#anakmamadanpapa

MOST RECENT

Demi kebaikan mu... Semoga lekas sehat anakku 😘😘 #Khaeyrahannamalayekaaldenza😘😘😘😘 #anakbaik #anakpintar #anakmanis #anakmamadanpapa

alhamdulillah dah 3bulan..nsb anak mama hero tk menangis lama..japja..syg aqlan firas. Macam2 dh perangai ye s3jak mama g kerja ni #aqlanfiras #sayangmamapapa #anakmamadanpapa #anakteruna #mulakerja #jagadiribaik2

😘
Bayiii mama yg banyak sekali kosakatanya sekarang 😍😍
.
.
.
.
.
.
.
📷 Om @ramdani.sirait
Drumahnya 🏡 @ramdani.sirait

#mybaby #cutebaby #rumahjelutung20 #AisyaAndria #anakshalehah #anakmamadanpapa

Syg aqlan firas...muahhh...buat prgai elok2 ye nti mama nk g kerja dh..tngal firas elok2 dgn toksu ya..lg 2mngu je lg cuti mama..#anakmamadanpapa #loveu #anaksoleh #anaksulung #pengasuh #mulakerja

Santai d ari mggu...mkn popcorn smbil tgk tv.., ank @gioza790480 & @nurulafwa60
#anakmamadanpapa
#kakaksulung
#adiktengahtidur

Di saat semua ruang lingkup biologi terdapat sebuah benda" Yang berserakan maka disitulah kita harus membersihkan semua kenangan" Yang buruk Dan menjadi kenanagan indah,Dan di saat kits berjalan ke mataram Dan majapahit disitulah kita saatnya menertawakan dengan semua yang Sudah terjadi. Apakah Yang harus di tertawakan? Pikir aja sendiri Capek om tante mikir mulu Yang di pikirin gapeka peka wkwkwk #asikinaja #santaiajasay #ips #ipa #cumiasin #bukananakhits #anakmamadanpapa #curhatmulu #kampret #guyonansantai #kataktumiskangkung #anakkos #anakrumahan #ojoserius

Hari ke 44 untuk anak aku...alhamdulillah dh lepas pantang 44 hari..truskan dgn pantang 10o hari plak..berat firas dah 4.6 kg..susu mmg minum kerap.syg mama dan papa..#pantang44hari #anakmamadanpapa #anaksoleh #loveu

Bila nak bagi tulisan cantik dan kemas, kena bg latihan tulis A-Z byk kali.. Anak suka, mama lagi la suka nak bg dia tulis byk2... Bukan senang nak berjaya..kena usaha lebih..InsyaAllah, berjaya dunia akhirat.. #IzzaraImananakbijak
#5tahun8bulan
#Imansfamily
#anakmamadanpapa 😍😍

Qarizh qushayyi dah pandai senyum dah

#3bulansudah
#anakmamadanpapa
#adikkepadaqaisara

Dedek sholeh dh mulai aktif dgn segala pertanyaan nya.. semua di tunjuk dan ema nya hrus jawab😘😘
Sehat terus ya sayank.. semoga klak mnjdi anak yg cerdas aamiin
#Lintang
#anakcerdas
#anakmamadanpapa

Ceritanya td pgi mau mencuci,, eh bunyi telpon dr Papax Azil,, ternyata dia minta foto anakx karena kangen (Maklum Papax lagi tugas di Palu),, kebetulan azil baru bangun bobo,, jdilah mamax foto" azil dan inilah hasil jepretan mama, ekspresinya azil yg super lucu# makin hari azil makin pintar, modelx tiap hri jg selalu bikin surprise mamax #CurhatSeorangIbuDenganPerkembanganAnaknya#Bntar lg 1 bulan#Tanggal20#Azil#AnakMamadanPapa#

Apalah yang adik beradik ni sembang..apa la yang adik beradik ni main.. ada je cerita.. kakak suka mengusik, adik pun tukang gelak..yg last tu kakak acah2 nangis.adik pun sedih nak nangis gak..alahaiii 😍 moga hubungan adik beradik ni rapat sampai ke tua. #adikberadik #sariburaja #anakmamadanpapa #borupasaribu #mainmain #aktivitisebelumtido #balikkampung

Most Popular Instagram Hashtags