#Fresh

MOST RECENT

BERBUIH MEWAH WALAUPUN GUNA SIKIT?

Setiap wanita mesti nak kan kesegaran dan keselesaan.
Tambah lagi, bila dah jumpa kawan kawan confirm berpeluh peluh.
Dan bahagian ‘Cik Munge’ pun ada ruam dan gatal gatal.
.
.
Dah banyak perhabiskan duit untuk beli macam macam jenis ubat kat farmasi.
Tapi, masih belum lagi mampu merawat masalah kegatalan ni.
Hurmmm sedihnyaaaaa.
.
.
Namun sejak gunakan pencuci V-Hygiene, rasa #fresh sangat.
Baru cuci sekali je dah rasa perubahannya sejak kali pertama.
Baunya juga berbau wangi macam bau Sireh.
Buih pun berbuih #mewah.
.
.
Rupanya bau yang wangi tu adalah bau dari ekstrak #Sireh.
Harum sangat dan ‘Cik Munge’ pun sentiasa #fresh.
Kini nak jumpa kawan kawan pun lebih berkeyakinan dan rasa #seronok.
Happynyaaaaa.
.
.
Bagi wanita yang masih ragu ragu untuk mencuba pencuci V-Hygiene.
Jangan risau, produk ni SELAMAT digunakan.
Sebab #VH hanya mengandungi #3_Ekstrak_Herba semulajadi yang hebat dan terkenal di Malaysia untuk merawat masalah intim wanita. .
.
Jom rawat intim kita mulai hari ini.
Jangan biarkan hidup kita dalam kerisauan setiap hari.
Sebab kita ada jawapannya kat sini.
#Testimoni_VH
http://www.wasap.my/60185746256/kak ummie dealer sah WD+VH+LOTION

S U S H I E X P R E S S

#sushi #fresh

#살구
,
#잘먹을게요 부장님 🌸
덕분에 냉장고 1칸이 다 살구🍊🍊🍊🍊
냉장고에 과일이 가득가득
뭐부터 먹어야하나 #행복한고민
누가보면 임산부인줄 ㅋㅋㅋㅋㅋ😱
무르기전에 나눠먹어야지
나눔의 미덕😊
,
#먹방 #먹사 #과일 #fruit #fresh #sour #제철과일 #수박 #키위 #블루베리 #귤 #신비 #토마토 #포도 #자두 #냉장고가득 #과일킬러 #행복하다 #대구맘 #경산맘 #용띠맘 #슬아맘그람

Most Popular Instagram Hashtags