#SYUKURJANGANKUFUR

MOST RECENT

Lempeng Lemak Manis

Menu b'fast pg tadi..
Versi ni x perlu dah cicah2 bagaiii..
Makan gitu jer..
Banyakkk ke?..heheh!
Banyak x banyak..
Slalu buat byk ni..
Petang jap g abes ler..
Puteri Lilin pya jer dah 2 keping..
Laku keras klo buat lempeng kat umah ni..
Lembut sampai besok..
Tp slalunya x dan esok pun..huhU!

#syukurjangankufur

Pajeri Terung Tanpa Santan
Ike Kerisi & Kering Goreng
Sambaiii Ladooo

Alhamdulillah..
Seadonya..
Apo yg hado..
Sebab kita bukan org hado2..heheh!

#syukurjangankufur

Pisang Goreng
Tapai Ubi Goreng

Maka jadi ler Pisang Goreng Cheese..
Masih setia dgn resepi neh..
Tq sifu c.ima.. #syukurjangankufur

Mee Rebus.. Klo makan kat kedai bpe hinggittt kena ni..
Masak sendiri jimat puas hati..
Sedap tu subjektif..huhU!

#syukurjangankufur

Jeruk Kelubi Budu Viral

Sejukkk dalam peti dulu..
Sedap upenya..
X bau budu pun.. #syukurjangankufur

Nasi Goreng Petaiii

Balas dendammm.. #syukurjangankufur

Daging Goreng Style My Mom
Sambal Kicap Cili Potong
Asam Pedas Sardine
Telur Dadar

Alhamdulillah..
Baru dapat ngappp.. #syukurjangankufur

Buoh Kelubi.. Sokmo napok ore dop jual..
Tapi lamo doh x make..
Jadi x brehi asam sejak pregnant..
Bermakna dah dekat 2thn lbeh x makan asam kelubi ni..
Ni amik dgn adik 2 tangkai..
Terliur nok make kelubi jeruk budu yg viral tu..
Jadiii ke idokkk x tau laa..
#siscuba ..heheh!

#syukurjangankufur

Sambaiii Udang Petaiii

Topup telur dadar goreng garing..
Cukuppplah tu.. #backtonormallife
#syukurjangankufur

Lunch ni jer..
Air Asam & Ulam2.. #syukurjangankufur

Jalan2 cari makan..
Kemarin try yg salai2..
Arini try cendoiii kelapa..
Terrrbaikkk..
Laksa pun sedappp.. #syukurjangankufur

Apa nak jadi? Negara Islamkah kita? Mufti sepatutnya menjadi tempat rujukan dalam hal ehwal Islam bukan kabinet sebab dalam kabinet ramai dipenuhi bukan Islam yang tak tahu hukum hakam. Perkara yang terang2 dilaknat oleh Allah Swt. Allah telah menlenyapkan kaum luth sepatutnya menjadi iktibar dan bukti Allah sangat murka. Kenapa mesti ikut kata yang bukan Islam? Ingat Kalau Allah turunkan bala kerana murka dgn golongan ini kita semua akan terkena sama. Harap Mufti2 semua dapat bersatu dalam mengekang kemungkaran. Inilah jadinya bila Umat Islam berpecah belah kerana gilakan Kuasa. Kiamat Makin Dekat, Mustahil Makin Jauh. Walkahuaklam.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa❤️ #indahdihati❤️

Alhamdulillah masih diberi pinjaman kasih sayang seorang insan bernama Ibu. Tak boleh move on dgn orang yang abaikan ibu bapa #siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#redhokenaikhlas
#indahdihati❤️

Tak semestinya apa yang Dia pinjamkan untuk kita Dia redho. Yang penting kita wajib redho dengan setiap ketentuan Dia.😎💪✌️Wallahuaklam
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#redhokenaikhlas
#indahdihati❤️

Alhamdulillah masih diberi pinjaman kesihatan untuk terus berkhidmad.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️

Cuba tidak terlihat kelebihan diri takut riak membangga diri.
Cermin diri apa yang kurang dan apa yang buruk dalam diri agar tidak terlihat yang riak,yang iri,yang bongkak dan segala yang buruk dari dalam jiwa ini. Sempena Aidil Adha mari kita insafi kekurang jiwa didalam diri dan sucikan hati agar bersih jiwa ini dan bersih segalanya disisi❤️❤️❤️❤️❤️❤️ #siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa❤️ #indahdihati❤️

Alhamdulillah. Sesungguhnya tiada pencapaian tanpa usaha serta dengan izinnya. Syukur dengan rezki kesihatan yg di kurniakannya.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa❤️
#indahdihati❤️

Most Popular Instagram Hashtags