[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#adamfarish

1059 posts

TOP POSTS

naughty boy in the carr ๐Ÿค“๐Ÿค“ .. #goodmornining#naughtyboy#asyrafrizkiโ™กโ™ก#adamfarishโ™กโ™ก#
#230217#

Next week dh blh dh kite main bola ni #adamfarish
Lemak2 dh melompat2 ni ๐Ÿ˜…

seronoknyer...sarah malu2๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€#adamfarish #adamfaliq #sarahwajiha #wesakday #mei2017

Abg adam farish kuatttt.. kena ambil darah pun x nangis.. cepat baik abg.. dh 3 hari on off demam.. #adamfarish #fever #strongboy

Ble makcik dgn ank2 xde keje... cmni la jd nyer.. ๐Ÿ˜‚
#adamfarish
#afieffaheem

MOST RECENT

Done kemas rumah sebelum raya! Tggu papa je siap.. pastu dh blh blk kampung.. kami is excited.. #adamfarish #ayrafarisha #amnafathiah #mamaaf #afhome #excited #backhometown #teamrayakualaselangor

Next week dh blh dh kite main bola ni #adamfarish
Lemak2 dh melompat2 ni ๐Ÿ˜…

Abg adam farish kuatttt.. kena ambil darah pun x nangis.. cepat baik abg.. dh 3 hari on off demam.. #adamfarish #fever #strongboy

Kesian abg adam.. dh 17 hari puasa.. hari ni tiba2 demam.. mula2 puasa smpai mama blk work.. tp smpai rumah dh lembik, papa bg mkn biskut ngan ubat.. tuam pkai kain basah.. bru ok skit.. ni pun ngadu sakit kepala.. tp minta air milo suam smpai 2 cawan.. get well soon abg.. #adamfarish #18ramadhan #demamtibatiba

Mama is terharu.. abg bg mama nota ni lps mama solat td.. walau pun abg ada salah eja.. tapi mama tau apa yg abg nk sampaikan.. Alhamdulillah.. abg adam puasa penuh smpai hari ni.. walau pun kadang ada drama 'hindustan' dia.. #abang #adamfarish #sayang #14ramadhan #mamaistouching

Semoga selamat dari #adamfarish sehingga esok ๐Ÿ˜›

Senyum itu sedekah
#adamfarish

Slmt ari lhr yg ke 10 buat ankde trsyg MUHAMMAD ADAM FARISH... rs mcm je lagi mama mengandgkan n melahirkan adam.sggh cpt masa berlalu...dr kecil jd pngubat duka lara mama papa skrg dah jd bestfrenz mama,blh dgr luahan mama,blh jd 'ustaz'buat mama bl mama terlalai,blh tlg mama wat kj umah,tlg mama jg adik2,plg pentg tlg mama bk n ttp pgr bl nk g sek๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰...smg mmbsr mnjd ank yg soleh utk mama,papa,adk2 n mnjd pwjuang islam yg hbt syg...mama syg adam sgt...adam ank yg hebat n kental usahakan stp ape yg adam nak capai...luv u adam....#heppibirthday๐ŸŽ‚ #10yearsold #adamfarish #anaksoleh #goodboy #budakcerdik #heromama #3jun17 #3jun07#sayangkamu

Ayat pertama tanya doc... Nie anak sapa ๐Ÿ˜‚ sbb lain hahahahah. Ingat tertukar.... Dia sorang ye kuar... Mata sepet giler ...๐Ÿ’‹ bibir merahhh... :) putih gebu gebas..... Hahahhahahah
#adamfarish

Most Popular Instagram Hashtags