[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#anthropomorphicmutation

58 posts

TOP POSTS

..
Your species is fucking weak
Bow down on your fucking knees
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Symphonic slammage coming soon ๐Ÿ‘ฝ๐Ÿ”จ
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Hey guys! I'm sorry about lagging on the release of the EP. I have some final touches that still need to be made, but I assure you it will be released today!
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

The EP is up on YouTube! Link in bio ๐Ÿค˜
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Who's ready for some new AxMx? โš’
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

The EP is well on its way โš’
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

I'm really tempted to just show y'all everything that I've been working on but I've made the decision to stop releasing songs till I release the full album. I might cut back on the sneak peaks too, I don't want to give everything away before I even release the album! I'm really proud of how this album is coming along and I hope at least one of y'all is half as excited as I am.
#slammingbrutaldeathmetal #anthropomorphicmutation

MOST RECENT

I'm really tempted to just show y'all everything that I've been working on but I've made the decision to stop releasing songs till I release the full album. I might cut back on the sneak peaks too, I don't want to give everything away before I even release the album! I'm really proud of how this album is coming along and I hope at least one of y'all is half as excited as I am.
#slammingbrutaldeathmetal #anthropomorphicmutation

Been sick as fuck but don't worry, the album is still well under works ๐ŸŽš๐ŸŽš๐ŸŽš
#slamworldwide #slammingbrutaldeathmetal #anthropomorphicmutation

What I do
when I'm not recording ๐Ÿ‘พ
#slammingbrutaldeathmetal
#anthropomorphicmutation

They are to be awoken after biological experimentation #slammingbrutaldeathmetal #anthropomorphicmutation

For those of you that have already given the new single a listen, what do you guys think?? Any feedback is greatly appreciated! If you haven't given it a listen yet, there's a link to it in my bio. Cheers ๐Ÿ˜Žโš’ #slammingbrutaldeathmetal #anthropomorphicmutation

If you're interested in hearing the new @anthropomorphic.mutation single, head to my bio and there's a link to it โš’ Hope everyone enjoys! ๐Ÿ˜„ #slammingbrutaldeathmetal #anthropomorphicmutation

Gonna be releasing another single off of the upcoming album tomorrow! Stay tuned ๐Ÿ‘ฝโš’ #slammingbrutaldeathmetal #anthropomorphicmutation

..
Your species is fucking weak
Bow down on your fucking knees
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

1k followers! โš’ (Currently doing vocal tracks)
#slammingbrutaldeathmetal #anthropomorphicmutation

Tryna step my game up with this new @anthropomorphic.mutation album. Big shit coming real soon guys ๐Ÿค˜
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal #deathgrind

Sorry for the low quality, phone speaker sounds like shit. Little sneak peak of some pre production shit off the new album. Tell me what you guys think โš’๐Ÿ‘พโš’ #slammingbrutaldeathmetal #anthropomorphicmutation

Symphonic slammage coming soon ๐Ÿ‘ฝ๐Ÿ”จ
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Getting better at programming drums ๐Ÿ‘ฝ #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Any opinions on the new EP?? Let me know what you think! If you haven't had a chance to listen to it yet, the link is in my bio ๐Ÿ‘ฝโš’ #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

The EP is up on YouTube! Link in bio ๐Ÿค˜
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

๐Ÿ”ฎMy friend over in @anthropomorphic.mutation is gonna drop this brutal shit soon, go ahead and give him a follow to hear pure fucking sickness and bliss #anthropomorphicmutation #slam #brutaldeathmetal ๐Ÿ”ฎ

Hey guys! I'm sorry about lagging on the release of the EP. I have some final touches that still need to be made, but I assure you it will be released today!
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

2 more days...
Smoking and mixing tracks โœŒ๏ธ๏ธ
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Shoutout to @voises for doing this sick edit of my logo! It looks great ๐Ÿค˜
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Basically everything has been recorded for the EP.. Time to start mixing and mastering ๐Ÿ‘ฝ #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Puttin down them vocal tracks. follow my band @anthropomorphic.mutation im bout to drop an EP on 4/20. It's gonna be liiit, and hopefully you will be too ;) #slammingbrutaldeathmetal #anthropomorphicmutation

Gonna try to release the @anthropomorphic.mutation EP by 420. It's gonna be lit fam โš’
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

My new goal is for the EP to be released by 420. Prepare yourselves.. #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Album art in the works ๐Ÿ”จ
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Just hit 600 followers ๐Ÿค˜Thank you all for the support you've given me so far, it means so much to me! Ill be recording on live stream tonight, plus I'll be making an announcement about the upcoming EP. Stay tuned ๐Ÿ”จ #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Been having some major writers block lately, i need some inspiration yo.
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Some shitty album artwork I drew up a little while back... #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Laying down some bass tracks ๐Ÿ”จ #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

My newly released single titled "blood harvest" just reached 1000 views! Thank you for all the support you guys have given me throughout the past couple months. Expect some more slams VERY soon!!! #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Any opinions on the new AxMx single? Let me know what you thought of it! Link in bio โš’ #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Just released a track off the upcoming @anthropomorphic.mutation EP titled "Blood Harvest"! Link in bio, hope you all enjoy!
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Just released a track off the upcoming EP titled "Blood Harvest"! Link in bio, hope you all enjoy!
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Just hit 300 followers! Gonna be droppin' a single real soon ๐Ÿ‘ฝ #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Me and Slamzilla layin' down them tracks for the upcoming @anthropomorphic.mutation EP! Follow my solo project if you haven't already, something big is coming real soon ๐Ÿ˜Ž
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Gonna be dropping a single from the upcoming EP early on in 2017. Ya boy comin' into the new year strong ๐Ÿ‘ฝโš’ #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Who's ready for some new AxMx? โš’
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Whole new setup.. shits getting serious
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

I love the look of hopelessness in the eyes of the innocent
They look up towards me as they beg for mercy
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal

Instrumentals for the EP are done! Time for vocal tracks, then mix/mastering.
Side note: my little brother @elijah_debey made a sick emblem for me the other day so I thought I'd share it ๐Ÿค˜
#anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal #deathgrind

Sneak peak of a song I've been working on for my solo project. Whatcha guys think? Follow me at @anthropomorphic.mutation if you haven't already for any future updates! #anthropomorphicmutation #slammingbrutaldeathmetal #deathgrind

If you wanna stay updated with my solo project, follow @anthropomorphic.mutation and check out my new single "reconstructing dismembered corpses" (link in bio). I have some big news coming soon ๐Ÿค˜
#anthropomorphicMutation #slammingbrutaldeathmetal #deathgrind

Most Popular Instagram Hashtags