#awekaweksengal

MOST RECENT

Sale RAMADHAN!
KTR PRESS..
SPECIAL OFFER!!
Beli 5 buah SEDEKAH sebuah..
SEMUA BUKU DIJAMIN Sentap!! Sedap!!
Cepat Whatsapp: 017-4108572
___
💜 DIA ATUR, KITA AKUR.
💜 BUDAK MADRASAH.
💜 BAKAR JAAFAR.CO.
💜 AWEK-AWEK SENGAL.
💜 CINTA UNDERCOVER.
__
#ktrpress #ImamTulangRusuk
#UmmulAmradh #novelterkini #srikandiagung #hantunovel #saleramadhan #salegaji #Diaaturkitaakur #lucutapiberilmu #NovelOnline #budakmadrasah #tarbiahsentap #bakarjaafardotco #daim #khaibahar #anekdotDaim #anekdot #novelmurah #dramasangat #dramaadaptasi #awekaweksengal #cintaundercover #sedekah

"Mulai esok, saya akan outstation seminggu. Awak jaga opis ni baik-baik," beritahu Tuan Fattah. "Baik tuan. Tuan nak pergi mana?" "Pergi Menggatal dengan Janda Baik." "Menggatal? Eiii... tuan ni! Nak menggatal dengan janda mana pulak ni?" "Menggatal kat Sabah la. Janda Baik kat Pahang. Takkan awak tak tahu? Awak belajar Geografi tak kat sekolah dulu?"
.
.
Dapatkan KOMBO SENGAL
Order whassap 0174108572
__
#AwekAwekSengal
#cintaundercover #KTRpress #imamtulangrusuk #pbakl2018 #anekdot #novelluluh #sabah #sarawak #hantunovelalammaya

Novel Siri Anekdot DAIM
Special Offer 5 Buku RM100 FREE Postage FREE lagi sebuah Buku....
so anda dapat 6 buah..
😱😍Wow! Tawaran hebat..
Semua Dijamin BEST! tak rugi kalau beli.
cepat sesapa berminat order sekarang!!
Whatsapp: 0174108572
_
💜IMAM TULANG RUSUK (DAIM 1).
💜TUNGGU SAYA PULANG (DAIM 2).
💜GENG BUDAK SENGAL (DAIM 3).
💜AWAK MEMANG NAKAL (DAIM 4).
💜 MANA TUNANG AKU (DAIM 5).
__
#ktrpress #ImamTulangRusuk
#UmmulAmradh #GengBudakSengal #hantunovel #lucutapiberilmu #TakAdaCintaSepertimu #NovelOnline #daim #anekdotDaim #anekdot #novelmurah #dramasangat #tipu #awakmemangnakal #awekaweksengal #manatunangaku #sedekah #sitiaafiyah #hadiahharijadi #babyctdk #novelluluh #khaibahar #sabah #sarawak #novelromantik #br1m

Awek-Awek Sengal
.
Novel anekdot ini mengisahkan babak-babak lucu lima gadis sengal Dayah,Lynda,Mya, Nourin dan Fizah yang sangat mencuit hati. Di sebalik kehidupan mereka, tanpa rakan-rakan lain ketahui, Lynda sebenarnya adalah seorang penyiasat di sebuah agensi penyiasat persendirian Fattah. Dia diarahkan menyiasat Manap. Dalam masa yang sama, pertemuan semula Manap dan Dayah telah membibitkan percintaan. Lynda pula mula jatuh hati pada bosnya sendiri, Fattah. Siapakah Manap? Berjayakah Lynda menyelesaikan tugasnya? Bagaimanakah kesudahan percintaan Dayah dan Lynda setelah mengetahui keadaan sebenar?
.
Harga asal RM20..Buku ini termasuk di dalam promosi 5 buku RM100+FREE SHIPPING+1BUKU PERCUMA
.
PM saya untuk pesanan
.
#awekaweksengal #ktrpress

TRIO KTR PRESS 😍😊
Sweet!.Ohsem!
OFFER Beli 2 FREE 1..
Order whatsapp: 017-4108572
____
❤ GENG BUDAK SENGAL
===
❤ CINTA UNDERCOVER
===
❤ VALET CINTA
__
#GBS #AAS
#KTRPress #khairytajudin #ValetCinta #AwekAwekSengal #GengBudakSengal #novelmurah #NovelOnline #DramaSangat #kakishopping #Fattzura #cintaundercover #salamjumaat #hadiahbirthday #fattahamin #dfan #hantunovel #shoppingonline #imamtulangrusuk

Cari novel yang sweet romantik kelakar?
CINTA UNDERCOVER -
LYNDA OJA / AIN ZAHIRAH
#LimitedEdition
Order whassap: 0174108572
.
__ #ReviewPembaca Ogy Yusuf _
budak berdua ni, Lynda Oja dan Ain Zahirah, akak memula kenal diorang dari grup wasap. sorang sengal,sorang lagi kadang-kadang blur.tapi dua-dua memang punya sifat dan sikap yg ceria dan selamba.

cinta undercover, nak kata sambungan awek-awek sengal pun boleh. makin menyerlahkan bakat wanita cantik berdua nih. siapa sangka minat pada facebook Muhammad Daim boleh menjerumuskan pada satu aktiviti yang mampu mencungkil bakat terpendam.
kisah kali ni, lynda tersangkut hati dengan iqbal tapi iqbal pula asyik mencari dayah. kan ke sakit hati dibuatnya. dayah pulak sengal lurus main ikut je walhal dia tak tahu sebenarnya dia dalam perhatian.
watak lain yang ada, fizah dan nourin pun sangat membantu menghidupkan jalan cerita. kata teman BFF, tapi perangai masing-masing memang tahap mangkuk hayun. ada je yang mengena dan terkena. banyak babak menarik yang ada dalam anekdot nih. dan lagi.. haa.... manap??? manap muncul wehh.. bintang? ⭐⭐⭐⭐
.
.
#bukubest #CintaUnderCover #awekaweksengal #ktrpress #zahirtakterucap #novelmelayu #KakiDrama #dramasangat #Novelmurah #babyctdk #sitiaafiyah #FattZura #shoppingonline #kakishopping #jualbuku #sabah #sarawak #pbakl #bukuislamik #hadiah #ulatbuku #uitm #usm

Novel Siri Anekdot DAIM
Special Offer 5 Buku RM100 FREE Postage FREE lagi sebuah Buku....
so anda dapat 6 buah..
😱😍Wow! Tawaran hebat ini sehingga 31 Mac sahaja..
Semua Dijamin BEST! tak rugi kalau beli.
cepat sesapa berminat order sekarang!!
Whatsapp: 0174108572
_
💜IMAM TULANG RUSUK (DAIM 1).
💜TUNGGU SAYA PULANG (DAIM 2).
💜GENG BUDAK SENGAL (DAIM 3).
💜AWAK MEMANG NAKAL (DAIM 4).
💜 MANA TUNANG AKU (DAIM 5).
__
#ktrpress #ImamTulangRusuk
#UmmulAmradh #GengBudakSengal #hantunovel #lucutapiberilmu #TakAdaCintaSepertimu #NovelOnline #daim #anekdotDaim #anekdot #novelmurah #dramasangat #awakmemangnakal #awekaweksengal #manatunangaku #sedekah #sitiaafiyah #hadiahharijadi #babyctdk #zulariffin #sabah #sarawak #novelromantik

MANA TUNANG AKU?
Naskhah power ini merupakn sekuel GENG BUDAK SENGAL..Tak rugi jadikn koleksi..Gerenti gelak sampai patah gigi.hihi
OFFER..ada OFFER..Beli 2 buah PERCUMA sebuah lagi buku..menarik kan!
Cepat..order skrg!!
whatsapp: 0174108572
__
#ManaTunangAku
.
Daim telah diculik oleh Manap,Harith & Paan tiga hari sbelum tarikh akad nikahnya dgn Shasha atas suatu alasan yg tdk munasabah.Pada masa yg sama,Inspektor Tasha mmburu Manap kerana disyaki terbabit dgn kongsi gelap.Adakh penculikn Daim ini ada kaitan dgn kes kongsi gelap?Apa pula nasib majlis akad nikah Daim yg bakal brlangsung?Tak ada pasal,prgi cari pasal.

Anekdot empat org budak sengal ini kmbali dgn tema misteri,seram,psiko,cinta & kelakar tk ingat dunia.
Naskhah trbaru yg bakal mnggegarkn dunia pnulisan kreatif & dunia lawak antarabangsa..
====
#GengBudakSengal
.
Geng Budak Sengal
Ini mrupakn kisah hidup Daim brsama rakan-rakan ketika bkerja di Kuala Lumpur,sbelum #Daim balik ke kmpung. Daim duduk brsama-sama Manap,Harith & Paan dlm satu rumah.Mereka brempat sgt kelakar & sengal.Masing2 mmpunyai latar blakang yg brbeza.Di sinilh Daim brkenaln dgn Piya -seorg pelajar universiti.Dptkn Daim mmikat Piya utk dibawa blk ke kmpung buat jdi menantu Mek Zaleha? "Aku bukan buaya.Aku pencinta wanita" (Daim) "Aku sering dicemburui kerana terlalu kacak." (Harith) "Cintamu mengajar aku menjadi ganas." (Manap) "Biarlah takda orang pompuan suka kat aku pun.Aku pun bukan suka sangat kat diorang." (Paan)
_
#GB2
#GengBudakSengal #Anekdot #NovelKomedi #imamtulangrusuk #awaksangatnakal #babyctdk #bukukelakar #sabah #Sarawak #uitm #uum #MakmumYangPalingAkuCinta #lucutapiberilmu #awekaweksengal #sabah #sarawak #bestseller #syurgayangkedua #noveladaptasi #lakukeras #jannanick #mimpiyangsempurna #CintaUnderCover

❤ VALET CINTA ❤
Dihasilkn oleh 20 orang penulis yg brbakat buat anda cair..jom dptkn..
whatsapp: 017-4108572
__ jom lyn __
#ReviewPembaca @lyndaoja
.
.
Cerpen cinta Islamik yg suwet muwet..!! Kisahnya ada 10 helai muka surat jer..Smpat feeling sbagai hero/heroin ker dgn 10 muka surat yg hnya mmerlukn bacaan 2 minit??!!..S.E.M.P.A.T!! Aku nangis-Smua dilakukn hnya smata mmenangi hti insan yg tdk mnyintai.Cinta brputik di saat sang cinta dijemput Ilahi.Aku rsa nk lempang-Kemon bro! Bunga buka skuntum.In shaa Allah dipertemukn dgn bunga yg lbih baik..Move on bro!
Aku rasa trharu- Kalau jodoh tak ke mana.!
Aku malu meow- Auummm..Pandang jeling mcm aku ngn #FattahAmin..Meowww..
Aku insaf -Kerana mata pncarian,disalah erti hati nurani.Aku nk gelak ker suka tu?Kihkihkih...Tapi endingnya, sob sob sob..
.
Cinta tidak smestinya memiliki.Tapi bila dia jadi milikmu,sayangilah dia sepenuh hatimu..
.
"Berapa saya kena bayar untuk parkir di hati awak?"
"Bayarlh dgn mnjadi imamku..Bimbinglah daku menuju Jannah..." .
.
.
#ValetCinta
#KTRPress
#ReviewValetCinta
#NovelIslamik #Cerpen #Tv3 #NovelOnline #AwekAwekSengal #HantuNovel #gilernovel #GengBudakSengal #Novelmurah #paidreview #shoppingonline #fattzura #fattahaminz #onlinebookstore #uitm #uum #CintaUnderCover #kakidrama #sabah #sarawak

BELI 2 FREE 1..😨
ada FREE GIFT Comel..💃
Bestnya....dah ready stock!
💞
.
KOMBO CINTA SENGAL
😳 AWEK AWEK SENGAL 😳 CINTA UNDERCOVER .
.
#Eksklusif! Novel Cinta #Anekdot paling Power..
confirm hilang stress klu korg baca gelak tak ingat donia..Sempoi..Sweet..Sengal..
#LimitedEdition
Boleh juga nak kasi #HadiahIstimewa utk insan tersayang..
Cepat order skrg!! Whatsapp: 017-4108572
_
#AwekAwekSengal
.
Di sebalik kehidupan riang gembira empat rakan serumah iaitu Dayah, Lynda, Nourin & Fizah, terselit sesuatu yg misteri.

Tanpa diketahui oleh rakan-rakan serumah,Lynda sebenarnya seorg penyiasat di bawah Agensi Fattah iaitu sebuah agensi penyiasatan prsendirian utk membongkar sisi gelap Manap.

Pada masa yg sama,prtemuan smula Manap & Dayah telah mmbibitkn percintaan sekaligus mengheret Dayah ke dlm kes yg sedang diselesaikn oleh Lynda.Khadirn Mya sbgai ahli baharu rumah mreka juga mnimbulkn tanda tanya.

Siapakh Manap?Apa kaitan dgn Mya? Brjayakh Lynda mnyelesaikn tugasnya?Bgaimanakh ksudahn prcintaan Dayah & Manap?Dan,kenapa pula Lynda tiba-tiba jatuh hati dgn Fattah?
Apa-apa pn yg trjadi,yg pasti,mreka smua sengal!
..
.
#CintaUnderCover
.
Setelah frust menonggeng dgn Fattah, Lynda mula beralih arah. Jmpa pula dgn Iqbal, seorg ahli kongsi gelap.Entah bgaimana, trsangkut hti pula.

Dayah msih mnanti kpulangn Manap yg lari entah ke mana.Celah-celah itulh,Iqbal bagaikn cuba mmikat Dayah pula.

Dua-dua dia nk sapu!

Prmainan apakh ini? ***
Inilah sebuah novel anekdot yg kelakar, thriller,misteri,tragis & ada kalanya mngundang tangis.
.
#KtrPress #novelcinta #novelkelakar #novelromantik #tokti #terlajaklaris #kakidrama #kakinovel #anekdotDaim #NovelOnline #Novelmurah #aas #imamtulangrusuk #sabah #sarawak #jualnovel #tv3 #AstroRia #fattahaminz #hadiahharijadi #takadacintasepertimu #tiadaarahjodohkita #bestseller

Buku-buku KTR Press KAYA dengan cinta. KAYA dengan sayang.
KAYA dengan kasih.
KAYA dengan budi bahasa.
KAYA dengan pengajaran.
PADAT dengan hujah.
PADAT dengan nasihat.
PADAT dengan tawa riang.
PADAT dengan fakta.
PADAT dengan isi. .
.
Sentap! Sedap! Sempoi! Sengal! Santai! Seram! Seksi! .
~~~ Serius weiii, buku KTR memang BEST!
.
OFFER 5 buah RM100 FREE Postage..
Buat tempahan sekarang!
Whatsapp: 0174108572
__
#KtrPress #NovelMurah #Anekdot #AnekdotDaim #ManaTunangAku #GengBudakSengal #AwakMemangNakal #TungguSayaPulang #ImamTulangRusuk #AwekAwekSengal #KomplotAnekdot #Tiadaarahjodohkita #BukuOnline #Ctdk #bayang #takadacintasepertimu #TokTi #lucutapiberilmu #puncline #sabah #sarawak #jualnovel #novelonline #dramasangat #tarbiahsentap #tv3 #astro

Korang!!
Jom layan #cintaundercover #awekaweksengal
Jalan cerita memang tip top.😘

Kombo Meletop..terlariss..
Eh..ada FREE GIFT Comel..💃
Bestnya....dah ready stock!
💞
.
KOMBO CINTA SENGAL
😳 AWEK AWEK SENGAL 😳 CINTA UNDERCOVER .
.
#Eksklusif! Novel Cinta #Anekdot paling Power..
confirm hilang stress klu korg baca gelak tak ingat donia..Sempoi..Sweet..Sengal..
#LimitedEdition
Boleh juga nak kasi #HadiahIstimewa utk insan tersayang..
Cepat order skrg!! Whatsapp: 017-4108572
_
#AwekAwekSengal
.
Di sebalik kehidupan riang gembira empat rakan serumah iaitu Dayah, Lynda, Nourin & Fizah, terselit sesuatu yg misteri.

Tanpa diketahui oleh rakan-rakan serumah,Lynda sebenarnya seorg penyiasat di bawah Agensi Fattah iaitu sebuah agensi penyiasatan prsendirian utk membongkar sisi gelap Manap.

Pada masa yg sama,prtemuan smula Manap & Dayah telah mmbibitkn percintaan sekaligus mengheret Dayah ke dlm kes yg sedang diselesaikn oleh Lynda.Khadirn Mya sbgai ahli baharu rumah mreka juga mnimbulkn tanda tanya.

Siapakh Manap?Apa kaitan dgn Mya? Brjayakh Lynda mnyelesaikn tugasnya?Bgaimanakh ksudahn prcintaan Dayah & Manap?Dan,kenapa pula Lynda tiba-tiba jatuh hati dgn Fattah?
Apa-apa pn yg trjadi,yg pasti,mreka smua sengal!
..
.
#CintaUnderCover
.
Setelah frust menonggeng dgn Fattah, Lynda mula beralih arah. Jmpa pula dgn Iqbal, seorg ahli kongsi gelap.Entah bgaimana, trsangkut hti pula.

Dayah msih mnanti kpulangn Manap yg lari entah ke mana.Celah-celah itulh,Iqbal bagaikn cuba mmikat Dayah pula.

Dua-dua dia nk sapu!

Prmainan apakh ini? ***
Inilah sebuah novel anekdot yg kelakar, thriller,misteri,tragis & ada kalanya mngundang tangis.
.
#KtrPress #novelcinta #novelkelakar #novelromantik #novelseram #terlajaklaris #kakidrama #kakinovel #anekdotDaim #NovelOnline #Novelmurah #aas #aas2 #imamtulangrusuk #sabah #sarawak #jualnovel #tv3 #AstroRia #fattahaminz #hadiahharijadi #takadacintasepertimu #tiadaarahjodohkita #bestseller #syurgayangkedua

Beli kombo ini dapat freegift.
Terhad kepada 20 set sahaja.

Wasap 0194702839

#ktrpress
#ktrbooks
#AwekAwekSengal

Panama Dance...💃💃💃
Cintaku Klepak-Klepak Sama Dia..
Sayangku Klepak-Klepak Sama Dia..
🎤🎶🎤🎶🎤
.
Daparkan Novel #Anekdot CINTA UNDERCOVER & AWEK AWEK SENGAL..
Eksklusif! Cetakan Terhad!
Cepat whassap: 0174108572
__
.
.
@imamtulangrusuk @lyndaoja
#KTRPress #AwekAwekSengal #CintaUnderCover #PanamaDance #NovelOnline #Novelmurah #takadacintasepertimu #Fattzura #sabah #sarawak #ctdk #jualnovel #Tiadaarahjodohkita #LimitedEdition #HantuNovel #kakinovel #GengBudakSengal

Baru terbit dari kilang. Sapa nak?

#ktrpress
#ktrbooks
#AwekAwekSengal
#anekdot

Hot..hot..panas dari kilang..
Taraaa..dah siap cetak!
CINTA UNDERCOVER
#ManisTapiBerbahaya
Novel cinta anekdot paling romantik..
#LimitedEdition jualan online sahaja.
Terbitan april..
Cepat sesapa nak selit order whatsapp: 0174108572
_
Fattah sudah mula masuk ke pejabat selepas beberapa hari outstation. Lynda menegurnya. “Lama tak nampak tuan. Makin kacak la.” “Sebelum ni tak kacak ke?” balas Fattah. “Sebelum ni kacak sikit. Sekarang, kacak banyak. Buat saya jatuh cinta...” Fattah yang agak pemalu itu melangkah masuk ke pejabat cepat-cepat. Dia memang pemalu. Malu-malu kucing. Malu, tapi mahu. Senyum terukir di bibirnya menerima pujian daripada Lynda yang agak comel itu.
Beberapa minit kemudian, Fattah keluar semula dari bilik dengan muka serius. “Lynda!” “Ye, tuan. Err, ada apa?” “Dah boleh naik ke?” “Naik ke mana?” “Kan awak cakap tadi, dah jatuh cinta. Dah boleh naik balik ke belum?” “Ada lif ke?” soal Lynda. “Kalau dah jatuh cinta, tak perlu naik lif. Awak hanya perlu naik pelamin dengan saya,” jawab Fattah sebelum dia bersilat dan melaungkan, “Cia... cia... cia...”
_
#CintaUndercover #AwekAwekSengal #KTRpress #fattahaminz #SalmanKhan #Fattzura #melodi #fattzurafairytale #khaibahar #anekdot #ImamTulangRusuk #novelromantik #NovelOnline #izreenAzminda #kakidrama #DramaSangat #jualnovel #sabah #sarawak #HantuNovel #tv3

Pesanan awek comel...
#AwekAwekSengal

Most Popular Instagram Hashtags