#alfatihah

MOST RECENT

Mommy😘😘😭😭😭 #alfatihah

Sejenis rindu yang bersarat dalam tersiratnya kehidupan #alfatihah #ayahakurindu #loav 😔

Tayang pas #lebaran dan bertepatan sma ULTAH nya #almarhum mak @julia_perez🎂🎂🎂,,lalu lima hari kedepannya kak @ayutingting92 lgi yg ULTAH,,,💑🎂🎂🎂#alfatihah buat mak jupe smoga senang di sna yah....AMIIIIIIIIIIN🙏🙏🙏

arwah embah ibu kepada ayah saya
#alfatihah

Today my heart is dying
No more feeling, just a fucking thing..
Bitter taste of desperate..
Reject, dissapoint is the word
For many excuses
I've lost in my own faith..
Sold my heart to nothingness
Broken faith i cannot fix
My heart is dying...
Give me one last breath
To prove myself right
Shadow Of Sorrow..
Just A fucking thing,
Kill Me !
#ivanscumbag #burgerkill #alfatihah #shadowofsorrow

Alesha Rindu Aufa Jugak
Dah lama Kak Esha tak ziarah Aufa
#alfatihah

Yg tenang disisi ALLAH swt..mama ikhlas nak kamu hanya sebentar ada di rahim mama kelak kmu akan menggenggam tangan mama dialam akhirat...baik2 ya nak disana Ramadhan bin koestriyono...#alfatihah ...🙏🙏🙏💟💟💟😭😭😭

Haha.. Byknyeee... Beli orang kirim.. Kita tengok je hrini.. Kepok lekor je hrni.. Kuih muih bli xdak org mkn,last2 kita tpaksa telan sayang tngk membazir uwaaa
.

So coti bli kuih muih hari ni..kalau ada mak semangat nak buat kuih, onde2,popia,.dan mekbunga..kuih wajib buat bln puasa lepas2 masa mak ada.. . .

Dulu2 masa arwah ayah ada..mak ada.. Makan ramai2 kat umh mak/ayah berbuka.. Memang meriah.. Yg lelaki duk atas kat meja makan.. Yg perempuan anak cucu makan kat lantai atas tikar..
Rindunya suasana tu... 😢😢😢😢
#AlFatihah

Merasakan hamil, melahirkan dan menyusui buah hati adalah hal terindah dalam hidup saya. Bagaimana tidak dalam sakit pasca melahirkan saya lupa rasanya sakit setelah caesar setelah melihat wajah cantik nan mungil di sebelah saya, begadang tiap malam untuk bermain dengan si kecil walau mengantuk tidak tertahan membuat saya terus bersemangat untuk menjaga kondisi daya tahan tubuh saya agar saya mampu menjaganya dan bermain dengannya di kala tengah malam hingga pagi,,menyusui yang awalnya begitu kaku dan nyeri punggung karena my baby tidak mau menyusu kalo tidak dipangku, namun semua rasa pegal dan nyeri punggung hilang ketika melihat si buah hati mampu menyusu dengan kuat dan menikmati ASI yang saya berikan..Semua begitu indah capek, letih, ngantuk semua tidak terasa ketika melihat senyumnya dan perkembangannya dari hari ke hari😘💋 Love u nak
Silahkan hubungi kontak dibawah ini:
BBM E3C68976
WA 085736554936

KURUNG AYANA😍

Ayana in SOFT PINK!

3 layer dan detailing 3D flower!

Kita ada 6 pilihan warna.

Ready stock! Size S to XL (semua available lagi tau yeah!) RM179 FREE POSTAGE

Whatsapp hakak sekarang. Link ada di bio okey! Nk tengok design lain boleh klik #kurunguniklo #izumiattire tau 😘

Alfatihah. Guru kami Ustaz Ismail Dagang telah kembali ke Rahmatullah sebentar tadi.

Beliau merupakan murabbi dan daie PAS Kawasan Kluang suatu waktu dahulu.

Ya Allah. Di bulan yang mulia ini bulan Ramadan Kau ampunkan dosanya dan semoga rohnya dicucuri Rahmat dan ditempatkn bersama para Solehin.

Jenazah akan dikebumikn selepas solat Asar di Masjid Kg Batin Seberang Takir.
#alfatihah

Semoga Allah senantiasa memberikan Rahmat dan Keberkahan kepada kita semua amin ya robb . Sehat Terus Buat Tuan Guru @ustadzabdulsomad dan mas @djorghisultan #alfatihah

Klo ibadah beres pertolongan pasti datang

#alfatihah #khzainudinmz#repostsave

Belum sempat membalas kebaikanmu #banggajadianak #missubapakku #fotolama #alfatihah

'Mbak, padahal baru hari kesekian ramadhan tapi sudah bingung nih ide aktivitas apa ya untuk anakku?'
.
Nih buibu pakbapak, sy kenalin dengan aktivitas PDKT sama buku.
Bukunya bukan sembarang buku, tp salah satunya ya buku #MahkotaSurgaUntukAyah ini.
Dari judulnya aja sudah nyess yah 💙.
.
Buku ini mengandung strong why kenapa anak perlu 'kenalan' dengan surat Al-Fatihah. Coba kita renungi, berapa kali Al-Fatihah dibacakan dalam sehari? Namuuun, ada berapa banyak orang yang hanya 'menghafal' saja? 😊🤔.
.
InsyaAllah si dedek yg di testimoni itu: berawal dari hanya neken-neken buku #MahkotaSurgaUntukAyah ,berlanjut dengan hafal dan paham maksud serta dapat mengimplementasikan dalam kehidupan sehari-hari ya nduk. Amin yaa Rabbal Alamin 💙💙💙.
.
#SSMC13
#MahkotaSurgaUntukAyah
#ProudToBeSakeenaRanger
#buku
#bukumurah
#Alfatihah
#Islam

20 May..😢
Selamat Hari Lahir adikku.. Semoga kau tenang dan aman di sana..
Izaad Amir bin Salamon.
Semoga Allah cucuri rahmat ke atas rohmu.
Gua rindu lu mat.. Gua sayang lu mat..
Kami semua sayang kamu.
Al-fatihah.
#alfatihah #arwah #adikkusayang

Semoga Allah senantiasa memberikan Rahmat dan Keberkahan kepada kita semua amin ya robb . Sehat Terus Buat Tuan Guru @ustadzabdulsomad dan mas @djorghisultan #alfatihah

Pergimu Dalam Bulan Ramadhan Yang Mulia Ini Tenanglah Dikau Di Alam Sana Kami Akan Menyelusurimu Alfatihah Allahyarham Mohd Rafly Rahmat @raflyrahamat Mantan Penyampai Radio Hot Fm Terengganu Dan Mantan Penyampai Radio Manis Fm Tiap Yang Hidup Pasti Akan Merasai Kematian Innalillahiwainnailaihirojiun #pergitakkembali #kinitinggalkenangan #alfatihah

Sosial Experiment
.
AADC - Ada Apa Dengan Cadar .
Tentang bagaimana Sikap Masyarakat terhadap Akhwat Bercadar....
.
Pasca kejadian kejadian yang di siarkan di Layar kaca, membawa kerugian mendalam bagi saudari saudari kita...
.
Reaksi berlebihan saat melihat mereka...
Padahal sangat di sayangkan jika kejadian2 negatif kmrn di kaitkan dengan penampilan mereka.
.
Apa yang bisa kita lakukan ?
.
Adalah kembali mengedukasi masyarakat, Jika Cadar bukan Budaya, bukan Trend tapi merupakan bagian dr ajaran Agama Islam.
.
Tidakperlu di Takuti keberadaan teman2 di luaran sana....
.
Kita tidak boleh menilai seseorang mengkait kaitan seseorang dgn sebuah kejadian. Krn itu tidak Fair....
Banyak koruptor, Tersangka, penjahat... yang mendadak memakai Cadar saat di Sidang... bahkan banyak yg mendadak pakai Jilbab...
.
Kita tidak bisa lantas Generalisir Yang pakai Jilbab dan Cadar sbg sosok negatif, krn itu tidak adil...
.
Yuk di Bulan Mulia ini kita perbanyak Husnudzan thdp sesama.
.
Jika di sekeliling kita ada yg mmg berpenampilan baik tp sebenarnya tidak baik.
Yuk kita doakan agar beliau2 dapat Hidayah Allah SWT.
.
Repost by @berbagisemangat

#pemudahijrah#tauhid #qurdi #kajianbandung #pemudaistiqomah #pemudahidayah #berbagisemangat #islam #allah #duniahijab #hijabindonesia #shift #firstshafhunter #infokajian #norasis #indonesia #singellillah #instagram #follow4follow #asyiknyahijrah #tappforfollow #likeforlike #instagram #hafiz #hafizah #murottal #alfatihah #ustdevieeffendi #ustabdulsomad #ustdadihidayat #ustdhananattaqi

Most Popular Instagram Hashtags