#Luhan

MOST RECENT

Kangenkah kalian dengan namja yang tinggi ini?
.
.
.
.
> Like and tag your friends <
#exo #exol #exolindonesia #suho #xiumin #lay #baekhyun #chen #chanyeol #do #kyungsoo #kai #sehun #kriswu #luhan #tao #exoplanet #cbx #elyxion #kpop

it’s finals week for me :( I won’t be active for a while I’ll probably come on for a while though!! 💞💞💞

Which one?? 1,2 Or 3 ❤❤
Me: All
Let's write your comment Below⬇⬇⬇
.
.
.
Follow ➡➡➡@sehunreal94 To See More About EXO and Sehun
.
.
.
.
#chanyeolexo #weareone #weareoneexo #exonextdoor #exocbx #exol #exoluxion #exo #real__pcy #baekhyun #suho #sehun #kyungsoo #kai #xiumin #chen #luhan #lay #chanyeolexo #chanhun #chanbaek #sehunexomaknae #bbh #sebaek #sebaekisreal #hunhan

I’m Beyoncé

Insyaallah berkah :”) Semangat aeris puasanya ! Fighting 💪🏻
Covernya bang toyib gini yak :D
.
.
.
.
Cr : @ceritasesisia
Don’t forget to like and tag your friends💦
#exo #exol #exolindonesia #suho #xiumin #lay #baekhyun #chen #chanyeol #do #kyungsoo #kai #sehun #kriswu #luhan #tao #exoplanet #cbx #elyxion #kpop

Tao IG update..~ weeeiy mantan makin ganteng/cantik aja.. makin hari makin bikin baper 😍
.
.
🦆Ncip
#EXO #EXOL #Sehun #Luhan #Baekhyun #chanyeol #Kai #Kyungso #Chen #Xiumin #Suho #Lay #Kris #Tao @weareone.exo

Sumpah baekhyun jail bet:"
Aku gausah tag org cuz aku lah yg seperti baekhyun:""


-🐣Nahunie
•Like on top ⬆️⬆️⬆️⬆️
Follow >> @kolornyaeksoh
Follow >> @kolornyaeksoh
For more meme, fact, info, video about EXO
➖ ➖ ➖ ➖
》Repost?Remake? Credit please:"
》Tag Your Friends
#exol #exovideo #exokokobop #exolindonesia #exopower #exomeme #exomemeindo
#exo #exocbx #exouniverse #exosaranghaja #exol #exolindonesia #exolid #weareone #weareoneexo #exo_k #exo_m #suho #baekhyun #chanyeol #kris #tao #luhan #lay #chen #xiumin #kai #kyungsoo #sehun

||
↬ dm me a good song 🤧

📆: wednesday, '18 05 23

⏲: 12:50 PM


tags// ( #EXO #EXOL #엑소 #OT12 #OT9 #chanyeol #sehun #kyungsoo #kai #xiumin #chen #suho #baekhyun #lay #kris #luhan #tao #TheElyXiOn #kpop #korean #smtown #exoedits #vsco #vscocam )
ps: slide 2 not a before, im wrong asdgfgd

handsome 💃#luhan @7_luhan_m

Smiling angel OMG 😱😱😰😰😰 Diabetes gue 😍😍😍
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖
Don't forget to follow
@exos_world
And 2x tap❤, comments down💬,
last share on your friends👭👬
➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿
©®: #admbyul🐰
@real__pcy
@baekhyunee_exo @zyxzjs @oohsehun  #exo #kokobop #power #electrickiss #universe #exol #exok #suho #baekhyun #chanyeol #do #kai #sehun #exom #xiumin #kris #luhan #lay #chen #tao #smtown #kpop #eℓyxion
#MTVBRKPOPEXO #PremiosMTVMiaw #EXOL @weareone.exo #exos_world

I hope they will find their love soon 💓 me *cough* too *cough* pls 😂😂 jk

Jan lupa digeser ampe abis tytyc 🌝
🔼🔼🔼🔼🔼🔼
⚠Follow kami @istrinyaa.exohh
⚠Follow kami @istrinyaa.exohh
⚠Follow kami @istrinyaa.exohh
.
.
.
✔Meme & Quotes exo😍
✔Bertujuan untuk menghibur guys :'v *walaupun garing ^^
✔Tag teman-teman kamu di komentar biar nih lavak rame😂kaga sepi kayak kuburan😕
✔Repost? Jan lupa pake Cr yaa😊
.
.
#memeexo #memekpop #istrinyaa.exohh #exol #sehun #kyungsoo #luhan #baekhyun #tao #chen #xiumin #kriss #kai #suho #chanyeol #lay #exo #kpopindonesia #kdrama

Most Popular Instagram Hashtags