#Takeserius

MOST RECENT

Keberuntungan adalah sesuatu dimana persiapan bertemu dengan kesempatan.

#days4
#internlife
#Takeserius

Pesan pada diri sendiri dan kawan-kawan diluar sana #takeserius

Last Night praktise
We are Vortex focus and Feel a Songs..
Time to take serius what we do.. Cover song coming.
#Vortexlover #wearevortex #takeserius #Feel #Vortex #praktise #Coversong #Comingsoon #Studio

Last Night praktise
We are Vortex focus and Feel a Songs..
Time to take serius what we do.. Cover song coming.
#Vortexlover #wearevortex #takeserius #Feel #Vortex #praktise #Coversong #Comingsoon #Studio

[Kisah benar antara abah & akak]

abah: akak buat ap 2? .

Akak: xde apa2 bah.. tgk2 fb je.. .

Abah: bile akak nak ajar abah main fb ni?? .

Akak: xpayah la abah.. baik abah sembang ngn mak je.. ^_^ .

Abah: [dia duduk sblh n trs usha2 fb aku] ni sapa?? Kawan kamo ke? .

Akak: ntah la bah..akk pon xkenai... .

Abah: ee...dia xmalu ke letak gambor mcm 2?? .

Akak: krik..krik..krik... [aku scroll lagi ke bawah] .

Abah: ni semua kwn kamo ke akak?? Knpa letak gambo2 mcm 2 kat fb..bkn fb ni semua org bley tgk ke?? .

Akak: hurmm...mcm 2 la bah.. heeee.. [dalam hati aku pon dok kata: alamak, dan2 la plak kwn2 ak ni upload gambo2 selfie kat fb bagai...ambik kau..gedebuk2 kena ngn abah..] .

Abah: pelik2 je la budak2 skrg ni... .

Akak: heeeeeee...**mampu tnjuk gigi je kat abah... .

Moral of the story: xyah la weh..upload gambo2 yg comey2 kat fb 2.. kowg xtau.. betapa susah nye la ak nk jwb kat bapak aku...wlpon 2 bkn gambo aku.. heeee... klo ye nk tngkp jugak.. tngkap laaa.. pas2, kowg upload la kat mana2 grop yg sama jantina ngn kowg... xyah nk public2 sgt.. ni selamat bapak ak yg tgk.. klo bapak kowg yg tgk.. mcm mana??? Masak..masak la jwb nye.. hihi...Heeeeee... . *mmg lawak..tapi take serius ok... pakat siap lako2 deh...nak isya dah ni.. .

#salamisyak
#takeserius
#insaninsaf

Most Popular Instagram Hashtags