[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#ağbim

MOST RECENT

İyi ki yollarimiz kesismis #ablam #ağbim #kardesim 🤗 salca timi 😂 çiğdem sokak sakinleriyiz 😊

'Başka bir ülkenin Kadıköyü'nde.. 10. albüm! Köyden gelen gol sevinci. Een uzun gece. Plak çağrısı. #itt #jurassicpark #yogurtçuarena #karatekid #brucelee #21Aralık #kesmeşeker #onuncualbüm #kadıköy #kaptan #ağbim #cenktaner #uçsuzbucaksızazınlık #si

Canım ağbim☺️#ağbim#starwars#mybrother

Her arkadaş gider ama bir dost kalır yanında bi de en sevdiğim kişi kaldı benimle. #ağbim

Aaa!!! ne ara 38 yıl oldunuz siz yahu!!!... öyle çok şey yazasım var ki daha gecen hafta toplandigimiz o günün gecesinde gözlerimden yaş gelesiye güldüğüm ki elime her banka kartımı aldığımda kahkaha attıran o kredi kartı olayı var ya...yok valla gülmekten yazamıyorum 😁😁😁 ne diyeyim size iyi ki evlenmişsiniz iyi ki varsınız o güzel huzurlu ve musmutlu beraberliğinizle bir ömür var olun emi yengemmm @nergizaltayozkan abimmm @naciozkan64 sizi seviyorum...❤❤❤ Aa bu arada sizin evlendiginiz günün tarihi yılın en uzun gecesi özelliği olunca o günden bu güne hiç unutmam sizin evlilik yıldönümüzü .. bu günün anlamı kadar uzun olsun beraberliğiniz canlarım.. #iyikivarsınız #birömürboyuvarolun #biryastıkta #kocayın #hepmutluolun #sevdiklerinizle #niceyıllara #ağbim #yengem

Ayağım taşa takılsa,
bilirim düşmeme izin vermeyecek bi ağbim, kardeşim durur karşımda.

Bi ailesi olmalı insanın, uzakta uzak olmayıp candan öte olan 💙



#ağbim #ağbikardeş #kardeş #başbaşa #canımbenım #canım #ailem #aile #şükür #çokşükür #insan #olmalı #istanbul #emirgan #çengelköy #sütiş #kahvaltı #deniz #dalga #yağmur #sonbahar #gemi #pazartesi #türkkahvesi #dağalürün #doğal #kahve #çay #huzur #muhabbet

Good morning dears
#Weddingparty
#ağbim

Ben kış ayı için yaratılmışım arkadaş.... Karı gördüğüm an ruhum benden uçup gidiyor..#me#family#snow#kar#winter#mutlulukzamanı #ağbim#ve#ben

Ayıya #dayı Demem, #yıkılsın #köprü !!

Hayat? Koca bir hiç
Kıyıda köşede güzellik
O da minicik :)
Görebildin mi? bak
Çokta uzakta değil
Hele para da mülkte
Hiç hiç...
Mutluluk mu?
Olabildiğince SADElik.
(deryabilgili;) Bugün SADEce GÜN AYDIN olsun.
♥ (not:gizli mesaj içerir;)) #canevim #ağbim

Aile gibisi yok bi yanımda mis kokulu canimin en derini annemm bi yanımda beni her daim delirten agbinmm😁iyiki varsiniz hem olun... #aniyakala#gununkaresi#bugunkaresi#ailem#ailem❤️#canparcam#ağbim#iyikilerim#beautiful#gülmek#likeforfollow#followforfollow#herdaim#mutlulukzamanı#mutluolyeter#gununlezzeti#ailefotografi

Most Popular Instagram Hashtags