#alovetoremember

1951 posts

TOP POSTS

Aku tk Kira,Aku nk rm500k yg kau jnji dgn Aku tu...penat Aku cr suraya dalam hutan tu...xpernah Aku buat mcm tu..Demi kau kwn Aku..aku snggup buat lah naufal...Tp gila2 mcm suraya tu cantik jgk kan..😜😝tk2 Aku dh bunuh suraya🔫Klu korng nk taw dapat tk mikail bunuh suraya jgn lupa saksikan #MemoriCintaSuraya setiap hr isnin-jummat di Astro prima Dan Mata hd jam 6ptg..😎🤔😉🤗 #MemoriCintaSuraya
#naufal- @kay_khydir
#mikail
#AloveToRemember

~
Tak pernah tak Help-Pening semua~
😂😂😂
Walaupun tak complete~
Dalam gambar semua sopan nauzubillah~ 😂😂😂
#MCSFamily
#MemoriCintaSuraya
Definitely
#ALoveToRemember
Love u guys so much!

#Repost @tunkuhanis
・・・
My second family, love you guys mucho! ❤ #HappyFriendshipDay

Mak yg sanggup menipu anak2 dan menantu demi kepentingan diri sendiri. Itu lah Shamsiah.
#MemoriCintaSuraya
#ALoveToRemember
#AstroBella
#AstroMustikaHD

@globalstationsb

#Memoricintasuraya diambil format dari cerita #alovetoremember #siempreTuyaAcapulco ni la watak cu'ee asal

jgn lupa esok yer #Memoricintasuraya

Rayyan & Suraya ❤️ #memoricintasuraya #alovetoremember

MOM & DAD...
#alovetoremember

👉 A love to remember 👈 by LadyDianna
Just in time Derek!!! This wedding is going to be gold 😂😂👏👏
#episode #episodelife #episodeinteractive #alovetoremember

Kenapa dengan Irina ni ? Mesti korg dh boleh agakkan apa yg Irina buat smpai dia naik mahkamah ?
Kalau nak tau apa yg terjadi pada Irina,teruskan menonton memori cinta suraya setiap isnin-jumaat pada 6 petang di astro maya hd saluran 135 .
#memoricintasuraya
#ALoveToRemember
#shewillovercomeinordertofindtruelove
@mieraleyana
@mariafarida

MOST RECENT

#ALoveToRemember
Não dá para negar, é você, tem sido você e vai continuar sendo você... Minha escolha, minha certeza, meu amor.

There are things that we don't want to happen but have to accept it.
People that we don't want to let go but we have to.

#ALoveToRemember❤

Ku cinta caramu mencintaiku🍃

#nyolongtaktonyo :v
#adiperkasa✏📖
#ALovetoRemember

Judul : A Love To Remember
Penulis : Adi Perkasa
Harga : 25.000
Penerbit : Media Pressindo
Berat : 300 gr

Sinopsis
Pasti nggak ada yang mau menjalani hubungan tanpa status, begitupun Kasia. Tapi Kasia juga nggak bisa berbuat lebih, karena ia jatuh cinta pada pacar sahabatnya sendiri. Kegalauannya kian besar ketika tiba-tiba cowok itu menunjukkan sinyal-sinyal cinta padanya. Namun ketika segalanya seakan hampir menjadi awal yang indah, mendadak Deo menghilang tanpa jejak. Dan Kasia seperti berada di titik terbawah hidupnya.
Barangkali benar kata orang, kita tak pernah bisa memilih pada siapa kita jatuh cinta. Cinta adalah anugerah, bukan pilihan. Mungkin Kasia hanya bisa pasrah, ke rumah yang mana hatinya akan berpulang. Atau, akankah Kasia mengalah atas nama persahabatan?

#alovetoremember #adiperkasa #mediapressindi #penerbitmediapressindo #bestseller #bukubaru #bukularis #novelbaru #novellaris #noveladdict #bookaddict #bookstagram #jualbukumurah #jualnovelmurah #tokobukuonline #tokobukubatulicin #batulicinshop #olshopbatulicin

"Our love is like the wind, i can not see but can feel it." #alovetoremember

H A P P Y B I R T H D A Y ▪
Today, 67 years ago, a Queen was born. Today, 67 years after, she becomes the Greater Queen. And I am undisputedly proud to be her Prince.

Happy Birthday Mama. ❤

#EpicMoments #birthdayshoutout #MotherAndSon #alovetoremember #photography #photoart #smartphonegraphy #ignation #igsociety #igcommunity #instadaily #instamoment #instapic #instaphoto #instaphotography #GoDiscovert

"Não acho que tenhamos de entender o que acontece o tempo todo. Eu acho que, às vezes, é preciso simplesmente ter fé."❤📖 #ALoveToRemember
#LendoNovamente
#💖

...O amor dói. Quem não sente é porque não amou ainda. #loveispain #memories #alovetoremember #missing

A Y A H ▪
Just like my mom, my dad too had a great deal of trouble with me, and it has been going for 44 years now.
- Bob Rozailee

#EpicMoments #HappyFathersDay #iamRosliAli #GreaterKing #alovetoremember #photography #photoart #smartphonegraphy #ignation #igsociety #igcommunity #instadaily #instamoment #instapic #instaphoto #instaphotography #GoDiscover

Most Popular Instagram Hashtags