[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#babytalk

247071 posts

TOP POSTS

Coco ( Chanel ) cracks us up!
#😂 #🤣 #babytalk #laughs

Quando ti senti super cool perche' gli altri ridono... 🤣🤣😹👶🏻 #coco

Ainda bem que elas se entendem.. hahaha
#falandogrego #babytalk #gemeas #twins #gemeaslaraeleticia

Sooo ready for tomm night!! #babytalk #exploring #adventurers #TLC
10/9c ☆ Dillon and Amy married 1 year TV special ☆

She gonna be a better communicator than me. Love her squeaks... #BabyTalk #Dadlife

You know what they say...
"The grass is always greener in my mouth." -Wyatt
#wyattclare #9monthsold #babygirl #babytalk #thegrassisntalwaysgreener #cantstopwontstop #stopeatinggrass

She's everything! 😍😍😍🙏🏻#Repost @iamgloricely (@get_repost)
・・・
She's starting to talk so much💕 I'm dying 😩it's soooo cute! #babytalk #baby #mymelody #imsoinlove

I love her voice. ☺️

MOST RECENT

The excitement cannot be contained!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂#Cousins #Love❤️ #DawsonThomas #NicholasRyan #BabyTalk #DawsonIsOverTheMoon #BestBuds #ThatFace #OurBoys💙 @theresa_0227 @jamesdaber22

Conversations with Tessa #BabyTalk

Taking turns watching baby Selene on Sunday... finally hearing her talk even more!!! Here's some cuteness for ya, w| her teething elephant! 👶🏻💗🐘 #shessofluffy #cutenessoverload #chubbycheeks #babyfever #niece #mysquishy #xoxo #babytalk #bappalappa #tummytime @joanne.m.s @jacquelinesocko

We took Treetrunks for a walk today and he was such a good boy (excuse all the baby talk in the video lol I sound like a crazy person) #treetrunks #walk #explore #river #boxer #pitbull #boxerpitmix #trees #nature #outdoors #rocks #goodtimes #lovemydog #furbaby #babytalk #perfectday #dogsofig #dogsofinstagram #instadog #nc #northcarolina

I could listen to him all day! #oliverdean #lovehim #babytalk

Could I love this kid more? Absolutely not. His face lights up my life. 😍
#babymassimo #massimoments #storytime #mickeymouse #bffs #momlife #lovebeingamom #happybaby #disneybaby #babytalk

Brielle is such a talkative little girl & I love everything she has to say 😍💓 #briellekaelyn #mybabygirl #inlove #babytalk

Happy 11 months old to Luka today! This boy is so smart and loves to talk and talk all day long! ❤️haha He really knows who I am and calls me by name "mom/"mama" whenever he is hungry, etc. (which is often), as you can see in this short video! He was starving and ate a huge plate of food right after I took this video (of him trying to eat the sofa)!😂lol
He is growing and developing so well! We are all just so proud of our sweet boy!👏

Most Popular Instagram Hashtags