#animearttr

112805 posts

TOP POSTS

THANK YOU FOR 23K FOLLOWERS 🍻. Sick #ryuk piece by @artistic_adi 💀
.
Follow @worldofnerdart 📚
.
Please turn on notifications 💀
.
Shared by @bezweiser 📚
.
#deathnote #shinigami

Sorry it's already the second pic of today >.< Only for show you the wip.
I already made something like this but to be honest I wasn't so proud so I decided to make another one.
#naruto #sasuke #sakura #team7

Ahahaha Bakugou you beautiful bastard youuu (:
.
.
I noticed that I rarely draw fingernails haha and omg how does one draw hands?
.
Kohei Horikoshi has such a distinct way of drawing hands, but mine ended up looking quite different
.
.
Anyway, hope you enjoy! 💙
.
.
.
.
[Ignore Tags] #bakugou #kacchan #katsuki#bakugoukatsuki #bokunohero #bokunoheroacademia #bnha#myheroacademia #mha #sketch #sketchbook#pencildrawing #mangadrawing #animedrawing #manga #anime #mangaart #animeart #fanart

Read below: 👉 Slide to see more "These are the 11x17 prints I have made." If anyone is interested on purchasing any of them feel free send DM me. And thank you for your unconditional love and support:
👇
👇
Support my arts, follow, like,  comment 👈👉 and tag your friends 👈👉@slikk_art_motivation

MOST RECENT

Just finished drawing Cassiopeia, one of @yakitsuki 's OC !!! I I hope you like it >///< ! I'm unable to color her orz (I only have a pencil and some unipens 😅)
_______
Tags:
#illustration #japanese #doodle #fanart #cassiopeia_oc #senpai #anime #animedrawing #animeart #animeartist #manga #mangaart #mangadraw #mangaartist #traditionalart #sketch #cute #doodle #art #kawaii #kawaiigirl #dailyart #artwork #girl #shoujo #yakitsuki #animeartassistant #animeartshelp #animearttr
______
• Double Tap 😚
• Feel free to comment below 😁

First (1/...) featured artwork done by @unknown.artisst 🌟🍀 Tap to check out more marvelous arts like this above!
___
Next in 24h🕑

Little commission for my friend @peppe_ricci05 🏀❤️. Maybe when I grow up more I'll open commissions, tell me if you are interested 🤔.
#basketball #basket #anime #animeart #manga #mangaart #animeartassistant #sugoiarts_help #animeartist_support_ron #digital #digitalart #animeartshelp #animegaleryart #animearttr #animeartist #sport #kurokonobasket

"Can't repeat the past? Why of course you can!" Dunno why when reading this line I suddenly think of Yuno😂 But I am pretty sure that I must have got brainwashed by the Great Gatsby
Yep, I must be cuz it is another essay topic🙄

Finish my OCs~ 🙌
[Ref used]
Left & Right: Hex brothers
Middle : Milliana
Rushing this for mini event on FB ^^
I don't know if it's BnW or not.. But Hope u like it ^^
•Finishing some request now -w-
-
-Follow me @hex_arts ^^
-
TAGs;
#anime #animegirl #animeboys #art #animeart #animeartassistant #oc #hex_brothers #drawing #animedrawing #bnw #king #brothers #manga #mangaart #manga_artshelp #otakus #instaart #instaartist #daedric #kawaii #boy #animearttr #illustration #inking #a4 #sketchbook #improving

愛しのAishaちゃん
お誕生日おめでとう💕♥ PART (2/3)
双黒コンビ🔥
🐌💢💥🐟
...........................................
Awashiiii♡♥♡
Happy Birthday
PART (2/3). .
◆Dazai. "This night is for you and me" you said !!! Ugh .. Why are u so confident about it, Chuuya??
◇Chuuya. ...Haaaa????
◆Dazai. Who wants to drink with a small guy like you anyway?
◇Chuuya. Temmmeeee.... You think she will accept commiting a double suicide with a crazy guy like u??? In her BD? Baka darou?? Shinasu kuso Dazai!
◆Dazai. You can't hold your liquor, chibi Chuuya! Are you even an adult Chibi Chuuya?! .
◇Chuuya. Temmmmmeeeeee Korosuzooo, you social incompatible!! .
◆Dazai. Chibikko Mafia !
◇Chuuya. Women's enemy! .
◆Dazai. Soukoku 'Shou' (small)!
◇Chuuya. Dare ga 'Shou' da??!!! (Who the hell is small??!!!!)
◆◇Dazai+Chuuya. Jaaaa
Choose one of us!!! Only one!!!! With who you will spend your Birthday??? Aishaaa!
................
●Thinking about Chuuya's strength, I feel so sooo sorry for Dazai's cheek(´゜艸゜)
●3washii, gomen ●︿● I failed in coloring Orz and sorry for being late (>_<。)
................
Ps.
◆Check the previous post for better understanding ≧▽≦
◆Part 2 was supposed to be two drawings but "No time" ●︿●
◆For Part 3 ... Idk if I should post it or not ... *not perfect not beautiful so stupid with many mistakes* so idk!!!!! Orz Sorry (´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`)💔.
*Ref. used*

Most Popular Instagram Hashtags