[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#barragelnonaroguy

609 posts

TOP POSTS

NONA ROGUY BARRA GEL
(Pembersih peribadi)
.
HARGA- RM30
SALE -RM27 shj ( until end August)
.
.
Kelebihan NONA ROGUY BARRA GEL :
•Membersihkan bahagian intim
•Membasmi kuman dan bakteria seterusnya menyingkirkan bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim
•Mencegah dan mengatasi masalah ruam, kegatalan dan pendarahan atau haid yang berlebihan
•Membantu merawat masalah keputihan
•Mengetatkan otot faraj
•Sesuai untuk kegunaan seisi keluarga terutamanya bagi wanita ketika hamil mahupun haid
_______________________________
.
. 😉😉👇👇
http://www.wasap.my/601133516036
.
.
.
#barragelnonaroguy #barragel

Apa yang best sangat dengan Minyak Herbanika ni.
.
Khasiat Minyak Herbanika (Nona roguy)
.
# Membantu meredakan ketegangan urat saraf di kepala, leher dan tengkuk semasa proses kelahiran anak dan melancarkan aliran darah.
.
# Melegakan serta mengatasi sakit-sakit sendi dan otot-otot
.
# Memecahkan angin dan lendir yang terkumpul di sendi-sendi
.
# Mempercepatkan proses penyembuhan luka jahitan, memecahkan pengumpulan angin di usus dan rahim dan mengecutkan rahim secara luaran.
cara guna
.
Sapuan Minyak Herbanika untuk bersalin normal atau secara pembedahan di wad. Selepas keluar dari bilik bersalin: Gosokkan Minyak Herbanika dengan tipis ke bahagian kulit kepala, tengkuk dan bahu. Ikat rambut dnegan rapi. Kemudian sapurata ke perut, tundun sulit, peha, pinggul, pinggang, lutut, betis dan tapak kaki. Pakaikan stokin.
.
Boleh tuangkan ke atas pad/ sanitari. Pakai dengan selesa.
Sapuan Minyak Herbanika ke perut dan pinggang, guna bengkung (jika perlu), ikat biar selesa.
.
Bagi yang bersalin secara pembedahan: Sapuan Minyak Herbanika ke perut dan pinggang kecuali bahagian pembedahan, gunakan ‘Strap-On Binder’ yang ringan tanpa memberi penekanan di bahagian pembedahan.
.
# Perhatian:
Guna Minyak Herbanika sebelum mengunakan Krim Herbanika Barut. *Minyak Herbanika boleh digunakan untuk berurut semasa berpantang.
.
Sebotol 130ml
.
Whatsapp Cik Nat 019-5420797
.
#kedaianakibu #babiesneeded #keperluanbayi #keperluanibuanak #confiment #bengkung #bengkungmudah #bengkungtali #bazarpaknil #ibuberpantang #safetyharness #tungkubaby #tungkubayi #tungkubesi #sarungherba #manualbreastpump #nonaroguy #nonaroguymurah #terapiinstagram #barragelnonaroguy #barragel #pilphytonatal #phytonatalnonaroguy #minyakberubatherbanonaroguy #minyakherbaniknonaroguy

Barra Gel merupakan pembersih peribadi yang diadun menggunakan bunga tanjung, sirih, inai, Aloe Vera dan limau purut yang bukan sahaja mampu menyingkirkan kotoran pada bahagian intim, malah ternyata berkesan untuk merawat masalah keputihan dan bau yang kurang menyenangkan seterusnya menyegarkan lagi bahagian intim anda.

KEBAIKAN BARRA GEL 🌻Membersihkan bahagian intim
🌻Memelihara kelembapan kulit
🌻Melembut dan menghaluskan kulit
🌻Meningkatkan keanjalan dan ketegangan kulit
🌻Membasmi kuman dan bakteria seterusnya menyingkirkan bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim
🌻Mencegah dan mengatasi masalah ruam, kegatalan dan pendarahan atau haid yang berlebihan
🌻Membantu merawat masalah keputihan otot faraj
🌻Mendingin dan menyegarkan kulit
🌻Sesuai untuk kegunaan seisi keluarga terutamanya bagi wanita ketika hamil mahupun haid

CARA PENGGUNAAN BARRA GEL

Sapu dan gosokkan Barra Gel pada bahagian intim secara perlahan-lahan.

Bilas sehingga bersih.

Sesuai untuk kegunaan seisi keluarga terutamanya bagi wanita ketika hamil mahupun haid.

Wasup :0129372804
Postage rm 6 sem /rm 10 ss

#barragel #barragelnonaroguy #pencuciwanitasireh #pencuciwanita #pencucimissv #rawatkeputihan #nonaroguy #nonaroguyjimat #nonaroguymurah

Barragel berwajah baru.

RM27 - 1 Botol
RM8 - SM , RM12 SS (Cas Pos)

RM54 - 2 Botol
FREE POS SM
WA 0129463044
WA 0129463044
WA 0129463044

#barragel #barragelnonaroguy #barra #intimatewash #femininewash #headtotoe #nosls #noparaben #selamatdigunakanseisikeluarga

KEBAIKAN BARRA GEL NONA ROGUY ✅Membersihkan bahagian intim
✅Memelihara kelembapan kulit
✅Melembut dan menghaluskan kulit
✅Meningkatkan keanjalan dan ketegangan kulit
✅Membasmi kuman dan bakteria seterusnya menyingkirkan bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim
✅Mencegah dan mengatasi masalah ruam, kegatalan dan pendarahan atau haid yang berlebihan
✅Membantu merawat masalah keputihan
✅Mengetatkan otot faraj
✅Mendingin dan menyegarkan kulit
✅Sesuai untuk kegunaan seisi keluarga terutamanya bagi wanita ketika hamil mahupun haid

CARA PENGGUNAAN BARRA GEL NONA ROGUY ✅Sapu dan gosokkan Barra Gel pada bahagian intim secara perlahan-lahan.
✅Bilas sehingga bersih.
✅Sesuai untuk kegunaan seisi keluarga terutamanya bagi wanita ketika hamil mahupun haid.

#barragel #pembersihwanita #kekalsihat #missv #pembersihintim #nonaroguymurah #setbersalin #setpantangmurah #setpantang #ibuhamil #keputihan #keputihanhilang #tangas #setbersalinnonaroguy

#barragel
#barragelnonaroguy
#nonaroguy

[ PRODUK TERBARU JUN 2017 ] 💋 Auramen Duo Pomade (masculine) ~ RM45.00
💋 Auramen Duo Pomade (blueberry) ~ RM45.00
💋 Pearl White Cur-V Jamu Jelita ~ RM29.18
💋 Lime Garcinia V'asia ~ RM30.00
💋 Krim Malam Crystal Mekar Semilu ~ RM57.00
💋 Nour Ain Beauty Soap ~ RM12.80 📌
💋 Argan Hydrating Cleanser Secretleaf ~ RM25.00 📌
💋 BarraGel Nona Roguy (NR) ~ RM26.00 📌

EXC POS 📌 - berwajah baru

#auramen #auramenpomade #auramenduopomade #pearlwhitecurv #jamujelita #limegarcinia #limegarciniavasia #vasiahealthcare #krimcrystal #krimmalamcrystal #krimcrystalmekarsemilu #mekarsemilu #arganhydratingcleanser #secretleaf #barragelnonaroguy #barragel #nonaroguy #nr

WHATSAPP ORDER 📲 011-2409 9343
www.beautykioskmurah.com

BARRA GEL
. 👉Mandikan bayi anda dengan Barra Gel (Head to Toe). Bagus sgt Barra Gel ni, takde bau means takde chemical. Barra Gel bebas drpd kandungan SLS, Paraben, Benzophenon n pewarna tiruan. Pati Sireh 100% herba. Sangat2 selamat untuk bayi kita.. .
.👉Barra gel ni kegunaannya juga untuk cuci miss v setiap hari. Bagi yang baru lepas bersalin boleh cuci miss v dengan Barra Gel ni tiap kali ke toilet, lap kering then sapu Minyak Berubat Herba kat luka jahitan..luka tu akan cepat kering.👍
.
👉Barra gel jugak boleh guna ketika "meruang" tau.. Errr ape "meruang" tu??🙈🙈🙈
Google ye, google cara-cara meruang atau whatsapp sy personal pun boleh. ☺
Cara merawat keputihan paling berkesan tau! Bagus amal masa pregnant n lepas habis pantang👍👍👍 Harga RM25
Postage SM RM8 SS RM12

WS 0192428584
#barragelnonaroguy #nonayroguymurah #nonaroguyoriginal #jamu #jamuonline #sayajualnonaroguy #setbersalinmurah #ibubersalin #ibumengandung

📮Posto0~ posto0~ 😊😇😊😇😊😇
.
🚛🎁🎁🎁🎊
.
Semogaa selamatt lahh kalian bertemu dgn tuan masing2 dgn jayanya yee 😘 .
Alhamdulillahhh =')
.
4 botol BARRA GEL NR 😱
1 SET NONAROGUY
1 kotak AKAR HERBANIKA (30pcs)😱 Yg order #barragelnonaroguy ni pon bukan semuanya mak buyong @ ibu2 berpantang =) dan #AKARHERBANIKA 🌱 ☕ juga boleh diamalkan oleh wanita yg sedang keuzuran ☺ .
Nak tahu khasiat nya lebih lanjut boleh pm sy @ wsp ya
.
👇Click sahaja✒😊
http://www.wasap.my/60175250585 👰🏻Arifah Razak
👤Bijaksana Rezqi 📷 Bijaksanarezqi .
😘💸 Murahh dan berbaloii utk setiap 🎁FULL SET🎁 & 🎨loose item🎨

#nr
#herbanika
#barragel
#minyakherbanika
#phytonatal
#uncangherbanika
#akarherbanika
#krimbarutherbanika
#femininewash
#hariwanita
#nonaroguy
#nonaroguymurah
#nonaroguyoriginal
#setpantangterbaik

MOST RECENT

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm245
Akar herbanika 15➡️ rm55
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸Pembelian RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm245
Akar herbanika 15➡️ rm55
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸Pembelian RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm245
Akar herbanika 15➡️ rm55
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸Pembelian RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

Apa yang best sangat dengan Minyak Herbanika ni.
.
Khasiat Minyak Herbanika (Nona roguy)
.
# Membantu meredakan ketegangan urat saraf di kepala, leher dan tengkuk semasa proses kelahiran anak dan melancarkan aliran darah.
.
# Melegakan serta mengatasi sakit-sakit sendi dan otot-otot
.
# Memecahkan angin dan lendir yang terkumpul di sendi-sendi
.
# Mempercepatkan proses penyembuhan luka jahitan, memecahkan pengumpulan angin di usus dan rahim dan mengecutkan rahim secara luaran.
cara guna
.
Sapuan Minyak Herbanika untuk bersalin normal atau secara pembedahan di wad. Selepas keluar dari bilik bersalin: Gosokkan Minyak Herbanika dengan tipis ke bahagian kulit kepala, tengkuk dan bahu. Ikat rambut dnegan rapi. Kemudian sapurata ke perut, tundun sulit, peha, pinggul, pinggang, lutut, betis dan tapak kaki. Pakaikan stokin.
.
Boleh tuangkan ke atas pad/ sanitari. Pakai dengan selesa.
Sapuan Minyak Herbanika ke perut dan pinggang, guna bengkung (jika perlu), ikat biar selesa.
.
Bagi yang bersalin secara pembedahan: Sapuan Minyak Herbanika ke perut dan pinggang kecuali bahagian pembedahan, gunakan ‘Strap-On Binder’ yang ringan tanpa memberi penekanan di bahagian pembedahan.
.
# Perhatian:
Guna Minyak Herbanika sebelum mengunakan Krim Herbanika Barut. *Minyak Herbanika boleh digunakan untuk berurut semasa berpantang.
.
Sebotol 130ml
.
Whatsapp Cik Nat 019-5420797
.
#kedaianakibu #babiesneeded #keperluanbayi #keperluanibuanak #confiment #bengkung #bengkungmudah #bengkungtali #bazarpaknil #ibuberpantang #safetyharness #tungkubaby #tungkubayi #tungkubesi #sarungherba #manualbreastpump #nonaroguy #nonaroguymurah #terapiinstagram #barragelnonaroguy #barragel #pilphytonatal #phytonatalnonaroguy #minyakberubatherbanonaroguy #minyakherbaniknonaroguy

*NONA ROGUY MINYAK BERUBAT HERBA
.
Apa beza minyak herbanika dan minyak berubat herba?🤔
✅ Ini merupakan minyak seisi keluarga, boleh digunakan untuk bayi sehingga org dewasa
✅ Melegakan kembung perut, sakit perut, batuk berterusan, sakit kepala (migrain) , sakit otot, kebas dll.
.
.
Boleh digunakan selain badan?🤔
✅ Boleh dilumur di kepala untuk mengurangkan kelimumur, keguguran rambut, dan menggalakan pertumbuhan rambut
.
.
Ada kegunaan lain?🤔
✅ Minyak berubat ini juga boleh dititiskan atas tuala wanita sepanjang tempoh haid / dalam pantang bagi memeberikan kesegaran dan melancarkan aliran haid
.
Whatsapp Cik Nat 019-5420797
.
#kedaianakibu #babiesneeded #keperluanbayi #keperluanibuanak #confiment #bengkung #bengkungmudah #bengkungtali #bazarpaknil #ibuberpantang #safetyharness #tungkubaby #tungkubayi #tungkubesi #sarungherba #manualbreastpump #stroller #strollercompact #strollermurah #nonaroguy #nonaroguymurah #terapiinstagram #barragelnonaroguy #barragel #pilphytonatal #phytonatalnonaroguy #minyakberubatherbanonaroguy

*NONA ROGUY BARRS GEL
.
Apa kegunaan Barra Gel ni?🤔
✅Pembersih peribadi kegunaan harian untuk merawat masalah keputihan, gatal2, bau kurang menyenangkan dan menyegarkan
.
.
Haid boleh guna?🤔
✅ lebih digalakkan untuk membasmi bakteria dan memberi kesegaran
.
Apa kandungan utama barra gel ni?🤔
✅ Sireh
.
.
Boleh guna bahagian lain ke selain bahagian faraj?🤔
✅ BOLEH, malah penggunaan barra gel ini boleh untuk keseluruh tubuh, boleh digunakan di bahagian kepala untuk mengurangkan kelimumur dan boleh dijadikan gel mandian untuk memberi kesegaran sireh sekaligus menghilangkan bau badan ibu
.
.
Whatsapp Cik Nat 019-5420797
.
#kedaianakibu #babiesneeded #keperluanbayi #keperluanibuanak #confiment #bengkung #bengkungmudah #bengkungtali #cikserbatahu #menantifebruari #bazarpaknil #ibuberpantang #safetyharness #tungkubaby #tungkubayi #tungkubesi #sarungherba #manualbreastpump #stroller #strollercompact #strollermurah #nonaroguy #nonaroguymurah #terapiinstagram #barragelnonaroguy #barragel #pilphytonatal #phytonatalnonaroguy

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm245
Akar herbanika 15➡️ rm55
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm245
Akar herbanika 15➡️ rm55
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm240
Akar herbanika 15➡️ rm50
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm240
Akar herbanika 15➡️ rm50
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm240
Akar herbanika 15➡️ rm50
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm240
Akar herbanika 15➡️ rm50
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm240
Akar herbanika 15➡️ rm50
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm240
Akar herbanika 15➡️ rm50
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SSENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm240
Akar herbanika 15➡️ rm50
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
. . 🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm240
SSENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm240
Akar herbanika 15➡️ rm50
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

SSENARAI  HARGA
Set bersalin NR ➡️rm240
Akar herbanika 15➡️ rm50
Akar herbanika 30 ➡️ rm70
Minyak BH 120ml➡️ rm27
Minyak herbanika130ml ➡️ rm55
Lulur herbanika ➡️ rm48
Krim barut ➡️ rm48
Uncang cuci herbanika➡️ rm75
Phyto natal 90 tabs➡️ rm90
Phyto natal 180tabs➡️ rm160
Phyto c plus ➡️ rm70
Phytox ➡️rm70
Herbal balm ➡️rm15
Madu nona harmonis ➡️ rm55
Madu tenaga segar rm55
Barra gel➡️ rm25
mibyak ommey. ➡️rm35
tungku bayi ➡️ rm8
tungku ibu. ➡️ rm55
stokin pantang. ➡️ rm10
bengkung express mak kuntum➡️ rm75
🌸Postage SM RM7/ SS RM10
🌸RM80 keatas dapat Free postage

#krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal #setkurus #setkurusbajet
#mab #jamu #supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurutp

KEBAIKAN BARRA GEL NONA ROGUY ✅Membersihkan bahagian intim
✅Memelihara kelembapan kulit
✅Melembut dan menghaluskan kulit
✅Meningkatkan keanjalan dan ketegangan kulit
✅Membasmi kuman dan bakteria seterusnya menyingkirkan bau yang kurang menyenangkan pada bahagian intim
✅Mencegah dan mengatasi masalah ruam, kegatalan dan pendarahan atau haid yang berlebihan
✅Membantu merawat masalah keputihan
✅Mengetatkan otot faraj
✅Mendingin dan menyegarkan kulit
✅Sesuai untuk kegunaan seisi keluarga terutamanya bagi wanita ketika hamil mahupun haid

CARA PENGGUNAAN BARRA GEL NONA ROGUY ✅Sapu dan gosokkan Barra Gel pada bahagian intim secara perlahan-lahan.
✅Bilas sehingga bersih.
✅Sesuai untuk kegunaan seisi keluarga terutamanya bagi wanita ketika hamil mahupun haid.

#barragel #pembersihwanita #kekalsihat #missv #pembersihintim #nonaroguymurah #setbersalin #setpantangmurah #setpantang #ibuhamil #keputihan #keputihanhilang #tangas #setbersalinnonaroguy

#barragel
#barragelnonaroguy
#nonaroguy

🍃 Pilis (Herbal balm NR)

Pilis (Herbal balm NR) ramuan yang ditampal pada dahi.

Antara kebaikan memakai pilis kepada ibu berpantang adalah

1. Mengurangkan panas di kepala.
2. Mengelakkan sakit di bahagian ubun.
3. Menghindarkan rasa pening kepala.
4. Menyegarkan mata dan mengelakkan darah putih naik ke kepala.
5. Mengelakkan mata rabun di usia muda.
6. Dapat mengurangkan pitam dan tekanan darah rendah.
7. Mengelak angin merian yang dialami oleh ibu yang mengalami tekanan emosi.

Hubungi mokcik 010-2222658 untuk maklumat lanjut, Terima kasih. #krimbarut #herbanikabarut #krimherbanikabarut #stechmark

#setbersalin #setbersalinnonaroguy #nonaroguy #nonaroguymurah #setberpantang #setberpantangmurah #setberpantangnonaroguy #nonaroguyoriginal
#mab #jamu
#supplement #urutberpantang
#phytonatalmurah
#shaklee #setbersalinnonaroguyoriginal #barragelnonaroguy #femininewashjsd #femininewash #herbalbalm #minyakberubatherba #barragel #setbersalinmurah #bidanurut

Most Popular Instagram Hashtags