#anakmak

MOST RECENT

Adakah yang lucu ?
:) #anakmak

Jgn hidup mendongak ke langit, ingatlah rumput di tanah.. Okaylah motif? Haha..
.
#Ramadhan2018
#SopingRaya
#AnakMak
#FamilyTime

Menunggu dalam kesabaran lebih indah bagiku daripada mengungkapkannya, menantimu dalam doa lebih bermakna daripada menjelaskannya.
#anauhibukafillah#cintakarnaallah#cintadalamdoa#jomblofisabilillah#anakmak#anakbapak#anakindonesia#anakriau#masihsekolah#masasma#elevensciencetwo#cewekmaniss#tanpapensilalis#anakrumahan#

Salam 3-1 semua,
Morning guys,
Well done real madrid,
Hai loser liverpool & arsenal 😘,
Chill jangan marah,
Adat laa win or lost tu derr 😎
#championsleague #champion #realmadrid #arsenal #liverpool #anakmak #ironman #superhero

Happy Mother's Day Mama, everyday is mother's day. Seperti biasa, mama belanja. Hahaha. My Jannah. Muah ciked. 😘

#mothersday #anakmak #supermom #myheaven

Thanks mak thanks apak . I am beautiful lady today because of mak & apak. Aku bajik murih ke mak. Cute murih ke apak. Love mak & apak more thn my self. I want to become a strong women like my mak. And tough like my apak. And im lovely person today because of my siblings. Kakak wah, abang ayin & didek sudun mit kakak yaa. 26596 is when i was born to this world. And today another born day to celebrate with. Thanks god for this 22 amazing year. Im not a good daughter, sister, friends or human. Ive done so much mistakes in this world. But im keep learning and make my self better person day by day. Its not easy to live this life. But i try my best. I love being my self so much. Love love love. And if i die i still want to die as me. No matter how many sin ive done. HAHA. Dont hate me. Cause what ive been through made me who i am today. I got issue and you got issue too. Taklupa juga for my friends thanks yah! Love you guys so much. Appreciate all the wishes. Last but not least, spread the love. The positive vibes.
#HAPPYBORNDAY #22# #SPEECHPANJANGUTKDIRI #ANAKMAK #260596

Nothing beats Mom's cooking #anakmak

Istriku...
Bahagiaku...
Hidupku...
Cintaku... Engkau segalanya
Engkau ibu dari anak-anakku
Engkau surga untuk kami
Engkau kebahagiaanku

Teruntuk kamu perempuanku aku mencintaimu seperti aku mencintai Tuhanku.
.
.
.
(28 apr)

#mywife#myfamily#mylove#mylovely#mylife#nikahmuda#nikahasik#bahagiaku#separuhnafas#anakmak#anakpak#anakpetani#anakindinesia#anakkinci#uhangkinci#kincihits#semurupkerinci

Menemani kesayangan hamba ❤️
#anakmak #ohanameansfamily #love #weekend

Betullah orang kata,
Kalau kita ikhlas mencintai seseorang,
Kita akan dapat yang terbaik..
Dan betul juga orang kata,
Yang terbaik akan datang,
Kalau kita banyak bersabar,
Tapi saya nak awak tahu,
Saya cintaikan awak,
Bukan daripada rupa & harta,
Tapi daripada hati kerana izin Allah 💞💞💞
#anakmak #melaka #ironman #superhero

Yeahh!! Anim turn doploh dah . Doploh bape ? Biarlah rahsia . 😝
Okey . First terima kasih pada yang mengingati and yang wish terutama pada maxis yang tak pernah lupa (ucapan pertama .

Terima kasih yang tak terhingga pada omak den yang kandungkan den 9 bulan 10 hari . Yang melahirkan den tepat 8.15 pagi bertarikhkan 26 mei (tahun dirahsiakan ) .
Terima kasih sebab jadi guru yang tak pernah penat mengajar anim apa erti hidup dari kecik sampai la gemok macam ni . Mendidik anim supaya jadi "manusia" bila dah besor macam ni . Tak pernah pencen pun . Makin meningkat usia anim makin mak dimamah usia . Terima kasih mak . Tak terbalas jasa mak tu . Anim dah la degil . Degil nak mampuih . Hmm kena jadi budak baik ni tak makan bebanyak dah .
Abah . Terima kasih sebab jaga mak💕 jaga anim💕 jaga kakak💕 jaga abang💕 jaga kak uda💕 jaga adik 💕 jaga kami sampai sekarang 💕

#dahdewasa #dahtuadah #dahbolehkahwindahni #anakmak #anakabah #birthdaygirl #ramadhan10 #2018

Start you day with a smile…
Cuz today is better than yesterday…
Smile is charity…
#anakmak
#becool😎
#donesahur😆

“Ingatlah, sabar itu iman, duit bukan kawan, dunia hanya pinjaman dan mati tak berteman.” #anakmak

Mengamuk2 nak aselem, 2jam ngamuk mlompat mak bio jek."kite tak lagi makan aselem kann".duk ulang ayt yg same. Last2 mak menang..yeyy
#dakomes #jendui #kenteng #dompek #batukselseme #anakmak

Semangatttt tebarkan senyuman yang sebagian dari iman dan mendapatkan pahala untuk kita.
selamat menjalankan ibadah puasa yang ke 8.
.
.
.
.
.
#alonetime
#reallymissu
#malaysia
#wanitatangguh
#wanita
#anakmak
#anakbapak

Most Popular Instagram Hashtags