#HappyDiwali2017

MOST RECENT

Diwali 😃
#happydiwali2017

Last year Diwali celebrate 2017 my faimly celebrate time so happy😍🙌🏻 #happydiwali2017 #diwali2017 #diwalicelebrations💥
With My sweet Faimly 😘😊😊☺️
Diye Ki Roshni Se Har Andhera Dur Ho Jaye, Dua Hai Ki Jo Chaho Wo Khushi Aapko Manjur Ho Jaye! Diwali tohar baar baar aye☺️😊😍

Wishing all the very best for a very Happy and Joyous Diwali . May our lives be filled with love , peace, harmony, good health , high spirits and prosperity.....best wishes and good luck from our family to yours. Cheers!
#happydiwali #happydiwali2017💥 #happydiwali2017 #peace #harmony #love

Day 5 marked the end of our hands on story telling workshop. It was a perfect closure of the week with our kandeels looking bright and festive, which are inspired by Eric Carle's unique art style! We absolutely loved this painting session and wanted more! We also read a lovely water colour painting book called Diwali and saw a short video on how it's celebrated.

#earlychildhood #teaching #learning #kids #homeschooling #education #reggio #reggiochildren #creative #loveforteaching #loveforlearning #toddler #thinkingskills #criticalthinking #girls #littlegirls #recyclepaper #writingskills #creativethinking #books #ericcarle #multisensorial #pancakes #5senses #upcycle #recycle #happydiwali2017 #artfusion #eastmeetswest

😱😱😱😱
.
Mary Kay Skinvigorate Cleansing Brush

MEMPERKENALKAN..!! >>>> Mary Kay Skinvigorate Cleansing Brush...!! X kira apa jenis cleanser apa yg dipakai.. tapi apabila guna Skinvigorate brush nie banyak manfaat blh dgunakan.. Antara MANFAATNYA | ☆✅Menanggalkan 85% solekan lebih baik daripada dengan menggunakan tangan (anda rasa macam da cuci dgn bersih, tapi benar2 bersih??) ☆✅Menambahbaikkan tampilan kulit dengan segera (melancarkan perjalanan darah di wajah) ☆✅Membantu dalam memperhaluskan kerosakan kulit lampau untuk tona kulit wajah yang lebih sekata (menanggalkan sel kulit mati - bagi yg malas nak pakai mask.. brush ni akan membantu anda) ☆✅Ia meningkatkan tahap penyerapan bagi langkah penjagaan kulit anda yang seterusnya (bila sel kulit mati dah dibersihkan, baru lah segala serum yg u alls pakai trus serap kat wajah..) ☆✅Menawarkan fungsi membersih dan mengurut kulit dalam satu langkah yang mudah sahaja (lebih bersih dari guna tangan dan dapat anjalkan kulit muka)
.
Wsp sis for order ladies😘😘
.
Love
Raihanna(rye)/0126806414
.

#happydiwali2017#happyholiday
#marykay #marykaymalaysia #marykayskincare #marykayproduct #ilovemarykay #marykaycosmetic #marykaykl #marykayselayang #marykayselangor #marykayskinvigorate #skinvigoratebrush

jommm manjakan diri dgn skinvigorate dr Mary Kay ni
.
Syiokkk habis taw!
.
Segala mak nenek atok nenek blackhead , whitehead bole hilang taw 🤣🤣🤣
.
.
Jomm baca apa kelebihan skinvigorate ni 👇👇👇 S K I N V I G O R A T E .
.
💗12 sebab kenapa semua orang patut ada Skinvigorate Brush..baca tau..😘 .
.
🌷Memberus bersih kotoran dan mekap seperti bedak dan foundation sehingga 85% berbanding gosokan jari .
.
🌷waterproof (kalis air) boleh guna waktu mandi .
.
🌷Setiap kepala berus mengandungi 20,000 helai bulu untuk membersihkan kesemua 20,000 liang pori pada wajah kita. Wow hebat kan! .
.
🌷Setiap helai bulu berus sehalus 80 mikrometer...dapat masuk ke dalam liang pori yang sebesar 180 mikrometer! .
.
🌷Cleanser (Pencuci wajah) dapat dijimatkan apabila mencuci dengan berus .
.
🌷Boleh menggunakan cleanser brand lain dengan berus ini .
.
🌷Dikuasai bateri AA, tahan 6 bulan, tidak perlu dicas .
.
🌷Berus ini ringan, kecil, mudah digenggam tangan. Mudah dibawa ke mana sahaja .
.
🌷Berputar selaju 400 kali seminit. Ia bukan hanya dapat membuang sel kulit mati dan kotoran malah turut memberi urutan pada wajah ketika memberus. Bulunya yang halus lagi lembut memberi pengguna perasaan seperti di Spa. Yang best tak perlu lagi bazir duit dan masa untuk ke spa. Boleh digunakan hari-hari😍 .
.
🌷Memudahkan semua krim dan serum wajah meresap ke kulit dengan mudah, meningkatkan keberkesanan produk wajah .
.
🌷Membantu sehingga 60% serapan krim penjagaan wajah ke kulit. Tanpa berus, krim diserap setakat maksimum 40% sahaja. .
.
🌷Harga berbaloi! Yang pasti berkualiti tinggi. Tak terlalu mahal dan bukan yang termurah dalam pasaran. Ada warranty setahun😱 .
.
Love
raihanah / 012 680 6414
Beauty Consultant Mary Kay
#happydiwali2017#happyholiday
#marykay #marykaymalaysia #marykayskincare #marykayproduct #ilovemarykay #marykaycosmetic #marykaykl #marykayselayang #marykayselangor #marykayskinvigorate #skinvigorate

Khushiyon ka tyohaar ☺️
#happydiwali2017

She will always be my beacon of light. Celebrating #Diwali! #ShubhDiwali #HappyDiwali2017 #FestivalOfLights

jommm manjakan diri dgn skinvigorate dr Mary Kay ni
.
Syiokkk habis taw!
.
Segala mak nenek atok nenek blackhead , whitehead bole hilang taw 🤣🤣🤣
.
.
Jomm baca apa kelebihan skinvigorate ni 👇👇👇 S K I N V I G O R A T E .
.
💗12 sebab kenapa semua orang patut ada Skinvigorate Brush..baca tau..😘 .
.
🌷Memberus bersih kotoran dan mekap seperti bedak dan foundation sehingga 85% berbanding gosokan jari .
.
🌷waterproof (kalis air) boleh guna waktu mandi .
.
🌷Setiap kepala berus mengandungi 20,000 helai bulu untuk membersihkan kesemua 20,000 liang pori pada wajah kita. Wow hebat kan! .
.
🌷Setiap helai bulu berus sehalus 80 mikrometer...dapat masuk ke dalam liang pori yang sebesar 180 mikrometer! .
.
🌷Cleanser (Pencuci wajah) dapat dijimatkan apabila mencuci dengan berus .
.
🌷Boleh menggunakan cleanser brand lain dengan berus ini .
.
🌷Dikuasai bateri AA, tahan 6 bulan, tidak perlu dicas .
.
🌷Berus ini ringan, kecil, mudah digenggam tangan. Mudah dibawa ke mana sahaja .
.
🌷Berputar selaju 400 kali seminit. Ia bukan hanya dapat membuang sel kulit mati dan kotoran malah turut memberi urutan pada wajah ketika memberus. Bulunya yang halus lagi lembut memberi pengguna perasaan seperti di Spa. Yang best tak perlu lagi bazir duit dan masa untuk ke spa. Boleh digunakan hari-hari😍 .
.
🌷Memudahkan semua krim dan serum wajah meresap ke kulit dengan mudah, meningkatkan keberkesanan produk wajah .
.
🌷Membantu sehingga 60% serapan krim penjagaan wajah ke kulit. Tanpa berus, krim diserap setakat maksimum 40% sahaja. .
.
🌷Harga berbaloi! Yang pasti berkualiti tinggi. Tak terlalu mahal dan bukan yang termurah dalam pasaran. Ada warranty setahun😱 .
.
Love
raihanah / 012 680 6414
Beauty Consultant Mary Kay
#happydiwali2017#happyholiday
#marykay #marykaymalaysia #marykayskincare #marykayproduct #ilovemarykay #marykaycosmetic #marykaykl #marykayselayang #marykayselangor #marykayskinvigorate #skinvigorate

Most Popular Instagram Hashtags