#Sayajualshaklee

MOST RECENT

Testimoni untuk masalah kulit suplemen Shaklee.
.

Anda ada masalah kulit, jerawat juga boleh usaha ambil suplemen untuk rawatan dari dalam. .

Untuk info & order boleh DM / klik kink di bio👆
.

Gee Shaklee
013-5707812
Trusted Shaklee Distributor
Since 2015
.

#shakleebygee
#sayajualshaklee
#sayajualonline
#testimonishaklee
#jerawat
#parut
#Bertunang
#nikah
#setkecantikanshaklee
#theVictoryEmpire .

Assalamualaikum....
.
Vivix Shaklee yang boleh menyembuhkan pelbagai penyakit.
.
Antaranya ialah:
1. Menstabilkan tekanan darah
2. Memperbaiki sel sel badan
3. Melambatkan proses penuaan
4. Meningkatkan kesuburan
5. Mengurangkan simptom gout
6. Membantu mengurangkan bacaan protein dalam urin akibat buah pinggang bocor
7.Menstabilkan hormon
8. Re-populate mithocondria untuk meningkatkan tenaga
9. Menyokong kesihatan sendi
10. Menyokong kesihatan jantung
11. Membantu elak kanser dan merawat kanser
12. Membantu rawat penyakit Parkinson
13. Membantu memulihkan penyakit strok
14. Mengurangkan komplikasi diabetis dan menyembuhkan penyakit diabetes
15. Mengurangkan risiko penyakit nyanyuk
16. Membantu merawat penyakit vertigo
17. Membantu mengurangkan simptom SLE
18. Menyembuhkan kayap
19. Sebagai salah satu produk anti penuaan terbaik didunia
20. Membantu individu yang ketagihan merokok dan membantu berhenti merokok
21. Membantu masalah batu karang
22. Merendahkan tahap kolestrol
23. Antioksidan
25. Mengurangkan risiko alzheimer or nyanyuk
26.Menyuburkan kulit dan memperbaiki kulit
27. Mencegah kolestrol LDL daripada teroksida dan menurunkan paras kolestrol jahat
28. Sel pembiakan lebih sihat
29. Meningkatkan daya tahan badan
30. Membantu memperbaiki DNA
31. Membantu menormalkan gula dalam darah
32. Membantu pesakit tibi
33. Menurunkan berat badan.
34. Membantu utk kesuburan
35. Membantu memulihkan ulser
36. Mengurangkan simpton eczema
37. Membantu merawat cyst dan fibroid
38. Membantu merawat penyakit darah tinggi
39. Membantu merawat pcos
.
Banyaknya kelebihan dan kebaikan vivix shaklee.. adakah anda ada masalah salah satu dari nya? jika ya cepat hubungi saya untuk dapatkan vivix shaklee.
.
Wassap/Call/sms/telegram
.
Haniza
0135131481
.
#codshakleetelukpanglimagarang
#codshakleeklang
#codshakleebandarsaujanaputra
#shaklee
#vivixshaklee
#pengedarshakleebanting
#pengedarshakleesijangkang
#darahtinggi
#gout
#alzheimers
#stroke
#lumpuh
#bellpalsy
#kayap
#czer
#breastcancer
#cancer
#tumor
#sle
#diabetes
#kencingmanis
#nakkurus
#sakitjantung
#sayajualshaklee
#vivixeffect
#antiaging
#antipenuaan
#sayajual
#psoriasis

Assalamualaikum....
.
Vivix Shaklee yang boleh menyembuhkan pelbagai penyakit.
.
Antaranya ialah:
1. Menstabilkan tekanan darah
2. Memperbaiki sel sel badan
3. Melambatkan proses penuaan
4. Meningkatkan kesuburan
5. Mengurangkan simptom gout
6. Membantu mengurangkan bacaan protein dalam urin akibat buah pinggang bocor
7.Menstabilkan hormon
8. Re-populate mithocondria untuk meningkatkan tenaga
9. Menyokong kesihatan sendi
10. Menyokong kesihatan jantung
11. Membantu elak kanser dan merawat kanser
12. Membantu rawat penyakit Parkinson
13. Membantu memulihkan penyakit strok
14. Mengurangkan komplikasi diabetis dan menyembuhkan penyakit diabetes
15. Mengurangkan risiko penyakit nyanyuk
16. Membantu merawat penyakit vertigo
17. Membantu mengurangkan simptom SLE
18. Menyembuhkan kayap
19. Sebagai salah satu produk anti penuaan terbaik didunia
20. Membantu individu yang ketagihan merokok dan membantu berhenti merokok
21. Membantu masalah batu karang
22. Merendahkan tahap kolestrol
23. Antioksidan
25. Mengurangkan risiko alzheimer or nyanyuk
26.Menyuburkan kulit dan memperbaiki kulit
27. Mencegah kolestrol LDL daripada teroksida dan menurunkan paras kolestrol jahat
28. Sel pembiakan lebih sihat
29. Meningkatkan daya tahan badan
30. Membantu memperbaiki DNA
31. Membantu menormalkan gula dalam darah
32. Membantu pesakit tibi
33. Menurunkan berat badan.
34. Membantu utk kesuburan
35. Membantu memulihkan ulser
36. Mengurangkan simpton eczema
37. Membantu merawat cyst dan fibroid
38. Membantu merawat penyakit darah tinggi
39. Membantu merawat pcos
.
Banyaknya kelebihan dan kebaikan vivix shaklee.. adakah anda ada masalah salah satu dari nya? jika ya cepat hubungi saya untuk dapatkan vivix shaklee.
.
Wassap/Call/sms/telegram
.
Haniza
0135131481
.
#codshakleetelukpanglimagarang
#codshakleeklang
#codshakleebandarsaujanaputra
#shaklee
#vivixshaklee
#pengedarshakleebanting
#pengedarshakleesijangkang
#darahtinggi
#gout
#alzheimers
#stroke
#lumpuh
#bellpalsy
#kayap
#czer
#breastcancer
#cancer
#tumor
#sle
#diabetes
#kencingmanis
#nakkurus
#sakitjantung
#sayajualshaklee
#vivixeffect
#antiaging
#antipenuaan
#sayajual
#psoriasis

Assalamualaikum....
.
Vivix Shaklee yang boleh menyembuhkan pelbagai penyakit.
.
Antaranya ialah:
1. Menstabilkan tekanan darah
2. Memperbaiki sel sel badan
3. Melambatkan proses penuaan
4. Meningkatkan kesuburan
5. Mengurangkan simptom gout
6. Membantu mengurangkan bacaan protein dalam urin akibat buah pinggang bocor
7.Menstabilkan hormon
8. Re-populate mithocondria untuk meningkatkan tenaga
9. Menyokong kesihatan sendi
10. Menyokong kesihatan jantung
11. Membantu elak kanser dan merawat kanser
12. Membantu rawat penyakit Parkinson
13. Membantu memulihkan penyakit strok
14. Mengurangkan komplikasi diabetis dan menyembuhkan penyakit diabetes
15. Mengurangkan risiko penyakit nyanyuk
16. Membantu merawat penyakit vertigo
17. Membantu mengurangkan simptom SLE
18. Menyembuhkan kayap
19. Sebagai salah satu produk anti penuaan terbaik didunia
20. Membantu individu yang ketagihan merokok dan membantu berhenti merokok
21. Membantu masalah batu karang
22. Merendahkan tahap kolestrol
23. Antioksidan
25. Mengurangkan risiko alzheimer or nyanyuk
26.Menyuburkan kulit dan memperbaiki kulit
27. Mencegah kolestrol LDL daripada teroksida dan menurunkan paras kolestrol jahat
28. Sel pembiakan lebih sihat
29. Meningkatkan daya tahan badan
30. Membantu memperbaiki DNA
31. Membantu menormalkan gula dalam darah
32. Membantu pesakit tibi
33. Menurunkan berat badan.
34. Membantu utk kesuburan
35. Membantu memulihkan ulser
36. Mengurangkan simpton eczema
37. Membantu merawat cyst dan fibroid
38. Membantu merawat penyakit darah tinggi
39. Membantu merawat pcos
.
Banyaknya kelebihan dan kebaikan vivix shaklee.. adakah anda ada masalah salah satu dari nya? jika ya cepat hubungi saya untuk dapatkan vivix shaklee.
.
Wassap/Call/sms/telegram
.
Haniza
0135131481
.
#codshakleetelukpanglimagarang
#codshakleeklang
#codshakleebandarsaujanaputra
#shaklee
#vivixshaklee
#pengedarshakleebanting
#pengedarshakleesijangkang
#darahtinggi
#gout
#alzheimers
#stroke
#lumpuh
#bellpalsy
#kayap
#czer
#breastcancer
#cancer
#tumor
#sle
#diabetes
#kencingmanis
#nakkurus
#sakitjantung
#sayajualshaklee
#vivixeffect
#antiaging
#antipenuaan
#sayajual
#psoriasis

Feedback customer ESP
.
KELEBIHAN PROTEIN DALAM ESP
.
.
🌸Kulit jadi lebih anjal dan gebu
🌸Mengatasi masalah kulit berminyak
🌸Membantu banyakkan susu ibu. Susu akan jadi lebih berkrim dan anak mudah kenyang
🌸Pudarkan parut
🌸Mengawal pertumbuhan jerawat
🌸Menguatkan akar rambut dan menggurangkan keguguran rambut
🌸Membantu mengurangkan masalah kolestrol
🌸Membantu mempertingkatkan fungsi hormon wanita
🌸Kulit jadi lebih tegang dan sihat
🌸Mengurangkan masalah gastrik
🌸Menghalang penyakit batu karang
🌸Membantu kekalkan tenaga utk jangka masa yg panjang dan beri rasa kenyang yg lama
🌸Sesuai utk mereka yg ingin turunkan berat badan
🌸Elakkan kencing manis
🌸Membantu menyembuhkan luka
🌸Membantu melindungi dan menjaga rahim
🌸Mengandungi protein yg lengkap
🌸Membantu mengurangkan risiko kanser payu dara
.
.
Untuk order dan pertanyaan whatsapp
.
Hana Shafiee
014 3063 968
Shaklee Independent Distributor

FEEDBACK CUSTOMER ESP
.
KELEBIHAN PROTEIN DALAM ESP
.
.
🌸Kulit jadi lebih anjal dan gebu
🌸Mengatasi masalah kulit berminyak
🌸Membantu banyakkan susu ibu. Susu akan jadi lebih berkrim dan anak mudah kenyang
🌸Pudarkan parut
🌸Mengawal pertumbuhan jerawat
🌸Menguatkan akar rambut dan menggurangkan keguguran rambut
🌸Membantu mengurangkan masalah kolestrol
🌸Membantu mempertingkatkan fungsi hormon wanita
🌸Kulit jadi lebih tegang dan sihat
🌸Mengurangkan masalah gastrik
🌸Menghalang penyakit batu karang
🌸Membantu kekalkan tenaga utk jangka masa yg panjang dan beri rasa kenyang yg lama
🌸Sesuai utk mereka yg ingin turunkan berat badan
🌸Elakkan kencing manis
🌸Membantu menyembuhkan luka
🌸Membantu melindungi dan menjaga rahim
🌸Mengandungi protein yg lengkap
🌸Membantu mengurangkan risiko kanser payu dara
.
.
Untuk order dan pertanyaan whatsapp
.
Hana Shafiee
014 3063 968
Shaklee Independent Distributor

Assalamualaikum....
.
Vivix Shaklee yang boleh menyembuhkan pelbagai penyakit.
.
Antaranya ialah:
1. Menstabilkan tekanan darah
2. Memperbaiki sel sel badan
3. Melambatkan proses penuaan
4. Meningkatkan kesuburan
5. Mengurangkan simptom gout
6. Membantu mengurangkan bacaan protein dalam urin akibat buah pinggang bocor
7.Menstabilkan hormon
8. Re-populate mithocondria untuk meningkatkan tenaga
9. Menyokong kesihatan sendi
10. Menyokong kesihatan jantung
11. Membantu elak kanser dan merawat kanser
12. Membantu rawat penyakit Parkinson
13. Membantu memulihkan penyakit strok
14. Mengurangkan komplikasi diabetis dan menyembuhkan penyakit diabetes
15. Mengurangkan risiko penyakit nyanyuk
16. Membantu merawat penyakit vertigo
17. Membantu mengurangkan simptom SLE
18. Menyembuhkan kayap
19. Sebagai salah satu produk anti penuaan terbaik didunia
20. Membantu individu yang ketagihan merokok dan membantu berhenti merokok
21. Membantu masalah batu karang
22. Merendahkan tahap kolestrol
23. Antioksidan
25. Mengurangkan risiko alzheimer or nyanyuk
26.Menyuburkan kulit dan memperbaiki kulit
27. Mencegah kolestrol LDL daripada teroksida dan menurunkan paras kolestrol jahat
28. Sel pembiakan lebih sihat
29. Meningkatkan daya tahan badan
30. Membantu memperbaiki DNA
31. Membantu menormalkan gula dalam darah
32. Membantu pesakit tibi
33. Menurunkan berat badan.
34. Membantu utk kesuburan
35. Membantu memulihkan ulser
36. Mengurangkan simpton eczema
37. Membantu merawat cyst dan fibroid
38. Membantu merawat penyakit darah tinggi
39. Membantu merawat pcos
.
Banyaknya kelebihan dan kebaikan vivix shaklee.. adakah anda ada masalah salah satu dari nya? jika ya cepat hubungi saya untuk dapatkan vivix shaklee.
.
Wassap/Call/sms/telegram
.
Haniza
0135131481
.
#codshakleetelukpanglimagarang
#codshakleeklang
#codshakleebandarsaujanaputra
#shaklee
#vivixshaklee
#pengedarshakleebanting
#pengedarshakleesijangkang
#darahtinggi
#gout
#alzheimers
#stroke
#lumpuh
#bellpalsy
#kayap
#czer
#breastcancer
#cancer
#tumor
#sle
#diabetes
#kencingmanis
#nakkurus
#sakitjantung
#sayajualshaklee
#vivixeffect
#antiaging
#antipenuaan
#sayajual
#psoriasis

Assalamualaikum....
.
Vivix Shaklee yang boleh menyembuhkan pelbagai penyakit.
.
Antaranya ialah:
1. Menstabilkan tekanan darah
2. Memperbaiki sel sel badan
3. Melambatkan proses penuaan
4. Meningkatkan kesuburan
5. Mengurangkan simptom gout
6. Membantu mengurangkan bacaan protein dalam urin akibat buah pinggang bocor
7.Menstabilkan hormon
8. Re-populate mithocondria untuk meningkatkan tenaga
9. Menyokong kesihatan sendi
10. Menyokong kesihatan jantung
11. Membantu elak kanser dan merawat kanser
12. Membantu rawat penyakit Parkinson
13. Membantu memulihkan penyakit strok
14. Mengurangkan komplikasi diabetis dan menyembuhkan penyakit diabetes
15. Mengurangkan risiko penyakit nyanyuk
16. Membantu merawat penyakit vertigo
17. Membantu mengurangkan simptom SLE
18. Menyembuhkan kayap
19. Sebagai salah satu produk anti penuaan terbaik didunia
20. Membantu individu yang ketagihan merokok dan membantu berhenti merokok
21. Membantu masalah batu karang
22. Merendahkan tahap kolestrol
23. Antioksidan
25. Mengurangkan risiko alzheimer or nyanyuk
26.Menyuburkan kulit dan memperbaiki kulit
27. Mencegah kolestrol LDL daripada teroksida dan menurunkan paras kolestrol jahat
28. Sel pembiakan lebih sihat
29. Meningkatkan daya tahan badan
30. Membantu memperbaiki DNA
31. Membantu menormalkan gula dalam darah
32. Membantu pesakit tibi
33. Menurunkan berat badan.
34. Membantu utk kesuburan
35. Membantu memulihkan ulser
36. Mengurangkan simpton eczema
37. Membantu merawat cyst dan fibroid
38. Membantu merawat penyakit darah tinggi
39. Membantu merawat pcos
.
Banyaknya kelebihan dan kebaikan vivix shaklee.. adakah anda ada masalah salah satu dari nya? jika ya cepat hubungi saya untuk dapatkan vivix shaklee.
.
Wassap/Call/sms/telegram
.
Haniza
0135131481
.
#codshakleetelukpanglimagarang
#codshakleeklang
#codshakleebandarsaujanaputra
#shaklee
#vivixshaklee
#pengedarshakleebanting
#pengedarshakleesijangkang
#darahtinggi
#gout
#alzheimers
#stroke
#lumpuh
#bellpalsy
#kayap
#czer
#breastcancer
#cancer
#tumor
#sle
#diabetes
#kencingmanis
#nakkurus
#sakitjantung
#sayajualshaklee
#vivixeffect
#antiaging
#antipenuaan
#sayajual
#psoriasis

SET BASIC CANTIK, JELITA, CERAH & GEBU SERTA ENERGY 😍😍
Assalamualaikum & hi semua.

Ini antara set hot demand customer Sya tau. Kata dorang beza sangat rasa kulit sebelum dan selepas ☺️☺️


Okey yang masih belum tahu apa yang ada di dalam Set Basic Kecantikan Shaklee ni meh sya explainkan yea.
.
🌸 ESP (2-3 bulan)*
- Membantu menganjal dan menegangkan kulit muka
- Nak kulit licin, cerah, halus, mulus memang ESP jawapannya
- Kandungan PROTIEN yang tinggi dalam ESP dapat meransang penghasilan collagen dalam badan kita, bila collagen terhasil secukupnya makan kulit lebih awet muda dan tegang.
.
🌸 SUSTAINED RELEASE VITAMIN C (6 bulan)
- Mencerahkan kulit secara sekata
- Merawat tona kulit tak sekata
- Mengurangkan minyak dekat kulit muka
- Mengurangkan pertumbuhan jerawat pasir
- Mencerahkan kulit muka and seluruh tubuh badan
- Mengurangkan gejala kulit kusam
- Menjadikan kulit lebih anjal dan berseri-seri
- Kelihatan lebih muda dari usia sebenar
.
.
Any pertanyaan?
.
.
📲 019-9396204-
-
.🎀@vitamincantik.bysya
..🎀@vitamincantik.bysya
...🎀@vitamincantik.bysya

#shakleekualaterengganu
#uitmterengganu
#universitimalaysiaterengganu
#uitmterengganu
#unisza
#codkualaterengganu
#kolejkomunititerengganu
#kurus
#langsing
#gegarvaganza
#jombeli
#Sayajualshaklee
#uitmshahalam
#coduitmshahalam
#codshahalam
#timorfest
#kulitcantik
#Skincare

NAK CANTIK! NAK KURUS SEBELUM RAYA?

Tahu tak.
Puasa pun sangat membantu untuk CANTIK dan KURUS tao.

Semasa puasa,selain untuk tambah amalan Kita,Menjalankan ibadah yang wajib kepada yang mampu untuk berpuasa, juga membantu untuk mencapai impian kurus dan cantik.

Nak tahu macam mana?
Puasa memberi ruang kepada badan untuk detox.

Proses detox membolehkan toxin dari badan di singkirkan. Bila toxin yang berlebihan tersingkir, kulit Kita akan nampak lebih sihat, bersih dan segar.

Jerawat pun makin kurang tao.
Detox juga membantu Kita mendapatkan berat badan yang ideal.

Semasa Kita puasa, lemak yang tersimpan dalam badan kita akan dibakar untuk dijadikan sumber tenaga.
Tapi jangan lah pulak sahur Nasi kandar berbuka dengan Nasi beriani. 🙄

Okay Korang!
Dah ready untuk puasa?
Air masak sangat penting!
Make sure minum cukup air masak.
Lagi-lagi pulak Kita bakal berpuasa dengan cuaca yang agak Panas.

Masa berbuka Kalau boleh elak kan Minuman manis. Minuman manis ni Kalau perasan makin Kita minum makin dahaga kan.
Nak minuman yang sedap Tapi sihat semasa berbuka?

Kakak pilih performance drinks
Rendah. Hampir KOSONG kandungan gula.
Menggantikan air yang hilang semasa puasa.
Banyak sikit tenaga untuk terawikh. ✌🏻 Okay Korang.
Insyaallah Semoga ramadhan Kita dipenuhi dengan keberkatan. Dan semoga Allah anugerahkan nikmat semakin sihat selepas ramadhan untuk kita ❤️
YOUR TRUSTED SID
019 478 5401
#SAYAJUALSHAKLEE #sayajualshakleemurah #shakleeeffects #shakleepenang #panas

NAK CANTIK! NAK KURUS SEBELUM RAYA?

Tahu tak.
Puasa pun sangat membantu untuk CANTIK dan KURUS tao.

Semasa puasa,selain untuk tambah amalan Kita,Menjalankan ibadah yang wajib kepada yang mampu untuk berpuasa, juga membantu untuk mencapai impian kurus dan cantik.

Nak tahu macam mana?
Puasa memberi ruang kepada badan untuk detox.

Proses detox membolehkan toxin dari badan di singkirkan. Bila toxin yang berlebihan tersingkir, kulit Kita akan nampak lebih sihat, bersih dan segar.

Jerawat pun makin kurang tao.
Detox juga membantu Kita mendapatkan berat badan yang ideal.

Semasa Kita puasa, lemak yang tersimpan dalam badan kita akan dibakar untuk dijadikan sumber tenaga.
Tapi jangan lah pulak sahur Nasi kandar berbuka dengan Nasi beriani. 🙄

Okay Korang!
Dah ready untuk puasa?
Air masak sangat penting!
Make sure minum cukup air masak.
Lagi-lagi pulak Kita bakal berpuasa dengan cuaca yang agak Panas.

Masa berbuka Kalau boleh elak kan Minuman manis. Minuman manis ni Kalau perasan makin Kita minum makin dahaga kan.
Nak minuman yang sedap Tapi sihat semasa berbuka?

Kakak pilih performance drinks
Rendah. Hampir KOSONG kandungan gula.
Menggantikan air yang hilang semasa puasa.
Banyak sikit tenaga untuk terawikh. ✌🏻 Okay Korang.
Insyaallah Semoga ramadhan Kita dipenuhi dengan keberkatan. Dan semoga Allah anugerahkan nikmat semakin sihat selepas ramadhan untuk kita ❤️
YOUR TRUSTED SID
019 478 5401
#SAYAJUALSHAKLEE #sayajualshakleemurah #shakleeeffects #shakleepenang #panas

NAK CANTIK! NAK KURUS SEBELUM RAYA?

Tahu tak.
Puasa pun sangat membantu untuk CANTIK dan KURUS tao.

Semasa puasa,selain untuk tambah amalan Kita,Menjalankan ibadah yang wajib kepada yang mampu untuk berpuasa, juga membantu untuk mencapai impian kurus dan cantik.

Nak tahu macam mana?
Puasa memberi ruang kepada badan untuk detox.

Proses detox membolehkan toxin dari badan di singkirkan. Bila toxin yang berlebihan tersingkir, kulit Kita akan nampak lebih sihat, bersih dan segar.

Jerawat pun makin kurang tao.
Detox juga membantu Kita mendapatkan berat badan yang ideal.

Semasa Kita puasa, lemak yang tersimpan dalam badan kita akan dibakar untuk dijadikan sumber tenaga.
Tapi jangan lah pulak sahur Nasi kandar berbuka dengan Nasi beriani. 🙄

Okay Korang!
Dah ready untuk puasa?
Air masak sangat penting!
Make sure minum cukup air masak.
Lagi-lagi pulak Kita bakal berpuasa dengan cuaca yang agak Panas.

Masa berbuka Kalau boleh elak kan Minuman manis. Minuman manis ni Kalau perasan makin Kita minum makin dahaga kan.
Nak minuman yang sedap Tapi sihat semasa berbuka?

Kakak pilih performance drinks
Rendah. Hampir KOSONG kandungan gula.
Menggantikan air yang hilang semasa puasa.
Banyak sikit tenaga untuk terawikh. ✌🏻 Okay Korang.
Insyaallah Semoga ramadhan Kita dipenuhi dengan keberkatan. Dan semoga Allah anugerahkan nikmat semakin sihat selepas ramadhan untuk kita ❤️
YOUR TRUSTED SID
019 478 5401
#SAYAJUALSHAKLEE #sayajualshakleemurah #shakleeeffects #shakleepenang #panas

😨 ESP ON PROMO JADI SET YANG ADA ESP PUN JATUH HARGA!! 😨
.
SET KESIHATAN DAN PENJAGAAN BERAT BADAN⤵️⤵️ .
🌸 Bakar➡️ Omega Guard/Lecithin🔥Nak kurus, jd sgt pntg la kan utk bakar lemak? Minyak ikan ni mampu bakar lemak sehingga lapisan paling dalam. Organ dalaman pun makin sihat. Lecithin membantu mencairkan lemak sebelum menjadi tepu.
.
🌸 Buang➡️ Herblax/ Alfalfa💩Membantu proses pembuangan lemak yang dah dibakar, menyahkan segala toksin dalam badan dan membersihkan usus.
.
🌸 Bina➡️ ESP/Cinch💪🏼Kenapa kene bina otot? Kesilapan besar kite kalau nk kurus, nk buang lemak je tapi tak nak bina otot. Kesan nya, lepas diet badan cepat naik berat semula. Kan dah rugi semua diet yg kte dh buat.
.
FYI, protein dalam ESP mampu mengawal selera makan supaya tak selalu mengunyah. Cinch bagus utk yg betul2 nk kurus dan diet seimbang dan jadikan Cinch sbgi MEAL REPLACEMENT.
.
Jangan lupa dapatkan consultation sebelum dan lepas beli 😊
.
Your trusted SID | Seha
0176746568
#kurus #setkurus #setslimming #setslimmingshaklee #sayajualshaklee #shakleemalaysia #espshaklee #omegaguard #herblax #shaklee #shakleeshahalam #shakleebtp #omegaguard #herblax #bakarlemak #kurus #lawas #detox #perutbuncit #shakleemalaysia #slim #langsing #shakleerawang #shakleesgbuloh

GLA COMPLEX merupakan supplement yg sgt bermanfaat utk wanita terutama dri segi kesihatan dalaman.

Antara kebaikan GLA : .
.
🍀 Mengatasi masalah SENGGUGUT
🍀 Melegakan simptom PMS
🍀 Menstabilkan kitaran HAID dan HORMON
🍀 Meningkatkan KESUBURAN bagi mereka yg sedang ikhtiar hamil
🍀Membantu mengurangkan simptom untuk MENOPAUSE
🍀Bgus untuk mengawal paras kolestrol dan atasi kencing manis

Dan yg BONUS nya GLA ni mengandungi VITAMIN E yg boleh membantu menghilangkan parut jerawat, jeragat, serta menjadikan kulit anda naturally glowing gitu.
.
So, anda yg ada msalah ✅SENGGUGUT
✅HORMON TAK STABIL dan ✅ingin IKHTIAR UNTUK HAMIL
.
Hana suggest utk cuba ikhtar dengan GLA COMPLEX ni. In Shaa Allah, mudah mudahan dengan asbab anda berikhtiar, Allah beri kesihatan yg baik pada anda
.
.
Hana Shafiee
014 3063.968

GLA COMPLEX merupakan supplement yg sgt bermanfaat utk wanita terutama dri segi kesihatan dalaman.

Antara kebaikan GLA : .
.
🍀 Mengatasi masalah SENGGUGUT
🍀 Melegakan simptom PMS
🍀 Menstabilkan kitaran HAID dan HORMON
🍀 Meningkatkan KESUBURAN bagi mereka yg sedang ikhtiar hamil
🍀Membantu mengurangkan simptom untuk MENOPAUSE
🍀Bgus untuk mengawal paras kolestrol dan atasi kencing manis

Dan yg BONUS nya GLA ni mengandungi VITAMIN E yg boleh membantu menghilangkan parut jerawat, jeragat, serta menjadikan kulit anda naturally glowing gitu.
.
So, anda yg ada msalah ✅SENGGUGUT
✅HORMON TAK STABIL dan ✅ingin IKHTIAR UNTUK HAMIL
.
Hana suggest utk cuba ikhtar dengan GLA COMPLEX ni. In Shaa Allah, mudah mudahan dengan asbab anda berikhtiar, Allah beri kesihatan yg baik pada anda
.
.
Hana Shafiee
014 3063.968

Assalamualaikum....
.
Vivix Shaklee yang boleh menyembuhkan pelbagai penyakit.
.
Antaranya ialah:
1. Menstabilkan tekanan darah
2. Memperbaiki sel sel badan
3. Melambatkan proses penuaan
4. Meningkatkan kesuburan
5. Mengurangkan simptom gout
6. Membantu mengurangkan bacaan protein dalam urin akibat buah pinggang bocor
7.Menstabilkan hormon
8. Re-populate mithocondria untuk meningkatkan tenaga
9. Menyokong kesihatan sendi
10. Menyokong kesihatan jantung
11. Membantu elak kanser dan merawat kanser
12. Membantu rawat penyakit Parkinson
13. Membantu memulihkan penyakit strok
14. Mengurangkan komplikasi diabetis dan menyembuhkan penyakit diabetes
15. Mengurangkan risiko penyakit nyanyuk
16. Membantu merawat penyakit vertigo
17. Membantu mengurangkan simptom SLE
18. Menyembuhkan kayap
19. Sebagai salah satu produk anti penuaan terbaik didunia
20. Membantu individu yang ketagihan merokok dan membantu berhenti merokok
21. Membantu masalah batu karang
22. Merendahkan tahap kolestrol
23. Antioksidan
25. Mengurangkan risiko alzheimer or nyanyuk
26.Menyuburkan kulit dan memperbaiki kulit
27. Mencegah kolestrol LDL daripada teroksida dan menurunkan paras kolestrol jahat
28. Sel pembiakan lebih sihat
29. Meningkatkan daya tahan badan
30. Membantu memperbaiki DNA
31. Membantu menormalkan gula dalam darah
32. Membantu pesakit tibi
33. Menurunkan berat badan.
34. Membantu utk kesuburan
35. Membantu memulihkan ulser
36. Mengurangkan simpton eczema
37. Membantu merawat cyst dan fibroid
38. Membantu merawat penyakit darah tinggi
39. Membantu merawat pcos
.
Banyaknya kelebihan dan kebaikan vivix shaklee.. adakah anda ada masalah salah satu dari nya? jika ya cepat hubungi saya untuk dapatkan vivix shaklee.
.
Wassap/Call/sms/telegram
.
Haniza
0135131481
.
#codshakleetelukpanglimagarang
#codshakleeklang
#codshakleebandarsaujanaputra
#shaklee
#vivixshaklee
#pengedarshakleebanting
#pengedarshakleesijangkang
#darahtinggi
#gout
#alzheimers
#stroke
#lumpuh
#bellpalsy
#kayap
#czer
#breastcancer
#cancer
#tumor
#sle
#diabetes
#kencingmanis
#nakkurus
#sakitjantung
#sayajualshaklee
#vivixeffect
#antiaging
#antipenuaan
#sayajual
#psoriasis

Assalamualaikum....
.
Vivix Shaklee yang boleh menyembuhkan pelbagai penyakit.
.
Antaranya ialah:
1. Menstabilkan tekanan darah
2. Memperbaiki sel sel badan
3. Melambatkan proses penuaan
4. Meningkatkan kesuburan
5. Mengurangkan simptom gout
6. Membantu mengurangkan bacaan protein dalam urin akibat buah pinggang bocor
7.Menstabilkan hormon
8. Re-populate mithocondria untuk meningkatkan tenaga
9. Menyokong kesihatan sendi
10. Menyokong kesihatan jantung
11. Membantu elak kanser dan merawat kanser
12. Membantu rawat penyakit Parkinson
13. Membantu memulihkan penyakit strok
14. Mengurangkan komplikasi diabetis dan menyembuhkan penyakit diabetes
15. Mengurangkan risiko penyakit nyanyuk
16. Membantu merawat penyakit vertigo
17. Membantu mengurangkan simptom SLE
18. Menyembuhkan kayap
19. Sebagai salah satu produk anti penuaan terbaik didunia
20. Membantu individu yang ketagihan merokok dan membantu berhenti merokok
21. Membantu masalah batu karang
22. Merendahkan tahap kolestrol
23. Antioksidan
25. Mengurangkan risiko alzheimer or nyanyuk
26.Menyuburkan kulit dan memperbaiki kulit
27. Mencegah kolestrol LDL daripada teroksida dan menurunkan paras kolestrol jahat
28. Sel pembiakan lebih sihat
29. Meningkatkan daya tahan badan
30. Membantu memperbaiki DNA
31. Membantu menormalkan gula dalam darah
32. Membantu pesakit tibi
33. Menurunkan berat badan.
34. Membantu utk kesuburan
35. Membantu memulihkan ulser
36. Mengurangkan simpton eczema
37. Membantu merawat cyst dan fibroid
38. Membantu merawat penyakit darah tinggi
39. Membantu merawat pcos
.
Banyaknya kelebihan dan kebaikan vivix shaklee.. adakah anda ada masalah salah satu dari nya? jika ya cepat hubungi saya untuk dapatkan vivix shaklee.
.
Wassap/Call/sms/telegram
.
Haniza
0135131481
.
#codshakleetelukpanglimagarang
#codshakleeklang
#codshakleebandarsaujanaputra
#shaklee
#vivixshaklee
#pengedarshakleebanting
#pengedarshakleesijangkang
#darahtinggi
#gout
#alzheimers
#stroke
#lumpuh
#bellpalsy
#kayap
#czer
#breastcancer
#cancer
#tumor
#sle
#diabetes
#kencingmanis
#nakkurus
#sakitjantung
#sayajualshaklee
#vivixeffect
#antiaging
#antipenuaan
#sayajual
#psoriasis

SET JERAWAT BAJET.
.
1. VITAMIN C PLUS (Tahan 6 Bulan)
.
- Perlindungan daripada sinar UV
- Mengurangkan kesan sunburn
- Mengurangkan parut & masalah jerawat
- Membantu prevent masalah jerawat degil.
- Menjadikan tona kulit lebih sekata.
- Menggantikan tisu yang rosak & menyembukan luka
- Mencerahkan kulit secara semulajadi (Bukan muka sahaja tau 🙈🙈)
- Membantu masalah kulit sensitif seperti resdung & eczema.
- Mengatasi masalah jerawat pasir & nasi.
- Mengurangkan kedutan & tanda penuaan.
- Kulit lebih glowing & radiant.
.
.
2. GARLIC COMPLEX (Tahan 2 Bulan)
.
- Anti-Kulat, Anti-Bakteria, Anti-Oksidant, Anti-Biotik
- Anti-Bakteria membunuh bakteria, membantutkan pertumbuhan bakteria yang punca utama jerawat.
- Bunuh kuman penyebab jerawat.
- Jerawat jadi segan nak tumbuh.
- Kurangkan rasa sakit & pedih akibat jerawat.
- Menghalang penyakit berjangkit seperti selsema dan kulat (ANTIBIOTIK).
- Menghapuskan masalah keputihan kronik.
- Cuci darah membunuh kuman dalam darah.
.
Special untuk customers gee, gee akan ajarkan TIPS untuk menggunakan both ni sebagai Masker & sapuan dari luar untuk hasil yang maksimum 👍
.
Wassap: 013-5707812 atau click link di bio👆.
.
.
#SHAKLEE
#ShakleeMalaysia
#shakleeselangor
#shakleekl
#shakleejohor
#shakleebrunei
#shakleesarawak
#shakleesabah
#VitaminC #garlic
#jerawat #sayajualshaklee
#oya #mukah
#shakleemukah
#shakleesibu
#shakleekuching
#shakleebintulu
#sayajualonline
#sayajualmurah
#theVictoryEmpire
#jerawat .

Most Popular Instagram Hashtags