#TryToConceive

MOST RECENT

Set kesuburan untuk lelaki dan wanita.

COQTROL - memberi tenaga kepada sperma
ESP - Memberikan tenaga kepada wanita agar sentiasa sihat dan juga menguatkan Rahim
ALFAFA - Jamu moden sesuai untuk kesihatan rahim wanita.
GLA COMPLEX - Menstabilkan hormon wanita agar dapat menghasilkan telur yang lebih sihat
BCOMPLEX - Mengandungi Asid Folic.
Jom submit order!
📲0136138250 - Sol

#soljualshaklee #shakleekeramatau2 #shakleesetiawangsa #shakleeampangputeri #shakleeampang #setkesuburan #trytoconceive #teaminstamf

IKHTIAR HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE

Laila yakin 100% takde satu pun pasangan suami isteri yang dah berkahwin yang taknak ZURIAT.

Tapi Laila tak nafikan..setiap manusia ada rezeki masing-masing. Contohnya dekat sekeliling Laila nie ramai sangat pasangan yang belum ada rezeki punya zuriat sendiri

Orang sekeliling pulak keep asking.. "bila lagi nak beranak?"
"takde isi lagi ke?" Allah makin STRESS orang tu tau tak? Kalau takde benda sangat nak cakap..tolong diam aje lah kot? 😣

Dan selain daripada ikhtiar PEMAKANAN & BERURUT..mungkin boleh juga berikhtiar dengan SET KESUBURAN SHAKLEE😊

Who knows dengan pengambilan makanan tambahan BERNUTRISI TINGGI..organ-organ peranakan jadi sihat dan memudahkan persenyawaan berlaku?

Just sharing antara suplemen yang membantu MENINGKATKAN PELUANG HAMIL

More info boleh whtsapp Laila ya😊

Beauty & Healthy Consultant,
Ct Laila
013-6923289

#ttc #ikhtiarhamil #trytoconceive #setkesuburanshaklee #preggymom #shakleeselangor #kesuburan #shakleerawang #shakleehuluselangor #shakleehulubernam #shakleetgmalim #nakhamil
#energybooster #subur #mudahhamil #coqtrol #tambahtenaga #shakleemalaysia #shakleemurah #shakleecodrawang #codshakleerawang #shakleetanjungmalim #shakleeupsi #shakleeserendah #shakleecountryhomes #shakleebukitberuntung #shakleebukitsentosa #shakleeselayang #shakleeshahalam #shakleesubang #shakleehuluselangor

IKHTIAR HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE

Laila yakin 100% takde satu pun pasangan suami isteri yang dah berkahwin yang taknak ZURIAT.

Tapi Laila tak nafikan..setiap manusia ada rezeki masing-masing. Contohnya dekat sekeliling Laila nie ramai sangat pasangan yang belum ada rezeki punya zuriat sendiri

Orang sekeliling pulak keep asking.. "bila lagi nak beranak?"
"takde isi lagi ke?" Allah makin STRESS orang tu tau tak? Kalau takde benda sangat nak cakap..tolong diam aje lah kot? 😣

Dan selain daripada ikhtiar PEMAKANAN & BERURUT..mungkin boleh juga berikhtiar dengan SET KESUBURAN SHAKLEE😊

Who knows dengan pengambilan makanan tambahan BERNUTRISI TINGGI..organ-organ peranakan jadi sihat dan memudahkan persenyawaan berlaku?

Just sharing antara suplemen yang membantu MENINGKATKAN PELUANG HAMIL

More info boleh whtsapp Laila ya😊

Beauty & Healthy Consultant,
Ct Laila
013-6923289

#ttc #ikhtiarhamil #trytoconceive #setkesuburanshaklee #preggymom #shakleeselangor #kesuburan #shakleerawang #shakleehuluselangor #shakleehulubernam #shakleetgmalim #nakhamil
#energybooster #subur #mudahhamil #coqtrol #tambahtenaga #shakleemalaysia #shakleemurah #shakleecodrawang #codshakleerawang #shakleetanjungmalim #shakleeupsi #shakleeserendah #shakleecountryhomes #shakleebukitberuntung #shakleebukitsentosa #shakleeselayang #shakleeshahalam #shakleesubang #shakleehuluselangor

IKHTIAR HAMIL DENGAN SET KESUBURAN SHAKLEE

Laila yakin 100% takde satu pun pasangan suami isteri yang dah berkahwin yang taknak ZURIAT.

Tapi Laila tak nafikan..setiap manusia ada rezeki masing-masing. Contohnya dekat sekeliling Laila nie ramai sangat pasangan yang belum ada rezeki punya zuriat sendiri

Orang sekeliling pulak keep asking.. "bila lagi nak beranak?"
"takde isi lagi ke?" Allah makin STRESS orang tu tau tak? Kalau takde benda sangat nak cakap..tolong diam aje lah kot? 😣

Dan selain daripada ikhtiar PEMAKANAN & BERURUT..mungkin boleh juga berikhtiar dengan SET KESUBURAN SHAKLEE😊

Who knows dengan pengambilan makanan tambahan BERNUTRISI TINGGI..organ-organ peranakan jadi sihat dan memudahkan persenyawaan berlaku?

Just sharing antara suplemen yang membantu MENINGKATKAN PELUANG HAMIL

More info boleh whtsapp Laila ya😊

Beauty & Healthy Consultant,
Ct Laila
013-6923289

#ttc #ikhtiarhamil #trytoconceive #setkesuburanshaklee #preggymom #shakleeselangor #kesuburan #shakleerawang #shakleehuluselangor #shakleehulubernam #shakleetgmalim #nakhamil
#energybooster #subur #mudahhamil #coqtrol #tambahtenaga #shakleemalaysia #shakleemurah #shakleecodrawang #codshakleerawang #shakleetanjungmalim #shakleeupsi #shakleeserendah #shakleecountryhomes #shakleebukitberuntung #shakleebukitsentosa #shakleeselayang #shakleeshahalam #shakleesubang #shakleehuluselangor

❤️GEMBIRA dapat FEEDBACK
❤️dari seorang customer nie
❤️sekarang dah PREGNANT!!!
.
.
😊Beli OPK tak sama macam beli produk2
😁janjikan macam2 tu
.
sebab?
.
.
⚠️cara apa sekalipun korang guna
💊makan itu ini
🗿berubat itu ini
⛔TETAP!!! AKAN CARI WAKTU SUBUR
➡️untuk cuba lagi
.
.
.
BETUL TAK?
.
.
Whatsapp : 013 446 8293

Click je link :
WWW.wasap.my/60134468293/pmopkupt

#opkborong #ovulationtest #uptmurah #opkmurah
#10miu/ml #10miu #murah #pregnancytestmurah #trytoconceive #ttc #bazaarpaknilmurah #upt #urinepregnancytest #sayajualovulationtest #sayajualpregancytest #sayajualopk #sayajualupt #sayajualpregnanttest #alattestkesuburan #opk #pregnanttest #uptmurahmalaysia #uptmalaysia #opkmurahmalaysia #uptmalaysia #opkmalaysia #nakhamil #ovulation

Ovulation prediction kit / OPK
Fungsi -
➡️mengetahui waktu subur ➡️Khas untuk :
1.Usaha tuk Hamil
2. Merancang ↪ Rm1.00 each strip (exclude postage) ↪ Min order 10pcs
↪ cara : celup dlm urine , tunggu & lihat ↪expired : 2020

Whatsapp : 013 446 8293

Click je link :
WWW.wasap.my/60134468293

#opkborong #ovulationtest #uptmurah #opkmurah
#10miu/ml #10miu #murah #pregnancytestmurah #trytoconceive #ttc #bazaarpaknilmurah #upt #urinepregnancytest #sayajualovulationtest #sayajualpregancytest #sayajualopk #sayajualupt #sayajualpregnanttest #alattestkesuburan #opk #pregnanttest #uptmurahmalaysia #uptmalaysia #opkmurahmalaysia #uptmalaysia #opkmalaysia #nakhamil #ovulation

Most Popular Instagram Hashtags