[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#awesomeantiserangga

279 posts

TOP POSTS

TQ dear yakin wt #awesomeantiserangga.
Ada mslh #Pepijat #pijat katanye.
In shaa allah sis...kn yakin..n moga mslh pepijat adik selesai...dah byk yg bg testimoni ohsam lps penggunaan 2 3 botol awesome spray niπŸ‘πŸ‘πŸ’ͺπŸ’ͺ

TQ darling susah pyh dtg dr office awak semata2 nk kn #awesomeantiserangga ni...

Hasil penangan semburan sekali dr Awesome Anti Serrangga...abis mati pijat @ pepijat kt tilam customer ni...YG penting ianya x berbau...x melekit n tiada racun. Sesape yg ada masaalah yg sama meh pm akk simpul tepi.

#awesomeantiserangga
#RM17sebotol
#JombertukarkerProductOrganic

For fast repond wsup 018-3631042

Assalamualaikum...petang2 nie nk belanja gmbr skit...alhamdulillah tiap2 hr ada customer...x kira siang ke mlm...ade yg repeat order...
#AWESOMEANTISERANGGA
#TERBAEKSSS
#MESRAALAM
#0123455832COD

Testimoni #Tikus...mati tergolek hasil penangan semburan #awesomeantiserangga #awesomeseranggakecil
Ada mslh yg sama wsup sis for fast respond 018-3631042

Yeh....Really Awesome (:
Kutu kt bulu kucing customer ni gugur n mati selepas d spray ngan #awesomeantiserangga.
Dun wori ianye tiada racun..tiada bau n tidak bahayakn binatang perliharaan anda semua.
Jom apa tggu lgk...meh beli order ngan akk masha sebelum stok kehabisan!!! πŸ“žπŸ“žπŸ“ž018-3631042

#berkesanhapuskanseranggadenganpantas

Ni pulak Agent #awesomeantiserangga sis dr Seremban... Sesape yg berminat nk join jd agent jom WA sis ya.. 018_3631042😘😘😘 #jomkitasharerezekibersama
#awesomeantiseranggammgohsem
#Menghapusseranggahinggakeakarumbi

Alhamdulillah done deliver #awesomeantiserangga #SpraySerangga ke Agent Puchong.

Mana yg berminat nk jd Agent jgn malu2 WA sis 0183631042.

MOST RECENT

Banyak serangga dirumah? Gunakan Awesome Anti Serangga.
.
βœ” SELAMAT utk Kanak2
βœ” Bahan ORGANIK
βœ” Mesra Alam
βœ” Berkesan dalam 9 saat!
βœ” Tahan 3 BULAN!
βœ” Tak berbau
βœ” Tak Merbahaya
βœ” Tak susah nak guna
βœ” Tak risau dah makanan kat rumah di rosakkan dgn semut
.
CARA GUNA
Spray di kawasan lalaun@sarang serangga, kaki meja, perabut dapur dan almari, sofa kusyen, dalam kereta.
.
Buy online WhatsApp us or visit us Nia Farlysa Butik in front of campus UPSI Proton City, Tanjong Malim, Perak
.
#upsi #niafarlysashoppe #nursingwear #nursingdress #nursingblouse #upsi #tanjongmalim #protoncity #bazaarpaknil #behrang #seluarpejabat #slimriver #uitm #awesomeantiserangga #serangga #antiserangga #antiseranggaorganik - #regrann

Banyak serangga dirumah? Gunakan Awesome Anti Serangga.
.
βœ” SELAMAT utk Kanak2
βœ” Bahan ORGANIK
βœ” Mesra Alam
βœ” Berkesan dalam 9 saat!
βœ” Tahan 3 BULAN!
βœ” Tak berbau
βœ” Tak Merbahaya
βœ” Tak susah nak guna
βœ” Tak risau dah makanan kat rumah di rosakkan dgn semut
.
CARA GUNA
Spray di kawasan lalaun@sarang serangga, kaki meja, perabut dapur dan almari, sofa kusyen, dalam kereta.
.
Buy online WhatsApp us or visit us Nia Farlysa Butik in front of campus UPSI Proton City, Tanjong Malim, Perak
.
#upsi #niafarlysashoppe #nursingwear #nursingdress #nursingblouse #upsi #tanjongmalim #protoncity #bazaarpaknil #behrang #seluarpejabat #slimriver #uitm #awesomeantiserangga #serangga #antiserangga #antiseranggaorganik - #regrann

Banyak serangga dirumah? Gunakan Awesome Anti Serangga.
.
βœ” SELAMAT utk Kanak2
βœ” Bahan ORGANIK
βœ” Mesra Alam
βœ” Berkesan dalam 9 saat!
βœ” Tahan 3 BULAN!
βœ” Tak berbau
βœ” Tak Merbahaya
βœ” Tak susah nak guna
βœ” Tak risau dah makanan kat rumah di rosakkan dgn semut
.
CARA GUNA
Spray di kawasan lalaun@sarang serangga, kaki meja, perabut dapur dan almari, sofa kusyen, dalam kereta.
.
Buy online WhatsApp us or visit us Nia Farlysa Butik in front of campus UPSI Proton City, Tanjong Malim, Perak
.
#upsi #niafarlysashoppe #nursingwear #nursingdress #nursingblouse #upsi #tanjongmalim #protoncity #bazaarpaknil #behrang #seluarpejabat #slimriver #uitm #awesomeantiserangga #serangga #antiserangga #antiseranggaorganik - #regrann

Banyak serangga dirumah? Gunakan Awesome Anti Serangga.
.
βœ” SELAMAT utk Kanak2
βœ” Bahan ORGANIK
βœ” Mesra Alam
βœ” Berkesan dalam 9 saat!
βœ” Tahan 3 BULAN!
βœ” Tak berbau
βœ” Tak Merbahaya
βœ” Tak susah nak guna
βœ” Tak risau dah makanan kat rumah di rosakkan dgn semut
.
CARA GUNA
Spray di kawasan lalaun@sarang serangga, kaki meja, perabut dapur dan almari, sofa kusyen, dalam kereta.
.
Buy online WhatsApp us or visit us Nia Farlysa Butik in front of campus UPSI Proton City, Tanjong Malim, Perak
.
#upsi #niafarlysashoppe #nursingwear #nursingdress #nursingblouse #upsi #tanjongmalim #protoncity #bazaarpaknil #behrang #seluarpejabat #slimriver #uitm #awesomeantiserangga #serangga #antiserangga #antiseranggaorganik - #regrann

Banyak serangga dirumah? Gunakan Awesome Anti Serangga.
.
βœ” SELAMAT utk Kanak2
βœ” Bahan ORGANIK
βœ” Mesra Alam
βœ” Berkesan dalam 9 saat!
βœ” Tahan 3 BULAN!
βœ” Tak berbau
βœ” Tak Merbahaya
βœ” Tak susah nak guna
βœ” Tak risau dah makanan kat rumah di rosakkan dgn semut
.
CARA GUNA
Spray di kawasan lalaun@sarang serangga, kaki meja, perabut dapur dan almari, sofa kusyen, dalam kereta.
.
Buy online WhatsApp us or visit us Nia Farlysa Butik in front of campus UPSI Proton City, Tanjong Malim, Perak
.
#upsi #niafarlysashoppe #nursingwear #nursingdress #nursingblouse #upsi #tanjongmalim #protoncity #bazaarpaknil #behrang #seluarpejabat #slimriver #uitm #awesomeantiserangga #serangga #antiserangga #antiseranggaorganik

Banyak serangga dirumah? Gunakan Awesome Anti Serangga.
.
βœ” SELAMAT utk Kanak2
βœ” Bahan ORGANIK
βœ” Mesra Alam
βœ” Berkesan dalam 9 saat!
βœ” Tahan 3 BULAN!
βœ” Tak berbau
βœ” Tak Merbahaya
βœ” Tak susah nak guna
βœ” Tak risau dah makanan kat rumah di rosakkan dgn semut
.
CARA GUNA
Spray di kawasan lalaun@sarang serangga, kaki meja, perabut dapur dan almari, sofa kusyen, dalam kereta.
.
Buy online WhatsApp us or visit us Nia Farlysa Butik in front of campus UPSI Proton City, Tanjong Malim, Perak
.
#upsi #niafarlysashoppe #nursingwear #nursingdress #nursingblouse #upsi #tanjongmalim #protoncity #bazaarpaknil #behrang #seluarpejabat #slimriver #uitm #awesomeantiserangga #serangga #antiserangga #antiseranggaorganik - #regrann

Testimoni #awesomeantiserangga πŸ‘πŸ’ͺπŸ’ͺ

Besarnya nyamuk mujur ada awesome anti serangga...
Kena beli ni 011-10807669

#spraysemut
#awesomeantiserangga
#sprayantiseranggaawesome

Apa kata pengguna awesome anti serangga ni sendiri...memang berkesan...bila dah cuba tak cari lain dah... Nak? Wassup cepat 011-10807669

#spraysemut #sprayantiseranggaawesome #awesomeantiserangga #awesome #sprayantiseranggaviral #spraysemutlipas #awesomespray #antiseranggaorganik #antiseranggaalami

Ini respon pengguna bila dah merasai sendiri pengalaman bersama awesome anti serangga ni... Nak satu? Wassup cepat 011-10807669

#awesomeantiserangga #awesome #sprayantiseranggaawesome #spraysemut #sprayantiseranggaawesome #spraysemutorganik #awesomeantiseranggaviral
#sprayviral #sprayantiseranggaawesome #awesomeantiseranggabestseller

"HISH..banyak betul semut dan lipas kat rumah ni..sembur guna racun serangga kejap jer lepas tu dia datang lagi...hangin macam nii"...Hmm..pernah tak uols berada dalam situasi mcm tu..mesti pernah kan? Memang stress dibuatnya..sis dulu pun mcm tu juga..sekarang dah tak pening dah...lepas guna awesome anti serangga ni semua tu bereh kejap jer..spray spray setel masalah..uols pun kena ada stok awesome ni kat rumah..kat ofis...kat kereta pun.. RM17 sebotol *exclude postage

Order 011-10807669

@aura_collections_jomsihat
@aura_collections_jomsihat
@aura_collections_jomsihat

#awesomeantiserangga
#sprayantiseranggaawesome

CE tengok tu....sampai dalam kereta pun serangga macam lipas ni berkampung...bukan lipas jer nyamuk, belalang, kutu...segala mak nenek serangga kecil tu boleh ditumpaskan dengan jayanya..tikus dan cicak pun surrender...terpaksa pindah hihihi.. Jom hapus kan mereka 011-10807669

#spraysemut #awesomeantiserangga #awesome #spraysemutlipasviral #antiseranggaalami #spraysemutorganik #awesome #spraysemutviral #awesomeantiseranggabestseller #sprayantiserangga

πŸ’ͺπŸ‘†πŸ’ͺπŸ‘†πŸ’ͺπŸ‘†πŸ’ͺπŸ‘†πŸ’ͺπŸ‘†πŸ’ͺπŸ‘†
Assalamualaikum & Salam AwesomeπŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ
#AwesomeAntiSerangga Adalah #SprayOrganic yg Tidak melekit & Tidak berbau.
Ia Selamat di guna kan, sesuai utk ke semua jenis Serangga yg BERDARAH sejuk.Sesuai juga untuk jenis Tanaman & Pokok bunga kesayangan anda.
Sembur kan ditempatΒ² yg sesuai seperti di bilik air, kabinet,dapur,almari baju,kereta dlll..... Harga mampu milik.
RM17/Sebotol (500ml)
Cod cas mengikut kawasan.

#KatakanTidakPadaAerosol
#SyGunaSyJual
#EjenBukitMertajam

Pertanyaan @ Order,
WhatsApp +60137605267

Awesome anti serangga...memang AWESOME 😍😍😍
Meh lekas order...tak cuba tak tahu...011-10807669

#spraysemut #sprayawesome #spraylipascicaksemutserangga #awesomeantiserangga #awesome #spray #spraybestseller #spraysemutviral #spraylipassemutviral #awesomespraysemut #spraysemutberkesan

Ada masalah dengan serangga seperti semut, lipas dan sewaktu dengannya?? Awesome lah jawapannya...satu murah jer uols RM17 jer ..sis pun guna tau, cenggini πŸ‘

#awesomeantiserangga #spraysemut #spraysemutviral #spraysemutlipasawesome #sprayviral #awesome #spraylipas #awesomeantiseranggaviral #antiserangga #sprayseranggaviral #sprayseranggabestseller #sprayawesomelakukeras #spraysemutlakukeras

Assalamualaikum...nk share sikit...sapa2 yg ada masalah dengan serangga2 kt umah or kete ke...bleh ar rojer sy..sy lps cod 3 btol kat tnb pj...diorg share testimoni..n kwn2 sy pun support...brg puas hati katanye...berminat leh rojer sy...cover kwsn yg mne berdekatan kl slgr... rahman- 0123455832..
#alhamdulillah
#bebasracun
#barangterbaek
#awesomeantiserangga

Most Popular Instagram Hashtags