#SYUKURJANGANKUFUR

MOST RECENT

Assalamualaikum Dunia.
Alhamdulillah Syukur Nikmat. #siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️

Zaman sekolah agama dulu Kitab Matla’ al Badrin kita macam gambar yg pertama. isinya kertas lusuh bewarna putih kekuningan. Tapi tetap semangat nak belajar subjek ini. Siapa pernah mengaji kitab ini? Kita geng.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️

Assalamualaikum Dunia. Alhamdulillah masih di beri nikmat. Selamat berhujung minggu semua.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️

Politik bukan sekadar memburu kuasa dan pengaruh, tetapi pengantaraan untuk mengurus tadbir membangunkan agama,bangsa dan negara serta amanah memenuhi hasrat dan keperluan rakyat. Jauhi emosi ketika mengundi.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️ #rakyatsejahtera

Assalamualaikum Dunia. La ni ramai yang mencari ubat untuk merawat pelbagai jenis penyakit. Malangnya jarang kita dengar individu yang mencari ubat untuk merawat penyakit HATI. Tak mustahil ramai yang hatinya busuk penuh dengan HASAD, DENGKI DAN IRIHATI. Bersihkanlah hati setiap detik hembusan nafas. Hahahaha camne tu? Cuba share ngan kawan2, Tolong kawan2 ya.✌️
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#jgnpikirkaupunyagilaorglain lagigilabeb
#indahdihati❤️

Kita tidak tahu sama ada sore ini kita masih ada atau tidak. Bersihkanlah hati dan buatlah yang terbaik.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️

Assalmualaikum Dunia. Alhamdulillah kita masih di bangkitkan setelah dimatikan. Jom cari rezki.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️💛💚💙💜

Assalamualaikum Dunia. Alhamdulillah dah habis bercutikan? Ok jom kita jadikan Monday Blues ni kepada Blues Gang. Maksudnya Hari bertemu dgn sahabat2 di tempat kerja dan ceritakan keseronokan cuti hujung minggu anda so tak adalah moody dgn Monday Blues kan. Ok selamat bertugas dan ceria2 selalu ya. Tak nak moody2. Moody tu simpan dalam Bank Simpanan. 😅😅
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️

His turn @haziqreefkey . Give my hero a treat Nasi Beriani Amma...😅😅😅 Kat sini je boleh jumpa mat salleh makan beriani pakai tangan tau👍
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️

Assalamualaikum Dunia. Salam Jumaat Yang Barokah. Alhamdulillah in shaa Allah selepas gelap malam akan timbul sinar siang. Yang penting jangan henti berusaha. Dah beli pop corn? 😎
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️ Selamat Malam😴

School holiday so enjoy your holiday kids... #siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#bersihkanhabukdihatimu
#indahdihati❤️ Damia Cahaya Arissa

Harap apa yang diluahkan benar2 menjadi kenyataan. Terima kasih YAB Datuk Sri DiRaja Dr Ahmad Zahid Hamidi kerana mendengar keluhan kami warga industri seni tanahair.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#bersihkanhabukdihatimu
#indahdihati❤️

Sebelum Dia balik kita lepaskan ghindu puas2... Zahira Qaisara my granddotter. 😘😘😘😘
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati❤️

Akhirnya dapat juga peluk cucu bucuk coyang ni. Emmmmmuuaahhhh.... Zahira Qaisara..
#syukurjangankufur
#indahdihati❤️

Alhamdulillah Thank you Tuscuny by Aramis. After 24 years Tuscuny is back. perrrggghhh smell really nice. Love it.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa #indahdihati❤️

Rindu Nak dengar laut menyanyi dengan lukisan langit senja yang memukau ni. Bila agaknya boleh rasa lagi....
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati ❤️

Breakfast berdua je pagi2 ni dengan kakak kesayangan sorang ni. Rindu pulok dengan Arwah kakak kesayangan ku lagi sorang. Semoga Arwah Kak Sally ditempatkan bersama2 para Ambia. Aamiin Ya Robbal alamin.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati
#rotipratakarikambing

With my Opa 😜😜😜. Malu nak selfie sebab muka dia macam opa pakai anak tudung katanya. Hmmm anak anak.
#siapalahkita
#syukurjangankufur
#sucikanhatibersihkanjiwa
#indahdihati ❤️

Most Popular Instagram Hashtags