#Sayajualshaklee

MOST RECENT

BUKAN SEKADAR CANTIK!
.
.

Vitamin C ni terkenal dengan fungsinya untuk bantu pembentukan kolagen, untuk cantek dan kecutkan jerawat.
.
.

Dah namanya pun vitamin C, vitamin Cantik 😍
.
.

Tapi jangan taktau plak ya vitamin C bantu tingkatkan sistem immune badan jugak!
.
.

Sebiji vitamin C ni sama dengan 7 setengah biji oren.
.
.

Kalo 2 biji vitamin C sama dengan berapa? Okeh, kira sendiri 😄
.
.

Huda ni kalo rasa macam tak sedap badan, rasa-rasa macam nak demam gitu akan up dose kepada 4 biji tau.
.
.

Sama dengan 30 biji oren, sehari 😂
.
.

Tak mampu den nak makan sampai 30 biji oren sehari, boleh tercirit 😅
.
.

Korang mampu?
.
.

Jadi telan je la vitamin C, senang citer.
.
.

Nak boost sistem immune dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni?
.
.

Dm huda meh 😉
.
.

#vitaminCMurah #kecutjerawat #Pudarjeragat #pengedarsahshaklee #shakleelover #shakleerantaupanjang #shakleekotabharu #shakleetumpat #shakleepasirmas #shakleeguamusang #sayajualshaklee #malaysiaonlineshop #bazaaronline #bazarpaknil #sayajualmurah #jualanmurah #dropshipdiperlukan #produkkesihatan
#sunburn #demam #selsema #letihlesu #kolagen #organik #flawless #gebu #setcantik #youth #youthpower

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect #resepiesp #vivixshaklee

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect #resepiesp #vivixshaklee

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect #resepiesp #vivixshaklee

BUKAN SEKADAR CANTIK!
.
.

Vitamin C ni terkenal dengan fungsinya untuk bantu pembentukan kolagen, untuk cantek dan kecutkan jerawat.
.
.

Dah namanya pun vitamin C, vitamin Cantik 😍
.
.

Tapi jangan taktau plak ya vitamin C bantu tingkatkan sistem immune badan jugak!
.
.

Sebiji vitamin C ni sama dengan 7 setengah biji oren.
.
.

Kalo 2 biji vitamin C sama dengan berapa? Okeh, kira sendiri 😄
.
.

Huda ni kalo rasa macam tak sedap badan, rasa-rasa macam nak demam gitu akan up dose kepada 4 biji tau.
.
.

Sama dengan 30 biji oren, sehari 😂
.
.

Tak mampu den nak makan sampai 30 biji oren sehari, boleh tercirit 😅
.
.

Korang mampu?
.
.

Jadi telan je la vitamin C, senang citer.
.
.

Nak boost sistem immune dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni?
.
.

Dm huda meh 😉
.
.

#vitaminCMurah #kecutjerawat #Pudarjeragat #pengedarsahshaklee #shakleelover #shakleerantaupanjang #shakleekotabharu #shakleetumpat #shakleepasirmas #shakleeguamusang #sayajualshaklee #malaysiaonlineshop #bazaaronline #bazarpaknil #sayajualmurah #jualanmurah #dropshipdiperlukan #produkkesihatan
#sunburn #demam #selsema #letihlesu #kolagen #organik #flawless #gebu #setcantik #youth #youthpower

BUKAN SEKADAR CANTIK!
.
.

Vitamin C ni terkenal dengan fungsinya untuk bantu pembentukan kolagen, untuk cantek dan kecutkan jerawat.
.
.

Dah namanya pun vitamin C, vitamin Cantik 😍
.
.

Tapi jangan taktau plak ya vitamin C bantu tingkatkan sistem immune badan jugak!
.
.

Sebiji vitamin C ni sama dengan 7 setengah biji oren.
.
.

Kalo 2 biji vitamin C sama dengan berapa? Okeh, kira sendiri 😄
.
.

Huda ni kalo rasa macam tak sedap badan, rasa-rasa macam nak demam gitu akan up dose kepada 4 biji tau.
.
.

Sama dengan 30 biji oren, sehari 😂
.
.

Tak mampu den nak makan sampai 30 biji oren sehari, boleh tercirit 😅
.
.

Korang mampu?
.
.

Jadi telan je la vitamin C, senang citer.
.
.

Nak boost sistem immune dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni?
.
.

Dm huda meh 😉
.
.

#vitaminCMurah #kecutjerawat #Pudarjeragat #pengedarsahshaklee #shakleelover #shakleerantaupanjang #shakleekotabharu #shakleetumpat #shakleepasirmas #shakleeguamusang #sayajualshaklee #malaysiaonlineshop #bazaaronline #bazarpaknil #sayajualmurah #jualanmurah #dropshipdiperlukan #produkkesihatan
#sunburn #demam #selsema #letihlesu #kolagen #organik #flawless #gebu #setcantik #youth #youthpower

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect #resepiesp #vivixshaklee

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect #resepiesp #vivixshaklee

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect #resepiesp #vivixshaklee

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect #resepiesp #vivixshaklee

BUKAN SEKADAR CANTIK!
.
.

Vitamin C ni terkenal dengan fungsinya untuk bantu pembentukan kolagen, untuk cantek dan kecutkan jerawat.
.
.

Dah namanya pun vitamin C, vitamin Cantik 😍
.
.

Tapi jangan taktau plak ya vitamin C bantu tingkatkan sistem immune badan jugak!
.
.

Sebiji vitamin C ni sama dengan 7 setengah biji oren.
.
.

Kalo 2 biji vitamin C sama dengan berapa? Okeh, kira sendiri 😄
.
.

Huda ni kalo rasa macam tak sedap badan, rasa-rasa macam nak demam gitu akan up dose kepada 4 biji tau.
.
.

Sama dengan 30 biji oren, sehari 😂
.
.

Tak mampu den nak makan sampai 30 biji oren sehari, boleh tercirit 😅
.
.

Korang mampu?
.
.

Jadi telan je la vitamin C, senang citer.
.
.

Nak boost sistem immune dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni?
.
.

Dm huda meh 😉
.
.

#vitaminCMurah #kecutjerawat #Pudarjeragat #pengedarsahshaklee #shakleelover #shakleerantaupanjang #shakleekotabharu #shakleetumpat #shakleepasirmas #shakleeguamusang #sayajualshaklee #malaysiaonlineshop #bazaaronline #bazarpaknil #sayajualmurah #jualanmurah #dropshipdiperlukan #produkkesihatan
#sunburn #demam #selsema #letihlesu #kolagen #organik #flawless #gebu #setcantik #youth #youthpower

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect #resepiesp #vivixshaklee

BUKAN SEKADAR CANTIK!
.
.

Vitamin C ni terkenal dengan fungsinya untuk bantu pembentukan kolagen, untuk cantek dan kecutkan jerawat.
.
.

Dah namanya pun vitamin C, vitamin Cantik 😍
.
.

Tapi jangan taktau plak ya vitamin C bantu tingkatkan sistem immune badan jugak!
.
.

Sebiji vitamin C ni sama dengan 7 setengah biji oren.
.
.

Kalo 2 biji vitamin C sama dengan berapa? Okeh, kira sendiri 😄
.
.

Huda ni kalo rasa macam tak sedap badan, rasa-rasa macam nak demam gitu akan up dose kepada 4 biji tau.
.
.

Sama dengan 30 biji oren, sehari 😂
.
.

Tak mampu den nak makan sampai 30 biji oren sehari, boleh tercirit 😅
.
.

Korang mampu?
.
.

Jadi telan je la vitamin C, senang citer.
.
.

Nak boost sistem immune dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni?
.
.

Dm huda meh 😉
.
.

#vitaminCMurah #kecutjerawat #Pudarjeragat #pengedarsahshaklee #shakleelover #shakleerantaupanjang #shakleekotabharu #shakleetumpat #shakleepasirmas #shakleeguamusang #sayajualshaklee #malaysiaonlineshop #bazaaronline #bazarpaknil #sayajualmurah #jualanmurah #dropshipdiperlukan #produkkesihatan
#sunburn #demam #selsema #letihlesu #kolagen #organik #flawless #gebu #setcantik #youth #youthpower

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect #resepiesp #vivixshaklee

BUKAN SEKADAR CANTIK!
.
.

Vitamin C ni terkenal dengan fungsinya untuk bantu pembentukan kolagen, untuk cantek dan kecutkan jerawat.
.
.

Dah namanya pun vitamin C, vitamin Cantik 😍
.
.

Tapi jangan taktau plak ya vitamin C bantu tingkatkan sistem immune badan jugak!
.
.

Sebiji vitamin C ni sama dengan 7 setengah biji oren.
.
.

Kalo 2 biji vitamin C sama dengan berapa? Okeh, kira sendiri 😄
.
.

Huda ni kalo rasa macam tak sedap badan, rasa-rasa macam nak demam gitu akan up dose kepada 4 biji tau.
.
.

Sama dengan 30 biji oren, sehari 😂
.
.

Tak mampu den nak makan sampai 30 biji oren sehari, boleh tercirit 😅
.
.

Korang mampu?
.
.

Jadi telan je la vitamin C, senang citer.
.
.

Nak boost sistem immune dengan cuaca yang tak menentu sekarang ni?
.
.

Dm huda meh 😉
.
.

#vitaminCMurah #kecutjerawat #Pudarjeragat #pengedarsahshaklee #shakleelover #shakleerantaupanjang #shakleekotabharu #shakleetumpat #shakleepasirmas #shakleeguamusang #sayajualshaklee #malaysiaonlineshop #bazaaronline #bazarpaknil #sayajualmurah #jualanmurah #dropshipdiperlukan #produkkesihatan
#sunburn #demam #selsema #letihlesu #kolagen #organik #flawless #gebu #setcantik #youth #youthpower

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect

BERTENAGA DENGAN ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
.
.
Fakta mengenai kacang soya (Glycine Max):
✅Protein yang semulajadi tinggi dalam menangkis rasa lapar
✅Shaklee menggunakan soya berbentuk bukan GMO (genetically modified) untuk memberikan kualiti terbaik
.
.

FAKTA MENGENAI ESP:
➡️ESP Shaklee mempunyai rasa yang sedap dan lazat lagi berkhasiat dan penuh nutrisi yang membantu kita kekal bertenaga untuk berjam-jam lamanya
➡️Shaklee guna protein daripada soya yang tidak diubah secara genetik (Non-genetically modified Soy) yang dihasilkan dibawah Identity Preservation Program (IPP)
➡️Setiap hidangan membekalkan 14g protein tumbuhan yang mempunyai Indeks Glisemik Rendah, rendah kolestrol, rendah GI, dan bebas laktosa
➡️Dilengkapi dengan 9 amino asid penting yang badan kita perlukan tapi tak dapat dihasilkan sendiri oleh badan
➡️Mengandungi 5 vitamin B asas dan 500mg kalsium
➡️Membekalkan isoflavones soya semulajadi
.
.
*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, menyembuhkan, mengubati atau mengelakkan sebarang penyakit.
.
.
Whatsapp Yong Shaklee untuk sebarang pertanyaan atau order. TQ😊
.
.
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR,
Yong
0179002876 .
.
#herblax #diet #tipskurus #perutbuncit #masalahperutbuncit #flattummy #slimming #sayajualb#sayajualshaklee #shakleemalaysia #turunberatbadan #soya #soy #ESP #ESPShaklee #energizingsoyprotein #bertenaga #tenaga #energy #energybooster #tenagaberpanjangan #setcantikshaklee #setdetoxshaklee #shakleepuncakalam #shakleeselangor #shakleeeffect

Most Popular Instagram Hashtags