[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ayiephoto

107 posts

TOP POSTS

Kecoh bila datang rumah.. πŸ˜•
#syabirirsyad#anakbuah#ayiephoto#canonπŸ“·

Manusia dengan gadjet sukar di pisah kan.. #sajecuba#ayiephoto#canon

Hari-hari makan roti je tak muak ke abes comot-comot... πŸ˜†πŸ˜†
#NurulAinie#snapseed#ayiephoto#ap

Tak ada mood hari nie.. πŸ˜”
#NurulAinie#sajecuba#ayiephoto

Percikan air...
#snapseed#ayiephoto

Model hari nie.. 😊
#NurulAinie#ayiephoto#canon

πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰
#iskandar#anaksedara#ayiephoto

MOST RECENT

Sedang kita melihat kesusahan itu di situ kita akan lebih mengerti Dan bersyukur atas apa yg ada pada kita sekarang..
.
.
.
.
.
#bersyukur#Atasnikmatnya#hidupini
#life#kesusahan#fitrahhidup#moments
#orangasli#cameronhighlands#pahang
#photobyme#vsco#ayiephoto#trowback
#tryshot#dencuba#😒#nogorian#aslilife

Kawan itu ramai , yang ramai itu belum tentu ia Sahabat kerna Sahabat itu ia akan ada di waktu susah Dan senang kita..
.
.
.
.
#Sahabat#tupai#photobyme#animal
#takadahastag#takprophoto#snapseed
#ayiephoto#trowback#tryshot#lifeanimal
#life#moments#dencuba#toolwizphotosapp

Berjalan jangan toleh ke belakang..biar kisah lama menjadi sebuah tinggalan kenangan saja..
.
.
.
.
.
#victoriabridge#kualakangsar#kisahini
#kisahhidup#kenangan#trowback
#tryshot#ayiephoto#takprophoto
#snapseed#vsco#dencuba

Rezki tiap orang itu berbeza..kalau kuat berusaha pasti ada hasil nyaa..
#kualakangsar#perak#resamkehidupan
#ayiephoto#snapseed#tryshot#takprophoto

Lama tak rasa suasana kampung..pakat tidor semua nak rapat2 je..rumah pusaka kan..nasib tak kena gangu apa2 😁..
#rumahpusaka#kualakangsar#kati
#kampung#perak#snapseed#ayiephoto

Dalam gambar nampak gemok sikit lah..hakikat nya kurus sikit 😁😁
#legoland#kotaiskandar#nusajaya
#johor#jb#triptojb#kenduriakak#30/9
#snapseed#ayiephoto#takprophoto

Tahu tak apa beza awak dengan view yg cantik nie.. view nie cantik di mata semua orang tapi awak hanya sorang sahaja cantik di mata saya..πŸ˜… #trypickupline#dencuba#seremban2
#kepayanghill#view#panorama#s2
#nice#landscape#tryshot#snapseed
#takprophoto#ayiephoto#toolwizphotos

Pokok tidak pernah membenci angin bila daunnya gugur. Jadi jangan pernah salahkan takdir ketika hidup dalam dugaan.. πŸ’ͺ
#setiapmanusia#adadugaan#kena
#sabardengan#ujiandariNya#caiyoo
#snapseed#ayiephoto#takprophoto
#dencuba#toolwizphotos#life

" Orang kata , pakai baju hitam tak nampak kotor . " " Begitu juga dengan hati , bila hati hitam buat dosa pun rasa tak bersalah. "
#copypaste#aje#peringatuntukdiriini
#danuntukteman#ygmahumendengr
#flowers#bunga#closeup#dencuba
#snapseed#ayiephoto#toolwizphotos
#takprophoto#natura#malaysia

Boleh lah nie jadi model.. apiz tu dah kenapa berdiri tegak semacam jaπŸ˜….. #feldapalong#apiz#anakbuah#ajwad
#snapseed#toolwizphotos#dencuba
#takprophoto#ayiephoto#tryshot

Rezki itu ada di mana mana di darat atau pun lautan selagi kita masih berusaha ia akan ada untuk kita.. cuma kita pandai bersyukur atau pun tidak.. #portdickson#pd#n9#beach#pantai
#menjalaikan#rezkiituadauntukkita
#takprophoto#ayiephoto#snapseed

Yang cantik itu memang ramai, Tapi yg menyejukkan hati itu hanya awak sorang saja 😊😊... #puncaktitiwangsa#gerik#perak
#nice#view#panorama#dencuba
#takprophoto#ayiephoto#snapseed
#toolwizphotos#landscape#vsco

Most Popular Instagram Hashtags