[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#anakmak

19115 posts

TOP POSTS

Tidak perlu berteriak agar di dengar.
Tak perlu marah agar di takuti.. πŸ’¨πŸ’¨
#066
#anakmak

Jom balik melaka,
Penat ni,
Baru paz hiking,
Hahaha πŸ˜‚
#anakmak #superhero #ironman

True Love.
Sayu hati bila tengok Mak dakap batu nisan pusara Bapak. Rindu benar Mak dengan arwah Bapak. Bulan depan cukuplah 2 tahun arwah Bapak 'pergi' tinggalkan kami semua.

Cinta orang lama ni tak macam cinta orang sekarang. Dia tak perlu nak canang 1 dunia (kalau ada yang terasa hadaplah) tapi cukuplah dia tahu cinta dan sayangnya setulus hati.

In shaa Allah, Bapak... akan Wan cuba bahagiakan Mak semampu mungkin.

#anakmak #love #AlFatihah #ceritakami #mak #bapak

Modal Petang ✌
#abangxkuat
#anakmak
#happyweekend

kalau saya jadi semut,izinkan saya bersarang dalam hati mak? hehe love my momπŸ™ŒπŸ’―
#terobekraya #teamrayahijau #anakmak #sayasayangmak

Sebelum saya pikat hati awak, saya pikat hati mak awak dulu. Aww @aurakasih1 #calonmenantupilihanmakawak 😝😝 #anakmak

skarang dia makin dewasaπŸ€“πŸ˜Ž. keh2 #Haha #Anakmak #maininsta

Hitam putih kehidupan, jangan kau menoleh dan teruslah ke depan, bersusah-susah untuk mencari pendapatan , bersenang-senang di masa hadapanπŸŽ“
#anakmak
#cakapje

MOST RECENT

Thanks guys,
See u guys others trip yee,
In sya Allah,
Gegar hikers πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»,
Gegar Gunung Berembun semalam,
Hahaha 😁
#gunungberembun #telapakburuk #guakambing #hiker #hikerslife #naturecall #anakmak #ironman #superhero

Tidak perlu berteriak agar di dengar.
Tak perlu marah agar di takuti.. πŸ’¨πŸ’¨
#066
#anakmak

Brought my Mother to a lovely lunch on a Sunday #xoxo love ya mum always πŸ˜‡πŸ™πŸ˜˜πŸ€˜πŸ€˜πŸ˜Ž#blessed #Ilovemymother #tb #sunday #lunchtime #yummyfood #iamcafesg #ootd #feeling #awesome #anakmak #syurgadibawahtapakkakiibu #rockstar

Throwback to November 2016.

Not much has changed.
Still Ibu’s Koala.

Hari tu tanya, siapa nak masuk balik dalam perut ibu?

Yusuf : yeayyy (saya)! πŸ™„

#kempengjgntakkempeng #mummysboy #anakmak
#anakkanggaroo

Done Gunung Berembun,Telapak Buruk & Gua Kambing,
Best coz ada pacat,
Hahahaha 🀣🀣🀣
#gunungberembun #telapakburuk #guakambing #hiker #hikerslife #anakmak #superhero #ironman

True Love.
Sayu hati bila tengok Mak dakap batu nisan pusara Bapak. Rindu benar Mak dengan arwah Bapak. Bulan depan cukuplah 2 tahun arwah Bapak 'pergi' tinggalkan kami semua.

Cinta orang lama ni tak macam cinta orang sekarang. Dia tak perlu nak canang 1 dunia (kalau ada yang terasa hadaplah) tapi cukuplah dia tahu cinta dan sayangnya setulus hati.

In shaa Allah, Bapak... akan Wan cuba bahagiakan Mak semampu mungkin.

#anakmak #love #AlFatihah #ceritakami #mak #bapak

Jom balik melaka,
Penat ni,
Baru paz hiking,
Hahaha πŸ˜‚
#anakmak #superhero #ironman

i'm done with my cooking . #chefnina #brocuba #siscuba #sabahan . dinner for tonight😊 .
sayur campurπŸ’œ . #malaysian
simple je kan ? memang simple pun . #anakmak πŸ’ž

Most Popular Instagram Hashtags