[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#amyrarosli

52245 posts

TOP POSTS

Tak pernah tak sweet πŸ˜πŸ˜πŸ˜†πŸ˜† tak sabar nk tunggu amyramar juniorπŸ˜†πŸ˜πŸ˜ #MommyDaddyToBe #amarbaharin #amyramar #amyrarosli from admin 1😍

BAHAGIA BERGANDA PADA
HARI LEBARAN
@amarbaharin @aamyrarosli
.
Semuanya kali pertama. Itulah keterujaan pasangan romantik,Β Amar BaharinΒ danΒ Amyra RosliΒ tatkala bercerita tentang sambutan Syawal tahun ini.
.
Dapat beraya sebagai pasangan suami isteri serta merasai pengalaman mengandung dan menjaga wanita hamil untuk kali pertama mampu memberikan kebahagiaan berganda buat Amar dan Amyra.
.
β€œSaya tidak ada pengalaman menjaga wanita mengandung tetapi saya tiada masalah sepanjang menguruskan Amyra yang kandungannya kini sudah mencecah 22 minggu.
.
β€œSejujurnya, Amyra memang mengalami perubahan seperti 360 darjah terutama dari segi pemakanan dan kehidupannya.Β  Ada juga perkara yang menguji kesabaran saya tetapi saya memilih untuk beralah. Sedikit sebanyak saya belajar untuk memahami perubahan tersebut.
.
β€œPun begitu, perubahan Amyra tidak sukar untuk saya fahami dan kendalikan. Berbanding dengan kawan-kawan kami yang lain, Amyra sangat senang dijaga dan diuruskan,” jelas Amar yang tidak mahu melihat isteri kesayangannya tertekan.
.
Dalam pada itu, Amyra akui perhatian yang diberikan oleh Amar sejak dia disahkan mengandung begitu membahagiakannya.
.
β€œSemua pengalaman kali pertama ini sangat mengujakan. Akan beraya di rumah mentua dan bakal mendapat pengalaman pertama beraya ketika mengandung sememangnya perkara membuatkan saya tidak sabar untuk merasainya.
.
β€œSelain itu, saya juga gembira kerana mendapat jagaan istimewa daripada suami. Sejak mengandung, Amar memberikan lebih perhatian kepada saya berbanding sebelum ini.
.
β€œPada awal kehamilan, saya sangat lemah jadi Amar tidak membenarkan saya keluar rumah dan meminta saya banyakkan berehat. Melihat dia begitu mengambil berat tentang saya dan kandungan membuatkan saya mengalah dan menuruti permintaannya,” kongsi Amyra.
.
Petikan Utusan Malaysia
.
#AmarBaharin
#AmyraRosli
#AmyrAmar #AmyrAmarJunior
.

ikhlas buat semua yang sudi bekerjasama dengan kami. Mohon maaf andai ada tersilap bicara, terguris dihati, Salam Aidilfitri dari kami Dollar Legacy πŸ™πŸ» #SelamatHariRayaAidilfitri
#AmarBaharin
#AmyraRosli
#KakNoor
#Amyramar

Email: dollarlegacymanagement@gmail.com

Review rahsia penjagaan kulit wajah myra 😍

RUGI KALAU X CUBA! Aurawhite banyak membantu kulit myra maintain cerah, flawless, anjal, mengecilkan pori, menghilangkan jerawat & prevent jeragat.. Siapa nak kulit cantik tu cepat2 beli #AuraWhiteSkinSpa okay!

Whatsapp +60142399995 , +60123888567 , +60142388884 & follow @aurawhiteofficial
@aurawhiteofficial
@aurawhiteofficial
#AurawhiteBeauty #AuraWhiteSkinSpa #AmyraRosli

25.6.17 | METRO AHAD

Our celebrity couple @amarbaharin @aamyrarosli both in #ANUARFAIZAL #Raya2017 collection for their feature in #metroahad today 25 June 2017

Mua: @hartinihilmi
Tqvm to @ardsopsi
Photo by @maton
#afbyanuarfaizal #kurtaraya #kurtaslimfit #slimfit #amaramyra #amarbaharin #amyrarosli

Check out our Pink Lady, Amyra Rosli's first Mother's Day with Baskin-Robbins!
Share this video, and grab your FREE Sg. Junior Scoop with any cake purchase!
Just follow the simple steps below:
Step 1- Find and watch this video on our http://instagram.com/brmalaysia
Step 2- Share the video on your Instagram show us
Step 3- Buy any cake

@brmalaysia
#BaskinRobbins #PinkLady #AmyraRosli #BRSayYourLove #BRIceCreamCakes

Comel btol mommy to be ni
#amyrarosli

Sian nye kesayangan kite ni demam.. Moga cpt sembuh
#amyrarosli
#kesayangan

MOST RECENT

Amar Baharin & Amyra Rosli: Bersalam-salaman..
.
#amarbaharin
#amyrarosli
#koleksiartis
#koleksiartismalaysia

Selamat hari raya πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜˜πŸ˜˜semua #pink #love #smile #photooftheday #follow4follow #selfie #MommyDaddyTobe #amyramar #amarbaharin #amyrarosli #amyramarjunior from admin 1✌✌

#PantunRaya
.
"Berlalu sudah raya pertama,
Bahagia rasa kat TV tengok Amar dan Myra jer,
Raya kedua dan seterusnya pun sama,
Ulang tayang pun kita tengok jer.
.
Amar dan Amyra sedondon nampaknya,
Berhari raya bersama keluarga,
Salam Aidilfitri akak ucapkan ya,
Berbahagia lah hendaknya sampai Syurga.
.
Rendang Itik atau Ayam Kampung,
Pasti enak untuk santapan tetamu,
Mana tutur kata pernah tersinggung,
Harap maafkan ikhlas dari hatimu"
.
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

#KosongKosong #DariHati
#AmarBaharin #AmyraRosli
#AmyrAmar
.

Metro Ahad 25 Jun 2017
@amarbaharin @aamyrarosli
@anuarfaizalofficial
.
Late post.. Puas hati tatap foto-foto cantik n sweet #AmyrAmar ❀ dua mukasurat semalam.. Tqsm Metro Ahad.
.
#AmarBaharin #AmyraRosli
#ANUARFAIZAL #raya2017
.

25.6.17 | METRO AHAD

Our celebrity couple @amarbaharin @aamyrarosli both in #ANUARFAIZAL #Raya2017 collection for their feature in #metroahad today 25 June 2017

Mua: @hartinihilmi
Tqvm to @ardsopsi
Photo by @maton
#afbyanuarfaizal #kurtaraya #kurtaslimfit #slimfit #amaramyra #amarbaharin #amyrarosli

Yuuuuuhuuuu selamat hari raya uol's!! Haa malam ni jangan lupa pulak tengok @thesarimahshow pukul 11 malam! Kita ada @aamyrarosli dan shuben @amarbaharin so sweet dorang tau! Oh ada juga kita ada @mat_dan1 @warisn9 @markadam1079 @zizi_kirana @jmandagie @denwahab semua dok borak pasal raya dorang. Jangan lupa janji kita!! #thesarimahshow #sarimahshow #tv3 #selamathariraya #revolusiraya #raya2017 #talkshow #feelgood #sarimahibrahim #amyrarosli #jovianmendagie #bajuraya #kuihrayasedap #kuihraya #ketupat #lemang #dodol #power #perutkenyanggila #thesarimahshowrevolusiraya #sarimahshowrevolusiraya

SweetπŸ˜†πŸ˜†πŸ˜† selamat hari raya #1Syawal #amyramar #amyrarosli #amarbaharin #from admin 1

Selamat Hari Raya..
.
Nak tengok lagi atau terlepas tengok ROMANTIKA RAYA #AmyrAmar ?? Jom tengok ulangan #RomantikaRaya bersama Amar & Amyra jam 5.30 Petang jap lagi di
Astro Ria & Ria HD

Sweeeet sawit sangat tau
#MommyDaddyToBe ni ❀❀
.
#AmarBaharin #AmyraRosli
.

PILIH PAKAIAN SEDONDON
@amarbaharin @aamyrarosli
.
(Petikan Metro Ahad)
.
Kali pertama menyambut Aidilfitri sebagai pasangan suami isteri, Amar Baharin dan Amyra Rosli turut memilih untuk mengenakan pakaian sedondon di pagi raya.
.
Disatukan pada 11 November tahun lalu, pasangan ini membuat persiapan dua minggu lebih awal dan sepakat untuk menyambut secara sederhana.
.
Tambah pula Amyra berbadan dua dan usia kandungannya mencecah enam bulan. Mereka lebih fokus kepada kesihatan bayi dalam kandungan serta diri Amyra.
.
Segala perancangan yang dibuat berdasarkan tahap kesihatannya tetapi turut merancang menyambut hari raya di rumah keluarga Amar terlebih dulu sebelum ke kampung ayah Amyra di Terengganu pada hari raya ketiga.
.
Kata Amar, apa pun setiap perancangan akan ada perubahan andai kesihatan Amyra tidak mengizinkan untuk dia bergerak banyak.
.
"Saya harus memikirkan keadaan dia dan baby dalam kandungan.
.
#AmarBaharin #AmyraRosli
#AmyrAmarJunior#AmyrAmar
.

Favouriteβ™‘β™‘@familytuanihsan @aamyrarosli @aarondwiaziz -(BTW,Selamat Hari Raya to all Muslim all around the world. Eid Mubarak guys.)β€πŸ’™πŸ’šπŸ’›πŸ’œπŸ’πŸ’“πŸ’• .
.#isterituanihsan #Familituanihsan #amyrarosli #astro #goodvibe #eid #selamathariraya #aaronaziz #rayavibe

Most Popular Instagram Hashtags