[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#badpast

1548 posts

TOP POSTS

Very true👌🏼💖
#quote #qotd #rp #greatfuture #badpast

Mungkin ini adalah yang terakhir aku percaya pada perkataan manis #badPast

Somtimes I hide the demons inside and outside of myself with a simple hoodie or flannel. .
.
.
.
#issues #sad #badpast #abuse #selfharm #pastissues #dontjudgechallenge #selfharmpride #selfhate #anorexia #gethelp

When me smile... 💛 |
#badpast
#forgetit

#MasaSilam
#BadPast

Setiap hari, sarapan, menu fevret saya memang teh tarik dan roti canai.
Pergi lah mana pun, mamak ke, kedai melayu ke,

Nampak je saya duduk, mereka takkan tanya, teh tarik dan roti canai akan terhidang depan mata. Siap dh tahu dah harga nak perlu bayar berapa (melainkan masa tu brg naik harga, kene tanya sket kalau tak malu salah bagi jumlah byrn). Dan ad satu masa tu, sebulan saya tak singgah mana2 kedai utk sarapan. (Sbb bulan ramadhan uolss, pergi sarapan kang kafir kang mendapatnya). So saya lps puasa, nak 'bertaubat' , xnk mengambil makanan yg xsehat. Sy mula slow2, sy cuba xminum teh tarik. Sy minum air kosong je. (Roti canai xdpt move on lagi, dh fevret selama 22 tahun). So saya, pergi ke gerai makan sy biasa pergi. Di sinilah dugaan yg sy hadapi asbab sejarah hitam sy yg lalu.

Sy xsmpt nk order mengikut niat baharu saya, tbe2 teh tarik dah sampai.
Sy kata xpe ini hari je.

Esok pergi dgn ayah, ayah yg siap orderkan teh tarik utk saya sebelum menanya saya. Sy kata xpe, esok srpn sorg2 haha

Harini pergi , dgn cpt sy angkt tgn dan mention dgn jelas nak air kosong satu. Tp yg sampainya teh tarik jgk.
Mesti acik tu fikir "budak ni silap order ni, salah sebut ni, mesti dia nak teh tarik punya"

Kat sini sy belajar sesuatu.

Bila kita ad kisah silam yg pahit dan semua org tahu. Memang kesukaran utk hijrah itu nyata.
Dgn kata2 org sekeliling, dgn keyakinan dan kepercayaan org tu dh hilang.

Kita cuba meraih semula hormat drpd masyarakat utk yakin yg kite sememangnya nak berubah.

Kita takleh putus asa. Kite kene zahirkan setiap hari setiap masa perubhan yg kte nk buat tu, sbgaimana dahulu 'istiqamahnya' kte menzahirkan kebatilan kita.

Slow2. Tahan telinga, tebalkan muka. Dulu wat dosa chill and steady. Takkan nak buat baik nak segan plak. Biarlah depa nak cakap ap.

Depa yg bg 'teh tarik' kte mintak 'air kosong'
:) *mesti korang tertanya, ap kene mengene gmbr di ats dgn roti canai kan?
Ad kene mengene,

Sbb muka kat ats tu, sekor2 nak kene canai sbb letak gmbr gila bapak random.

Sorry xde gmbr tgh makan roti canai. I makan x selfie haha

MOST RECENT

Pain without love
Pain, I can't get enough.......
#pain #remember #strengh #trust #understanding #photografh #pic #getup #memories #badpast

Somtimes I hide the demons inside and outside of myself with a simple hoodie or flannel. .
.
.
.
#issues #sad #badpast #abuse #selfharm #pastissues #dontjudgechallenge #selfharmpride #selfhate #anorexia #gethelp

If she were smart, she'd ask the girl who skates by her house to come and run with her. She'd offer to run beside her as she skates. Except, she can't bare the thought of opening up again. Bearing her soul to a possible new friend. Her scars still haunt her, friends of the past still a blunt and painful reminder of what happens when you let someone in. #runnerthoughts #running #runner #runnersworld #runnersofinstagram #runnersofig #deepthoughts #scars #pain #hurt #badpast #thehurtoftoday #camefromtomorrow

Ognuno di noi ha passato qualcosa che lo ha cambiato per sempre...
Il dolore non ti cambia ale... il dolore ti rivela #me #pic #picoftheday #cup #military #whiteshirt #meself #resilienza #damage #badpast #injury #shootingstars #buonanotte #changeforever #insanity #amorinesplicavel #gn #strongman #iron #personality #serious #seriously #elevatör 😒😒

don't go back to the past...#painter#alone#badpast

Du musst begreifen, dass nicht jeder dazu bereit ist, dasselbe für dich zu tun, wie du für sie!

#nordsee #nordseeliebe #neuharlingersiel #schaukeln #missunderstood #badpast #goodfuture #goodlife #powerful

Burn the bad past and include the bad memories.
#burn
#badmemories
#badpast
#behappyagain

Most Popular Instagram Hashtags