drnormanskincare
#nanoedailyserumgel
#nanoEdailyfacialcleanser

TIPS : PORI MUKA😊
.
Muka selalu terdedah dengan persekitaran.. dan biasanya wanita ada yang suka pakai mekap... paling tidak pun krim muka ataupun bedak... .
Dan pastikan muka perlu dicuci setiap hari.. sama macam kita cuci gigi setiap hari.. supaya bersih dari kotoran dan sisa mekap atau bedak tadi.. .
Sesekali guna la scrub juga dan mask untuk bersihkan pori dan kecikkan pori supaya pori tak tersumbat.. Bila tersumbat mudahlah keluar musuh kulit tu jerawat.. .
Bila pori bersih.. serum pun senang buat kerja beliau untuk cantikkan kulit.. rawat kulit bermasalah dan melindungi kulit juga.. barulah berkesan menggunakan apa jua skincare. .
Nak tau lagi? tanya admin ni 👇
.
🎈0168880684🎈
Http://drnormanskincare.wasap.my
.
#beautybyscience
#drnormanskincare
#nanoedailyserumgel
#nanoEdailyfacialcleanser

Hydra Boost är ett nattserum för behandling av torr, fuktfattig och känslig hud från Filorga Professional 🌟💦 Boostern passar alla hudtyper och är speciellt bra under vinterhalvåret då påfrestningarna på huden ökar. Innehåller fuktgivande hyaluronsyra och fuktbevarande Ceramide 🦋
.
.
.
.
.
#refineclinic #beautybyscience #refinestockholm #skincare #skinhealth #healthyskin #beautytips #beauty #shine #radiant #antiaging #rejuvenate #glow #microneedling #kemiskpeeling #infuzion #skinbooster #botox #fillers #injection #doctor #certified #djursholm #filorga #filorgaprofessional

Osäker på vilken behandling som passar bäst för just dig? Eller vilka hudvårdsprodukter du ska använda för din hudtyp? Inga problem - vi har något för alla! 💆🏽‍♂️👍🏻 Ring oss eller boka en konsultation hos en av våra hudterapeuter eller läkare så berättar vi mer ⭐️
.
.
.
.
.
#refineclinic #beautybyscience #refinestockholm #skincare #skinhealth #healthyskin #beautytips #beauty #shine #radiant #antiaging #rejuvenate #glow #microneedling #kemiskpeeling #groomen #men #mensgrooming #infuzion #skinbooster #botox #fillers #injection #doctor #certified #djursholm #neostrata #filorga

Most Popular Instagram Hashtags