#WD

MOST RECENT

Serius, semakin awet muda dengan #WD!

Seronok sgt bila tengok feedback dr customer yang dah ber#WD.
Semakin gojes jadinya 😍😍

‘CERAH’ ITU PASTI?

Pasti semua wanita inginkan kulit yang cerah menawan kan. Kalau kulit gelap nanti jadi macam Dayang Senandung pulak.
.
.
Macam mana nak cerah?
.
.
WD ada caranya. Krim WD yang diformulasikan dari Bio Teknologi Nano yang pantas menyerap 12 kali ganda ke bawah lapisan kulit.
.
.
Bila krim dah menyerap terus ke pembuluh darah, segala toksik berlebihan akan dibuang dan darah kotor yang boleh membawa kepada penyakit juga akan dicuci.
.
.
Bila badan dah bersih jadi senang la nak cantik, cerah, berseri seri bak mutiara asli. Lagi pun WD menggunakan bahan semulajadi yang baik untuk kulit tau.
.
.
Jangan nanti ada yang tersilap pandang, ingatkan cahaya lampu rupanya wajah yang memancor mancor.
.
.
Nak cantik raya jom wsap📱
www.wasap.my/601123047537/NakKrimWd
www.wasap.my/601123047537/NakKrimWd ↪https://t.me/seriusawetmudacalitwd

#wd #teamizah

Starting over again.
#newwork #newgym #newlife
#wd

وسترن دوست داشتنی...
واقعا چرا هر کسی که کمترین اطلاعاتی از کالای آی تی هم نداره ، وسترن رو میشناسه؟
میدونستید تا سال ۱۳۸۶ محصولات وسترن به صورت عمده وارد ایران نمیشد؟
حتی میدونستید اون موقع ها هیچ کسی تمایلی به خرید سیگیت (در مقابل مکستور) هم نشون نمیداد حتی با چهارسال گارانتی بیشتر؟؟؟؟
اما سیاست اصولی شرکت سازگار باعث شد وسترن به راحتی سهم فروش مکستور و سیگیت رو ببلعه!
طرفداری این روزهای وسترن نتیجه واردات و بازاریابی اصولی و کیفیت محصولاتش هستش.
موفق بی دلیل نیست!

#وسترن #وسترن_دیجیتال #هارد #هارد_اکسترنال #فناورانه #ایران #تهران #علاالدین #سیگیت #سازگار #سازگار_ارقام #مکستور #کیفیت
#fanavarane #iran #tehran #alaeddin #wd #westerndigital #seagate #maxtor #quality

Deixe sua viagem ainda mais inesquecível! Com a @home2uvacation você consegue ter lembranças incríveis com o conforto do lar. A casa Mary Poppins é perfeita para suas férias! Com 4 quartos e muito espaço, acomoda até 8 pessoas confortavelmente e possuí uma piscina privativa. Entre em contato conosco e venha ter uma nova experiência de viagem em Orlando!⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
---⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Make your trip unforgettable! With us you can have good memories and the comfort of home! So if you want to have a great experience while you are in Orlando, Mary Poppins can the perfect home for your vacation! Whit 4 bedrooms plenty of space there's place for the entire family! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
This house can fit 8 guests comfortably and it has a private pool. Call us now to book this spacious vacation home!⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
-⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
📪 660 Celebration Avenue, Celebration, FL 34747⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
📞 +1 (407) 490 0606 | +55 (11) 3042-5068⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
📱 +1 (321) 888-5065⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
✉ reservation@home2uvacation.com⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
-⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
#casa #disney #disneyworld #eua #florida#h2u #home2u #home2uvacation#magicstars #orlando #seaworld#turistorlando #universal #usa #viagem #viagemdossonhos #viajar#waltdisneyworld #wd⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

このグレン格好良すぎやしないかって🤦🏻‍♀️ #WD

Gente, notei hoje que esqueci o adesivo que vem no microondas, estava grudado um horror! Então segui os passinhos básicos que sempre faço: Peguei o secador de cabelo e com o calor dele fui desgrudando, e aí ficou a marca de cola, e agora? Usei um produto que sempre tenho aqui WD-40 e passei um papel toalha. Pronto, sem cola! @wd40brasil . 😜😜#dicaseachados #limpezapesada #amominhacasa #wd-40 #cenasdocotidiano

明日はワインディングのテストです地味に評価厳しいって聞いてビビってます。
とりあえずバックサイド綺麗に巻けなきゃ死は見えている😇😇


#美容学生 #美容学生と繋がりたい #ワインディング #wd

وسترن دوست داشتنی...
واقعا چرا هر کسی که کمترین اطلاعاتی از کالای آی تی هم نداره ، وسترن رو میشناسه؟
میدونستید تا سال ۱۳۸۶ محصولات وسترن به صورت عمده وارد ایران نمیشد؟
حتی میدونستید اون موقع ها هیچ کسی تمایلی به خرید سیگیت (در مقابل مکستور) هم نشون نمیداد حتی با چهارسال گارانتی بیشتر؟؟؟؟
اما سیاست اصولی شرکت سازگار باعث شد وسترن به راحتی سهم فروش مکستور و سیگیت رو ببلعه!
طرفداری این روزهای وسترن نتیجه واردات و بازاریابی اصولی و کیفیت محصولاتش هستش.
موفق بی دلیل نیست!

#وسترن #وسترن_دیجیتال #هارد #هارد_اکسترنال #فناورانه #ایران #تهران #علاالدین #سیگیت #سازگار #سازگار_ارقام #مکستور #کیفیت
#fanavarane #iran #tehran #alaeddin #wd #westerndigital #seagate #maxtor #quality

初めてのあなたのドレス姿

Sometimes you just have to ride the waves you're given! #Australiadays #Lastdays #travel #seriousselfie #wd

KESAN BERGANDA BILA KONSISTEN WD ❤

Bila liang pori terbuka, sherammm wei nengok muka sendiri. Dengan lekuknya dengan jerawatnya tak tahu lah nak kata apa.
.
.
Naik malu jugak lah bila nak jumpa kengkawan. Rasa macam nak balut jer satu muka ni bagi orang tak nengok.
.
.
Tapi apa kan daya, ku gigih kan jua mencari produk yang boleh bantu selesaikan masalah ni. Alhamdulillah jumpa juga dengan produk #WD.
.
.
Rasa macam tak percaya juga lah. Kulit makin cantik, bersih dari segala mak nenek jerawat.
Siapa sangka kan hanya dengan produk yang kecil cinonet tu jer.
.
.
Mempunyai 1001 manfaat yang ramai orang pempuan dok rebut sekarang tau. Pantas meresap 12 kali ganda terus ke bawah lapisan kulit.
.
.
Tu sebab kulit makin lama makin cantik, mana taknya sel sel kolagen yang tidur tu dah mula aktif balik.
.
.
Bukan senang kan nak cantik dengan satu produk yang sangat MUDAH, JIMAT dan BERBALOI. .
.
Nasib baik sempat cantik sebelum raya, kalau tak menangis hakak dik Non oii. Jom dapatkan WD sekarang.😁 wasap.my/601123766820

KESAN BERGANDA BILA KONSISTEN WD ❤

Bila liang pori terbuka, sherammm wei nengok muka sendiri. Dengan lekuknya dengan jerawatnya tak tahu lah nak kata apa.
.
.
Naik malu jugak lah bila nak jumpa kengkawan. Rasa macam nak balut jer satu muka ni bagi orang tak nengok.
.
.
Tapi apa kan daya, ku gigih kan jua mencari produk yang boleh bantu selesaikan masalah ni. Alhamdulillah jumpa juga dengan produk #WD.
.
.
Rasa macam tak percaya juga lah. Kulit makin cantik, bersih dari segala mak nenek jerawat.
Siapa sangka kan hanya dengan produk yang kecil cinonet tu jer.
.
.
Mempunyai 1001 manfaat yang ramai orang pempuan dok rebut sekarang tau. Pantas meresap 12 kali ganda terus ke bawah lapisan kulit.
.
.
Tu sebab kulit makin lama makin cantik, mana taknya sel sel kolagen yang tidur tu dah mula aktif balik.
.
.
Bukan senang kan nak cantik dengan satu produk yang sangat MUDAH, JIMAT dan BERBALOI. .
.
Nasib baik sempat cantik sebelum raya, kalau tak menangis hakak dik Non oii. Jom dapatkan WD sekarang.😁 wasap.my/601123766820

KESAN BERGANDA BILA KONSISTEN WD ❤

Bila liang pori terbuka, sherammm wei nengok muka sendiri. Dengan lekuknya dengan jerawatnya tak tahu lah nak kata apa.
.
.
Naik malu jugak lah bila nak jumpa kengkawan. Rasa macam nak balut jer satu muka ni bagi orang tak nengok.
.
.
Tapi apa kan daya, ku gigih kan jua mencari produk yang boleh bantu selesaikan masalah ni. Alhamdulillah jumpa juga dengan produk #WD.
.
.
Rasa macam tak percaya juga lah. Kulit makin cantik, bersih dari segala mak nenek jerawat.
Siapa sangka kan hanya dengan produk yang kecil cinonet tu jer.
.
.
Mempunyai 1001 manfaat yang ramai orang pempuan dok rebut sekarang tau. Pantas meresap 12 kali ganda terus ke bawah lapisan kulit.
.
.
Tu sebab kulit makin lama makin cantik, mana taknya sel sel kolagen yang tidur tu dah mula aktif balik.
.
.
Bukan senang kan nak cantik dengan satu produk yang sangat MUDAH, JIMAT dan BERBALOI. .
.
Nasib baik sempat cantik sebelum raya, kalau tak menangis hakak dik Non oii. Jom dapatkan WD sekarang.😁 wasap.my/601123766820

UPGRADE SSD240GB ON DELL I5

#luzainformaticapf #ssd #fastandfurious #wd #westerndigital #dell #passofundo #tecnologiadainformação #ti #tidadepressão
FAÇA SEU ORÇAMENTO SEM CUSTO!
WHATS 999111763
LIGUE 33125980

Most Popular Instagram Hashtags