#YHA

MOST RECENT

Last day of work this week. Plus I found this whole outfit on sale in one of Notodden’s 4 shops! 😂😂😂😂

A throwback Thursday from across the water this week as we recently stumbled upon this @yhaofficial map of hostels from 1962 when on @ebay.

Remember eBay?

#ThrowbackThursday #tripdownmemorylane #ebay #England #Wales #map #1960s #1962 #yhaenglandandwales #yha #hostellinginternational @hihostels #anoige #hostel #youthhostel

#Repost @zamillaalfajri
• • •
be in love with a soul
• • •
i used to #draw cute stuff but you're leaving so soon.
#yha

i'm joining the #inspirepeople little campaign from @positiveclimber and you should too! go check their profile.

Mala creating makes the world go round 📿 loved spending time making malas with beautiful Idyani today @mala_bali_healingjewelry

makin tua makin ngerasa gak sih kalo ruang lingkup pertemanan semakin mengecil. at some point, kita memilih orang yang paling logis dan gak banyak drama #yha #buangtoxic #bodoamat #kerjakerasbagaikuda #aisyahjatuhcintapadajamilah

Hastag "pengen road trip keliling Indonesia" setelah perjalanan Jogja - Pati - Malang - Solo - Jogja pakai mobil bareng dua orang paling bawel sedunia. Gemes kan jadinya, sepanjang jalan darah tinggi pengen ngamuq-ngamuq.

Tapi nyasaran & nggak bisa nyetir #yha (yang sama GPS aja disasarin). Terus ngantukan, nempel molor, nggak bisa fokus, takut hantu, takut gelap & takut di begal di jalan #semuajaras

Sepanjang jalan "mau ke sana" "mau ke sana" "mau ke sana" "pokoknya mau mampir" tapi karena jalan sama orang bawel nggak dibolehin, hfff.

Lesson learned.

Satu, jangan pernah pergi lagi kombo bareng dua orang bawel itu. Cukup. Pokoknya kalau diajak lagi sama mereka pura-pura aja alergi gatel-gatel karena nggak sengaja ngunyah tawon.

Dua, "penting banget punya travelmate yang klik" mengingat saya ternyata nggak bisa jalan-jalan sendirian. Meskipun pasti kenalan sama orang di jalan tapi tetep aja sepi, kayak anak ilang.

Another behind the scenes video from our beauty campaign @youneseid with @eidealonline @davinesarabia
@angeloseminara_hair and @hichameid stay tuned for more!! 🎥📷 @davinesofficial @hairbrained_official #theimprinterdavines @haircation

"Its not all gold and glory, i gave my life for this"
.
#Ga #Dibolehin #Instagram #Ngepost #Videonya #Kena #Copyright #Lol #Nambah #ah #Hashtagnya #music #cover #IndoCover #PostHardcore #Band #BreatheCarolina #Yha
.
.
Check my cover. The link is on my bio, Thank you!
I cover "Breathe Carolina - Sellouts"

Teman-teman tercela yang selalu ada dan gak ngilang lalu tau-tau ngehubungin untuk minjem duit.

Bumped into the antiques road trip team whilst perusing for this 🎥 love these old handbooks 👌 #bookstagram #bookstagrammer #youthhostelassociation #yha #rambling #walking #hiking #climbing #countrylife #countryside #cpre #lovebooks #studyinspo #collectible #nostalgia #history

My Ubud vacation is providing lots of guesthouse inspo 🌿

We stayed at the Yha Hostel in Cardiff, highly recommend it, its like a hotel if not better nothing like what you imagine when you first hear the word Hostel 🏡👍
.
#yha #cardiff #stay #hostel #hotel #fantastic #greattime

Most Popular Instagram Hashtags