#HangApaTau

MOST RECENT

Susahnya nak menilaikan sesuatu yang kita mahu...
#hangapatau

Setiap lelaki x kiralah rupanya atau kerjayanya yg mcm mana,ada satu ruang kosong dlm diri dia. Walaupun dh berkeluarga dia ttp akn rasa sunyi selagi ruang kosong tu x diisi. Mesti ada sesuatu minat atau hobi antaranya modi keta atau moto, kayuh beskat,memancing,bersukan,lepak kedai kopi atau apa saja la. Dah dpt apa yg dia minat baru bersemangat nk buat keja.
Ada org kata kegemilangan lelaki bermula dr umoq 40. Betoi kot noh. Mungkin ada isteri yg x berapa nk setuju dgn hobi laki dia pasai buang masa dan duit. Diasepatutnya lbh risau jika ruang kosong tu cuba diisi dgn ank dara atau janda...hehe.
Apa pun hobi atau minat kita hendaklah seimbang dgn akhirat. Jangan plk dok layan hobi sampai lupa Allah, solat dan kewajipan yg lain jangan diabaikan

#hangapatau
#XlajuXpa

Garang, bukan ? Haha 😂 .
.
..
.
..
. Cerita lama oii
Cc, : @mastika_halim
#hangapatau #punyasuka #icity #holidaynight #lovely #family #throwitback

Tak capai 2:30:00 tapi dapat renew PB seasons lepas, injured KM19 alhamdulillah selamat sampai. Next !!
#QuitterDontRun #RunnerDontQuit
#I7B2018 #Ipoh7Bridge2018 #Hangapatau

Hang makan la mana
Tempat pun.tetap tak sama macam
Kat sini.. #SedapYaRabbi #DahMacamKatSorga
#Laila #Dannok #KerabuKakiAyam
#HangApaTau
#SelfiePakHang #CameraTelifon

Masyaallah.. Kalau kat
Dunia dah sedap.
Apatah lagi kat syorga.. #NasiGanjaipoh #Lunch
#SedapNamati #SedapYaRabbi
#HangApaTau
#SelfiePakHang #CameraTelifon

Walaupun Abang Tak
Pancing,
Tapi abang tumpang gembira..
Hebatkan abang.

#PulauPayar #Tenggiri
#TekongRempit
#HangApaTau
#SelfiePakHang #CameraTelifon

Ini Dah tahap macam
Makan kat dalam syurga dah
Ni.
#NasiItik #Lunch
#SedapNamati
#HangApaTau
#SelfiePakHang #CameraTelifon

Most Popular Instagram Hashtags