#auradiraja

317 posts

TOP POSTS

PERKONGSIAN DARI PENGGUNA JUS AURA D RAJA : DERITA SAKIT PINGGANG BERSALIN CEASER & KEGUGURAN
.
Hadir kelas Puan Zarini Jaafar Sabtu Ahad lepas..cuba beli dulu sebotol balik minum sebab dah tak tahan sangat sakit dua hari berturut2 duduk lama sepanjang kelas..
.
Teringat masa dalam bilik OT bersalin anak pertama dulu Doktor bius suruh peluk bantal kemudian dia bius dekat sebelah tulang belakang tu untuk kebaskan separuh badan.
Peritnya rasa kesan ceaser ni, sakit woo belakang, sampai ke pinggang sakit die..tambah keguguran dua kali lepas lahir anak pertama & kedua..lagi bertambah2 peritnya..😫
.
Tapi suprisingly saya punye sakit belakang dan pinggang ni dah beransur hilang bila start minum Jus Botani Aura D'Raja ni..alhamdulillah..macam tak percaya tapi tu lah kenyataannya..terima kasih pada Puan Zarini kerana sharing pengalaman dah guna masuk botol ke 3 jus ni..
.
Dah hampir seminggu saya amalkan.. alhamdulilah tak menderita dah sakit pinggang dan belakang. Dulu selalu ngadu dengan cik abg, tp die just tolong urut2 jelah. Harini terus restok 10 botol untuk guna sendiri & kongsi kebaikan jus ni pada mak, mak ayah mertua & adik beradik..😊
.
Ada ibu2 yang ceaser tak kat sini? πŸ™‹ sep Whatsapp 0126304654 marshaena #ejendiperlukan #auradirajajusbotani #susukambingasli #susucantik #auradiraja

SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT
Rm59.00 /kotak .. bukan sahaja rasa susu kambing yg segar dan lazat ,kami datangkan ia dlm perisa coklat hazelnut yang enak.

Mengandungi kolagen dan Vitamin C yang tinggi untuk kecantikan dalaman yang bakal terpancar di wajah
SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT sbgai minuman tambahan harian..Ia dpt menahan anda dari rasa lapar dan bertenaga sepanjang hari.

Sangat2 sesuai bagi kanak2 kerana ia dapat membantu si manja anda bertenaga dan riang sepanjang hari... Aura D'raja,
Bukan Sekadar Aura Biasa.

#susukambing
#auradiraja

www.wasap.my/60132541372

#codsgbesi
#codsripetaling

tak letih puasa seharian katanya minum sahur pagi #auradirajawhitecoffeevitc

memang la bahan bahan dia ada kurma, madu, habatussauda, biji anggur, delima, blueberry, acaiberry, maquiberry

malah bukan kaya dengan vitamin c tapi ada kolagen juga kak mung belako terrrr

#auradiraja #auradirajawhitecoffeevitc

Jom dapatkan produk baru keluaran D'Shamz πŸ‘πŸ‘πŸ‘
-Aura D'raja Jus Minuman Botani
-Aura D'raja White Coffee Collagen Plus Vitamin C
-Aura D'raja Susu Kambing Coklat Hazelnut

Gabungan 33 jenis herba terpilih untuk membantu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit dengan izin Allah.

Aura D'raja, bukan sekadar aura biasa πŸ˜‰
Whatsapp 011-25547425 Hidayah
http://watsap.my/01125547425

#auradiraja #susukambingkurma #auradirajawhitecoffeevitc #bazaarpaknil #makanansunnah

πŸ’Ÿ MINUMAN BOTANI AURA DI RAJA πŸ’Ÿ

Mengandungi 33 jenis ramuan dan herba terpilih beserta pati buah-buahan dan madu yang diadun khusus untuk membantu kehidupan yang sihat dan luar biasa.

Merupakan diet tambahan multibotani dengan campuran makanan sunnah bersama 7 jenis beri membantu proses detoksifikasi menyingkirkan toksin yang melekat di dinding usus.

Testimoni daripada mereka yang telah mengambil jus aura di raja hanya satu sudu waktu berbuka dan satu sudu waktu bersahur memberikan tenaga luar biasa sepanjang berpuasa di samping membantu masalah seperti kencing manis, darah tinggi, detoks dan sebagainya.

Jus aura di raja
Bukan sekadar aura biasa

Untuk order, boleh terus whatsapp 0107981935

http://www.wasap.my/60107981935/Salam+naja.+Saya+berminat+dengan+jus+aura+draja.

#sihatdaridalam
#auradiraja
#jusbotani
#makanansunnah

SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT .. bukan sahaja rasa susu kambing yg segar dan lazat ,kami datangkan ia dlm perisa coklat hazelnut yang enak.

Mengandungi kolagen dan Vitamin C yang tinggi untuk kecantikan dalaman yang bakal terpancar di wajah
SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT sbgai minuman tambahan harian..Ia dpt menahan anda dari rasa lapar dan bertenaga sepanjang hari.

Sangat2 sesuai bagi kanak2 kerana ia dapat membantu si manja anda bertenaga dan riang sepanjang hari... Aura D'raja,
Bukan Sekadar Aura Biasa.
.
Info lanjut WHATSAPP 016 9381686
.
#bazaarmalaysia
#susukambing
#auradiraja
#coklat #hazelnut #AgenAuraDraja #milkgoat #pm0169381686 Siti

Aura Draja White Coffee Collagen Plus Vitamin C
- Membantu kekal aktif sepanjang hari
- menyingkirkan toksin dalam badan
-diperkaya dgn kolagen dan vitamin c untuk mecantikkan dan mencerahkan kulit.
-mengurangkan lemak dalam badan.
-memberi tenaga berpanjangan.
-menstabilkan hormon
Menggunakan teknologi SUSTAINED RELEASED.
KURMA, MADU, POMEGRANATE ( DELIMA) BLACK SEED (HABATUSSAUDA) GRAPE SEED, BLUEBERRY, CAIBERRY, MAQUIBERRY, COLLAGEN & VITAMIN C
.
Minum white coffee ni pun in shaa Allah kulit jadi cantik..sbb ada vit c dalam kandungan coffee ni..rasa sgt2 sedap...
.
Peminat2 kopi bleh cuba try kopi ni plak...
.
Whtsapp 0199550827
.
#auradiraja #aurad'rajawhitecoffee #whitecoffee #ejendiperlukan #makanansunnah

Alhamdulillah :)
Ramai dah bagi feedback tentang jus aura diraja.. πŸ’Kulit licin πŸ’Bisul cepat surut
πŸ’Resdung pun dah makin ok.
Minuman Botani Aura Di Raja : ⏭️mengandungi 33 jenis ramuan dan herba terpilih beserta pati buah2han dan madu yang di adun khusus untuk membantu kehidupan yang sihat dan luar biasa.
⏭️Merupakan diet tambahan multibotani dgn campuran makanan sunnah bersama 7 jenis berry membantu proses detoksifikasi menyingkirkan toksin yg melekat didinding usus.
Jus Aura di raja
Bukan sekadar aura biasa whatsApp 0148136791 #ivmist #auradiraja #auradirajawhitecoffeevitc #ivmistteamzarini

TESTIMONI DARI SIFU PUAN ZARINI

Nak order boleh whatsapp 011-33045975

#auradiraja
#auradirajabukanaurabiasa
#jusbotani #susukambingcoklat

MOST RECENT

AURA DRAJA SUSU KAMBING ASLI ARABIC GUM PLUS SARANG BURUNG WALIT.

Ditambah dgn makanan sunnah seperti Kurma,delima,habatus sauda,kismis, zafran, daun zaitun,buah tiin,biji aprikot, kolagen, oligofruktosa dan madu.

Kelebihan susu kambing
Mempunyai sistem pertahanan tubuh yang kuat

Khasiat sarang burung walet pula
Dari segi kecantikan sarang burung walet dapat menghaluskan & melembutkan kulit

Khasiat Gam arab
Membantu badan untuk cergas dan bertenaga

Whatsapp
#auradiraja #milkgoat #susukambing #susukambingasli #susukambingburungwalit #susuuntukulitcantik #susucantik #bazarmalaysia #mimi stokis negeri 0195705914 http://www.ivmistperak.com -

AURA DRAJA SUSU KAMBING ASLI ARABIC GUM PLUS SARANG BURUNG WALIT.

Ditambah dgn makanan sunnah seperti Kurma,delima,habatus sauda,kismis, zafran, daun zaitun,buah tiin,biji aprikot, kolagen, oligofruktosa dan madu.

Kelebihan susu kambing
Mempunyai sistem pertahanan tubuh yang kuat

Khasiat sarang burung walet pula
Dari segi kecantikan sarang burung walet dapat menghaluskan & melembutkan kulit

Khasiat Gam arab
Membantu badan untuk cergas dan bertenaga

Whatsapp 016 9381686
.
#auradiraja #milkgoat #susukambing #susukambingasli #susukambingburungwalit #susuuntukulitcantik #susucantik #bazarmalaysia #pm0169381686 Siti

SIBUK HINGGA TAK SEMPAT NAK MAKAN?? TAPI ADA MASALAH PEDIH PERUT BILA LAMBAT MAKAN?? .
Dapatkan Susu Kambing Asli Aura D'raja untuk membantu anda... Berikan ketahanan perut dan tenaga extra 😍
.
Susu Kambing Asli Aura D'raja
Rm69
Info lanjut WHATSAPP 016 9381686
.
#susukambingsarangwalit #susukambing #auradiraja #extratenaga #pedihperut #gastrik #bazaronlineshop #milkgoat

SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT .. bukan sahaja rasa susu kambing yg segar dan lazat ,kami datangkan ia dlm perisa coklat hazelnut yang enak.

Mengandungi kolagen dan Vitamin C yang tinggi untuk kecantikan dalaman yang bakal terpancar di wajah
SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT sbgai minuman tambahan harian..Ia dpt menahan anda dari rasa lapar dan bertenaga sepanjang hari.

Sangat2 sesuai bagi kanak2 kerana ia dapat membantu si manja anda bertenaga dan riang sepanjang hari... Aura D'raja,
Bukan Sekadar Aura Biasa.
.
Info lanjut WHATSAPP 016 9381686
.
#bazaarmalaysia
#susukambing
#auradiraja
#coklat #hazelnut #AgenAuraDraja #milkgoat #pm0169381686 Siti

SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT .. bukan sahaja rasa susu kambing yg segar dan lazat ,kami datangkan ia dlm perisa coklat hazelnut yang enak.

Mengandungi kolagen dan Vitamin C yang tinggi untuk kecantikan dalaman yang bakal terpancar di wajah
SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT sbgai minuman tambahan harian..Ia dpt menahan anda dari rasa lapar dan bertenaga sepanjang hari.

Sangat2 sesuai bagi kanak2 kerana ia dapat membantu si manja anda bertenaga dan riang sepanjang hari... Aura D'raja,
Bukan Sekadar Aura Biasa.

#susukambing
#auradiraja
#coklat #hazelnut #AgenAuraDraja #AgenPaka #WhatsApp0129007314

SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT .. bukan sahaja rasa susu kambing yg segar dan lazat ,kami datangkan ia dlm perisa coklat hazelnut yang enak.

Mengandungi kolagen dan Vitamin C yang tinggi untuk kecantikan dalaman yang bakal terpancar di wajah
SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT sbgai minuman tambahan harian..Ia dpt menahan anda dari rasa lapar dan bertenaga sepanjang hari.

Sangat2 sesuai bagi kanak2 kerana ia dapat membantu si manja anda bertenaga dan riang sepanjang hari... Aura D'raja,
Bukan Sekadar Aura Biasa.

#susukambing
#auradiraja
#coklat #hazelnut #AgenAuraDraja #AgenPaka #WhatsApp0129007314

SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT .. bukan sahaja rasa susu kambing yg segar dan lazat ,kami datangkan ia dlm perisa coklat hazelnut yang enak.

Mengandungi kolagen dan Vitamin C yang tinggi untuk kecantikan dalaman yang bakal terpancar di wajah
SUSU KAMBING COKLAT HAZELNUT sbgai minuman tambahan harian..Ia dpt menahan anda dari rasa lapar dan bertenaga sepanjang hari.

Sangat2 sesuai bagi kanak2 kerana ia dapat membantu si manja anda bertenaga dan riang sepanjang hari... Aura D'raja,
Bukan Sekadar Aura Biasa.

#susukambing
#auradiraja
#coklat #hazelnut #AgenAuraDraja #AgenPaka #WhatsApp0129007314

AURA DRAJA SUSU KAMBING ASLI ARABIC GUM PLUS SARANG BURUNG WALIT.

Ditambah dgn makanan sunnah seperti Kurma,delima,habatus sauda,kismis, zafran, daun zaitun,buah tiin,biji aprikot, kolagen, oligofruktosa dan madu.

Kelebihan susu kambing
Mempunyai sistem pertahanan tubuh yang kuat

Khasiat sarang burung walet pula
Dari segi kecantikan sarang burung walet dapat menghaluskan & melembutkan kulit

Khasiat Gam arab
Membantu badan untuk cergas dan bertenaga
Whatsapp 0129334428 zila
.
#auradiraja #teammarsha #susukambing #susukambingasli #susukambingburungwalit #susuuntukulitcantik #susucantik

Saya minum susu kambing asli dh takda rasa pedih perut.
Minggu lepas ada terskip makan. .
Jadi mcm pedih perut dan ulu hati mcm nak gastrik tu.
Try minum susu kambing asli pagi2 dah 3hari.
Seharian lambat makan pun xde pedih perut mcm sebelum ni.
.
Nak rasa susu yg sedap whatsapp 0129334428
.

#susukambingasli #susucantik #ejendiperlukan #dropshipdiperlukan #teammarsha
#susukambing #kulitcerah #susukambingburungwalit #burungwalit #auradiraja #gastrik
#bazaarmalaysia #bazaarpaknilonline

Saya minum susu kambing asli dh takda rasa pedih perut.
Minggu lepas ada terskip makan. .
Jadi mcm pedih perut dan ulu hati mcm nak gastrik tu.
Try minum susu kambing asli pagi2 dah 3hari.
Seharian lambat makan pun xde pedih perut mcm sebelum ni.
.
Nak rasa susu yg sedap whatsapp 0129334428
.

#susukambingasli #susucantik #ejendiperlukan #dropshipdiperlukan #teammarsha
#susukambing #kulitcerah #susukambingburungwalit #burungwalit #auradiraja #gastrik
#bazaarmalaysia #bazaarpaknilonline

Jom dapatkan produk baru keluaran D'Shamz πŸ‘πŸ‘πŸ‘
-Aura D'raja Jus Minuman Botani
-Aura D'raja White Coffee Collagen Plus Vitamin C
-Aura D'raja Susu Kambing Coklat Hazelnut

Gabungan 33 jenis herba terpilih untuk membantu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit dengan izin Allah.

Aura D'raja, bukan sekadar aura biasa πŸ˜‰

#auradiraja #susukambingkurma #auradirajawhitecoffeevitc #bazaarpaknil #makanansunnah #minumankesihatan #collagen #
#baazarpaknilmurahmimi stokis negeri 0195705914 http://www.ivmistperak.com -

Keistimewaan Jus Aura D'raja:
Gabungan 33 Herba Terpilih
Tanpa bahan sintetik dan pewarna tiruan
Menggunakan teknologi sustained released yg mana zat dan nutrisi dibebaskan secara perlahan dan dapat diserap sepenuhnya oleh badan.

Menyingkirkan toksin yg melekat didinding2 usus supaya nutrisi dapat diserap dgn sebaiknya.
Memberikan tenaga berpanjangan.
Gabungan 7 jenis berry bersama lemon membantu proses detoks utk mnyingkirkan segala toksin dalam badan dan mebantu mengurangkan lemak dalam badan.

Ramuan Utama Jus Aura D'raja:
MADU, LEMON, HABATUSSAUDA, BIJI APRIKOT, BLUEBERRY, MAQUBERRY, ,ACAIBERRY, HEMPEDU BUMI, SARANG BURUNG WALIT,DAUN RERAMA,DELIMA, MULTIVITAMIN, PELAGA, HALIA, TOMATO, ALOE VERA, MISAI KUCING,

Nak rasa bertapa khasiat jus botani whatsapp 016 9381686

#jusbotani
#auradiraja
#auradirajabukanaurabiasa
#bazaarpaknilonline
#bazaarmalaysia #pm0169381686 Siti

AURA DRAJA SUSU KAMBING ASLI ARABIC GUM PLUS SARANG BURUNG WALIT.

Ditambah dgn makanan sunnah seperti Kurma,delima,habatus sauda,kismis, zafran, daun zaitun,buah tiin,biji aprikot, kolagen, oligofruktosa dan madu.

Kelebihan susu kambing
Mempunyai sistem pertahanan tubuh yang kuat

Khasiat sarang burung walet pula
Dari segi kecantikan sarang burung walet dapat menghaluskan & melembutkan kulit

Khasiat Gam arab
Membantu badan untuk cergas dan bertenaga
Whatsapp 0182999894 #auradiraja #susukambing #susukambingasli #susukambingburungwalit #susuuntukulitcantik #susucantik

_AURA D'RAJA SUSU KAMBING COKLAT_
.
Bukan sahaja rasa susu kambing yang segar dan lazat, kami datangkan ia dalam perisa coklat hazelnut yang enak. Mengandungi kolagen dan Vitamin C yang tinggi untuk kecantikan dalaman yang bakal terpancar di wajah anda.
.
Aura D'raja, Bukan Sekadar Aura Biasa.
1. Membantu kekal aktif sepanjang hari
2. Menyingkirkan toksin dalam badan
3. Diperkaya dgn kolagen dan vitamin c untuk mecantikkan dan mencerahkan kulit
4. Mengurangkan lemak dalam badan
5. Memberi tenaga berpanjangan
6. Menstabilkan hormon
7. Membersihkan usus
.
Rasa yang sngt sedap dan bau aroma yang menyegarkan. Sekali minum pasti nak lagi.
.
Harga RM59 sahaja.
.
Nak rasa kopi yang sedap nie?
WhatsApp 011-33045975
.
#auradiraja
#susukambingcoklathazelnut
#auradirajabukanaurabiasa
#bazaarpaknil #bazaarpaknilonline
#ruangrezekihanania #budakpida
#pm01133045975

TESTIMONI DARI SIFU PN. ZARINI
Menstabilkan darah tinggi!!! Alhamdulillah.
Semuanya dengan izin Allah.. Nak order boleh whatsapp 0169381686
http://watsap.my/60169381686

#minumankesihatan #supplement #auradiraja #jusbotani #rajashamri #jusbotaniauradraja #bazaarmalaysia #pm0169381686 Siti

Jom dapatkan produk baru keluaran D'Shamz πŸ‘πŸ‘πŸ‘
-Aura D'raja Jus Minuman Botani
-Aura D'raja White Coffee Collagen Plus Vitamin C
-Aura D'raja Susu Kambing Coklat Hazelnut

Gabungan 33 jenis herba terpilih untuk membantu menyembuhkan pelbagai jenis penyakit dengan izin Allah.

Aura D'raja, bukan sekadar aura biasa πŸ˜‰
Wasap #saadah0193808833
#auradiraja #susukambingkurma #auradirajawhitecoffeevitc #bazaarpaknil #makanansunnah #minumankesihatan #collagen #bandarseriputra
#baazarpaknilmurah

Keistimewaan Jus Aura D'raja:
Gabungan 33 Herba Terpilih
Tanpa bahan sintetik dan pewarna tiruan
Menggunakan teknologi sustained released yg mana zat dan nutrisi dibebaskan secara perlahan dan dapat diserap sepenuhnya oleh badan.

Menyingkirkan toksin yg melekat didinding2 usus supaya nutrisi dapat diserap dgn sebaiknya.
Memberikan tenaga berpanjangan.
Gabungan 7 jenis berry bersama lemon membantu proses detoks utk mnyingkirkan segala toksin dalam badan dan mebantu mengurangkan lemak dalam badan.

Ramuan Utama Jus Aura D'raja:
MADU, LEMON, HABATUSSAUDA, BIJI APRIKOT, BLUEBERRY, MAQUBERRY, ,ACAIBERRY, HEMPEDU BUMI, SARANG BURUNG WALIT,DAUN RERAMA,DELIMA, MULTIVITAMIN, PELAGA, HALIA, TOMATO, ALOE VERA, MISAI KUCING,

Nak rasa bertapa khasiat jus botani whatsapp 0193808833

#jusbotani
#auradiraja
#auradirajabukanaurabiasa
#bazaarpaknilonline
#bazaarmalaysia

AURA DRAJA SUSU KAMBING ASLI ARABIC GUM PLUS SARANG BURUNG WALIT.

Ditambah dgn makanan sunnah seperti Kurma,delima,habatus sauda,kismis, zafran, daun zaitun,buah tiin,biji aprikot, kolagen, oligofruktosa dan madu.

Kelebihan susu kambing
Mempunyai sistem pertahanan tubuh yang kuat

Khasiat sarang burung walet pula
Dari segi kecantikan sarang burung walet dapat menghaluskan & melembutkan kulit

Khasiat Gam arab
Membantu badan untuk cergas dan bertenaga

Whatsapp 0168887509 #auradiraja #teamnooraini #susukambing #susukambingasli #susukambingburungwalit #susuuntukulitcantik #susucantik

AURA DRAJA SUSU KAMBING ASLI ARABIC GUM PLUS SARANG BURUNG WALIT.

Ditambah dgn makanan sunnah seperti Kurma,delima,habatus sauda,kismis, zafran, daun zaitun,buah tiin,biji aprikot, kolagen, oligofruktosa dan madu.

Kelebihan susu kambing
Mempunyai sistem pertahanan tubuh yang kuat

Khasiat sarang burung walet pula
Dari segi kecantikan sarang burung walet dapat menghaluskan & melembutkan kulit

Khasiat Gam arab
Membantu badan untuk cergas dan bertenaga
Whatsapp 0129334428 zila
.
#auradiraja #teammarsha #susukambing #susukambingasli #susukambingburungwalit #susuuntukulitcantik #susucantik

Most Popular Instagram Hashtags