#agenshakleekl

648 posts

TOP POSTS

Sebelum main badminton, telan 3 biji Omega. Peluh seronok keluar hehe.
.
.
Balik opis, makan bekal nasi goreng brown rice with coconut oil,shitake, cilipadi, broccoli, carrot, grilled salmon. Teringin katenye hehe. Sekian report makan2 harini πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜¬πŸ˜¬
.
.
#sayajualshaklee
#sayajual
#sayajualvitamin
#agenShakleeKL
#pengedarshakleeKL
#readystockShakleeKL
#bazarpaknil
#vivixmurah
#vivixShaklee
#codBangsarSouth
#codMenaraTM
#codVistaAngkasa
#codKLSentral
#midvalley
#klgatewaymall
#smile
#omegaguardshakleemurah
#shoppingonline
#kurus
#bentojulieali
#natural
#grilledsalmon
#nasigoreng
#instashop
#food
#beauty
#health
#IngatShakleeIngatJulie
#AuraInsta

Kalau anda mencari suplemen untuk mak ayah, akak sangat2 rekemen si puteh gebu #Ostematrix ni.

Sebab ianya sangat sesuai untuk mak ayah kita yang rata-ratanya tak suka minum susu, selalu sakit pinggang dan lutut, sakit sendi, ada masalah sembelit, lenguh-lenguh badan dan krem kaki.

Yang paling penting harganya mampu milik untuk anak belikan untuk mak ayah tersayang 😍 β€’ Mesti kita gembira bila sakit lutut mak ayah dah ok dari dulu. Kalau tak dulu asyik ngadu lutut sakit dan lenguh waktu sujud nak solat. β€’ Badan pun kurang rasa lenguh dan rasa bertenaga dan cergas. β€’ Sakit belakang/pinggang ok banding dari dulu. β€’ Mudah bangun pagi. β€’ Mudah lawas, tiada lagi masalah sembelit.

Walaupun nampak kecil pelaburannya, tapi besar manfaatnya pada mereka.

Ni customer akak yg belikan oste ni untuk mak beliau. Ini masuk botol yang ke-5..alhamdulillah 😍

Arini akak poslajukan ye 😁

#OstematrixShaklee
#AgenShakleeKL

MOST RECENT

Sebelum main badminton, telan 3 biji Omega. Peluh seronok keluar hehe.
.
.
Balik opis, makan bekal nasi goreng brown rice with coconut oil,shitake, cilipadi, broccoli, carrot, grilled salmon. Teringin katenye hehe. Sekian report makan2 harini πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜¬πŸ˜¬
.
.
#sayajualshaklee
#sayajual
#sayajualvitamin
#agenShakleeKL
#pengedarshakleeKL
#readystockShakleeKL
#bazarpaknil
#vivixmurah
#vivixShaklee
#codBangsarSouth
#codMenaraTM
#codVistaAngkasa
#codKLSentral
#midvalley
#klgatewaymall
#smile
#omegaguardshakleemurah
#shoppingonline
#kurus
#bentojulieali
#natural
#grilledsalmon
#nasigoreng
#instashop
#food
#beauty
#health
#IngatShakleeIngatJulie
#AuraInsta

Assalamualaikum..selamat pagi rabu 😍

Breakfast apa tu? 😁😁 Akak breakfast ESP ni je..cepat dan mudah.

Shake-shake je..boleh tambah tenaga, elak gastrik dan kenyang sampai tengahari tau πŸ’ͺ

Sangat sesuai untuk yang nak kurangkan berat badan secara sihat sebab ESP ni protein soya Non-Gmo, rendah lemak dan zero kolestrol πŸ‘

Selain tu, susu badan ibu jadi pekat dan baby cepat kenyang. Baby pun bam-bam 😁

#EspShaklee
#BFmom
#ElakGastrik
#KulitCantikSihat
#KurusSihat
#AgenShakleeKL

Kalau anda mencari suplemen untuk mak ayah, akak sangat2 rekemen si puteh gebu #Ostematrix ni.

Sebab ianya sangat sesuai untuk mak ayah kita yang rata-ratanya tak suka minum susu, selalu sakit pinggang dan lutut, sakit sendi, ada masalah sembelit, lenguh-lenguh badan dan krem kaki.

Yang paling penting harganya mampu milik untuk anak belikan untuk mak ayah tersayang 😍 β€’ Mesti kita gembira bila sakit lutut mak ayah dah ok dari dulu. Kalau tak dulu asyik ngadu lutut sakit dan lenguh waktu sujud nak solat. β€’ Badan pun kurang rasa lenguh dan rasa bertenaga dan cergas. β€’ Sakit belakang/pinggang ok banding dari dulu. β€’ Mudah bangun pagi. β€’ Mudah lawas, tiada lagi masalah sembelit.

Walaupun nampak kecil pelaburannya, tapi besar manfaatnya pada mereka.

Ni customer akak yg belikan oste ni untuk mak beliau. Ini masuk botol yang ke-5..alhamdulillah 😍

Arini akak poslajukan ye 😁

#OstematrixShaklee
#AgenShakleeKL

Manfaat Ostematrix

Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat

Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh)

Memulihkan kekejangan dan kebas-kebas

Meringankan stress

Menstabilkan tekanan darah

Melegakan sakit ketika haid

Membantu dalam masalah gastrik

Penting untuk pembekuan darah, menstabilkan transmisi impuls saraf & merehatkan otot sewaktu kontraksi

Mengurangkan risiko praeklampsia

Membantu mengurangkan sakit belakang

Mengurangkan risiko osteoporosis

Membantu mengurangkan kebas dan sesemut

Membantu melegakan sembelit

Membantu dalam masalah tumit kaki sakit/pecah-pecah

Membantu masalah kolestrol

Menggalakkan kulit yang cantik

Melegakan sakit-sakit sendi

Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung

Membantu melembutkan najis

Membantu mengatasi migrain

Membantu masalah buasir

#OstematrixShaklee
#AgenShakleeKL
#ShakleeCOD_klsentral_um_bangsar_pantaidalam

Hi semuaa 😬😬
.
.
Lemak yang baik untuk diconsume adalah Omega 3. Omega 3 ni ada dalam Omegaguard Shaklee tau.
.
.
Nak kurus?
Nak kulit cantik?
Nak lancarkan perjalanan darah?
Nak jaga jantung?
Nak jaga sendi?
Nak rendahkan bacaan kolestrol?
Nak rendahkan bacaan tekanan darah tinggi?
Nak kuatkan ingatan?
Nakkan sel2 otak berhubung?
Anda ada keradangan?
Anda ada athma? Eczema?
.
.
Haaa apa tunggu lagii?
Jom cuba . Minyak ikan terbaik untuk anda 😘😘
.
.
#sayajualshaklee
#sayajual
#sayajualvitamin
#agenShakleeKL
#pengedarshakleeKL
#readystockShakleeKL
#bazarpaknil
#vivixmurah
#vivixShaklee
#codBangsarSouth
#codMenaraTM
#codVistaAngkasa
#codKLSentral
#midvalley
#klgatewaymall
#love
#smile
#omegaguardshakleemurah
#shoppingonline
#kurus
#diet
#natural
#likeforlike
#instashop
#food
#beauty
#health
#IngatShakleeIngatJulie
#AuraInsta
#AuraInstaBatch10

Hi semuaa 😬😬
.
.
Lemak yang baik untuk diconsume adalah Omega 3. Omega 3 ni ada dalam Omegaguard Shaklee tau.
.
.
Nak kurus?
Nak kulit cantik?
Nak lancarkan perjalanan darah?
Nak jaga jantung?
Nak jaga sendi?
Nak rendahkan bacaan kolestrol?
Nak rendahkan bacaan tekanan darah tinggi?
Nak kuatkan ingatan?
Nakkan sel2 otak berhubung?
Anda ada keradangan?
Anda ada athma? Eczema?
.
.
Haaa apa tunggu lagii?
Jom cuba . Minyak ikan terbaik untuk anda 😘😘
.
.
#sayajualshaklee
#sayajual
#sayajualvitamin
#agenShakleeKL
#pengedarshakleeKL
#readystockShakleeKL
#bazarpaknil
#vivixmurah
#vivixShaklee
#codBangsarSouth
#codMenaraTM
#codVistaAngkasa
#codKLSentral
#midvalley
#klgatewaymall
#love
#smile
#omegaguardshakleemurah
#shoppingonline
#kurus
#diet
#natural
#likeforlike
#instashop
#food
#beauty
#health
#IngatShakleeIngatJulie
#AuraInsta
#AuraInstaBatch10

Semalam jalan2 IG @__aaamie nampak satu resipi yang semua barang ada kat rumah. Fried brown rice with coconut oil. Harum bau minyak kelapa😍😍
.
.
Fried brown rice
Grilled dowry fish (kawan Nemo)
Brocolli
Tomato
Timun Jepun
Australia Orange (terkejut warna dia 😱😱 tapi sedap)
Anggur hijau selagi tak habis πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜†
.
.
#sayajualshaklee
#sayajual
#sayajualvitamin
#agenShakleeKL
#pengedarshakleeKL
#readystockShakleeKL
#bazarpaknil
#omega3
#vivixShaklee
#codBangsarSouth
#codMenaraTM
#codVistaAngkasa
#codKLSentral
#midvalley
#klgatewaymall
#love
#smile
#food
#eatclean
#bentojulieali
#kurus
#diet
#natural
#instashop
#beauty
#health
#IngatShakleeIngatJulie
#AuraInstaBatch10

Most Popular Instagram Hashtags