#badpast

1440 posts

TOP POSTS

Mungkin ini adalah yang terakhir aku percaya pada perkataan manis #badPast

I always say perception is reality for a reason, becuz when you look into my eyes do you see the demon? #picoftheday #instaphoto #LidByLid #goodguy #badpast

When me smile... 💛 |
#badpast
#forgetit

Very true👌🏼💖
#quote #qotd #rp #greatfuture #badpast

#MasaSilam
#BadPast

Setiap hari, sarapan, menu fevret saya memang teh tarik dan roti canai.
Pergi lah mana pun, mamak ke, kedai melayu ke,

Nampak je saya duduk, mereka takkan tanya, teh tarik dan roti canai akan terhidang depan mata. Siap dh tahu dah harga nak perlu bayar berapa (melainkan masa tu brg naik harga, kene tanya sket kalau tak malu salah bagi jumlah byrn). Dan ad satu masa tu, sebulan saya tak singgah mana2 kedai utk sarapan. (Sbb bulan ramadhan uolss, pergi sarapan kang kafir kang mendapatnya). So saya lps puasa, nak 'bertaubat' , xnk mengambil makanan yg xsehat. Sy mula slow2, sy cuba xminum teh tarik. Sy minum air kosong je. (Roti canai xdpt move on lagi, dh fevret selama 22 tahun). So saya, pergi ke gerai makan sy biasa pergi. Di sinilah dugaan yg sy hadapi asbab sejarah hitam sy yg lalu.

Sy xsmpt nk order mengikut niat baharu saya, tbe2 teh tarik dah sampai.
Sy kata xpe ini hari je.

Esok pergi dgn ayah, ayah yg siap orderkan teh tarik utk saya sebelum menanya saya. Sy kata xpe, esok srpn sorg2 haha

Harini pergi , dgn cpt sy angkt tgn dan mention dgn jelas nak air kosong satu. Tp yg sampainya teh tarik jgk.
Mesti acik tu fikir "budak ni silap order ni, salah sebut ni, mesti dia nak teh tarik punya"

Kat sini sy belajar sesuatu.

Bila kita ad kisah silam yg pahit dan semua org tahu. Memang kesukaran utk hijrah itu nyata.
Dgn kata2 org sekeliling, dgn keyakinan dan kepercayaan org tu dh hilang.

Kita cuba meraih semula hormat drpd masyarakat utk yakin yg kite sememangnya nak berubah.

Kita takleh putus asa. Kite kene zahirkan setiap hari setiap masa perubhan yg kte nk buat tu, sbgaimana dahulu 'istiqamahnya' kte menzahirkan kebatilan kita.

Slow2. Tahan telinga, tebalkan muka. Dulu wat dosa chill and steady. Takkan nak buat baik nak segan plak. Biarlah depa nak cakap ap.

Depa yg bg 'teh tarik' kte mintak 'air kosong'
:) *mesti korang tertanya, ap kene mengene gmbr di ats dgn roti canai kan?
Ad kene mengene,

Sbb muka kat ats tu, sekor2 nak kene canai sbb letak gmbr gila bapak random.

Sorry xde gmbr tgh makan roti canai. I makan x selfie haha

MOST RECENT

I have a very special person who protects me, I need him so much now I'm in hell in my head.
#longing #pain #hell #protective #need #help #tears #heartbreak #physical #emotional #lost #fear #badpast

Just look at the bad Past and build a great Future 💪 #badpast #greatfuture #mirroreffect #edit #photography #photoshoot #vsco #vinci #green

To progress in the #Future
You must let go of the #BadPast...
#LateMorningPost #WorkFlow
#aDifferentMe #aOldYou
#NewBlessings

“Tattoos are the stories in your heart, written on your skin…” #instagram #photos #instagood #me #tattoo #badpast #ontheskin #neverforget #thepain

Milestones to achieve 👣
#badpast #greatfuture #bebadass #workhard

So happy with my life. Im a totally new person #newperson #happyme who knew my life could be this amazing 3 years ago i was in such a bad place with bad people i didnt know myself. And what happyness actually was. #badpast #mypast #mistakes so glad someone else took my biggest problem from me. Because i wouldnt have my amazing fiance my guwjuss baby son. My daughter. And my perfect life if it didnt happen. So im so glad it did i just wish my past and people in it didnt exsist. But look at me now. Happy perfect family Nd friends. No money problems. Happy. Getting married abroad. I can dearly say i have no problems in my life now. So thank you man above for giving me a break at last. Im so greatful #thankyou #blessed🙏 @grazer1990 love you manny!😚👨‍👩‍👧‍👦

Late night post 🖤
#fucked #love #broken #badpast

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags