#robertdowneyjr

845349 posts

TOP POSTS

Best Spider-Man Scene Ever!

I usually wanna kill myself after going there😂
-
-
-
#horror #creepy #scary #fact #funfact #robertdowneyjr #burgerking

CHOOSE YOUR FAVORITE ACTRESS..
_
1- emma(stone)
2- Kristen stewart
3- Scarlett johansson
Vote now &
Tag your best friend 💏👩‍❤️‍💋‍👩

i feel so down and sad.....😞

Does whatever a spider can...
#SpidermanHomecoming

Happy Birthday To The one And Only Rihanna💗I Can't Believe This Legend Is 29 Now. Btw I'm So Thankful For Giving me Life With Your Powerful Voice❤Ily @badgalriri
-

#robertdowneyjr #robertdowney #rdj #Ironmanmovie #marvel #theavengers #theavengersfamilly #ironman #tonystark #instadaily #instagram #picsofday #photooftheday #postoftheday #followforfollow #foodporn #followme #follow4follow #f4f #uglyfollowtrain #followtrain #cute

Which avengers facility design do you prefer? 🌤

Black Panther 👍

MOST RECENT

climb aboard the murder train #getangeltomeetemmastone2k17



⠀⠀ ⠀ ⠀
⠀⠀ㄧ⨳⠀


⠀⠀my mains will be tagged here. all i
⠀⠀request from you is that we roleplay
⠀⠀some time in the future or at least
⠀⠀talk to one another, ic/ooc.

⠀⠀i accept dc/marvel/oc/ duplicate
⠀⠀characters
⠀⠀



⠀⠀comment to be one.


I gotta go to a fucking assembly I'm gonna murder people

*not mine*

#marvel #ironman #tonystark #robertdowneyjr

Awwwwww 😜😜😜
Why is he so cute😩😩?
Why?
Guys, i have a question for y'all
What your favorite food in your country?
@robertdowneyjr .
.
.
#robertdowneyjr #rdj #rdjr #rdjr👑

So sweet❤️素敵な二人、、、🍷✨#rdj #robertdowneyjr #ロバートダウニーjr #teamdowney

How he can do that?
He's so flexible
#robertdowneyjr #rdj

[Text Post]
······················
I have school tomorrow and I haven't done any homework 😂