[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#CountingDays

MOST RECENT

salam jumaat semua 😍😍
#jumaatbarakah
#jagasolat
#countingdays

Biarlah hati y kecewa d balutkan dgn DOA ..even people around u make u feels down, ignore it, Allah s.w.t stay besides💕...want to success? Keep it up..
..
..
#morningsun #countingdays #instalovers #princessmom #princessdad #urprincess #staycool #longjourneys #longdistancerelationship

Puncak dunia.

Aku tak berangan tinggi Gunung Everest,
Apatah lagi nak lepak chill kat Abc,
Nak lalu himalaya tu pun fikir berkali,
Aku hanya mampu layan dimalaya ini.

Aku tak berangan tinggi Gunung Tahan,
Tapi ada angan nak tawan banjaran,
Itu pun kalau ada kekuatan dari illahi,
Aku sedia harungi dan hadapi.

Aku tak berangan tinggi langit awan,
Tapi aku ada impian nak berjalan,
Satu dunia aku pusing cari kawan,
Moga esok lusa aku berteman tak bersendirian.

Aku tak berangan setinggi bulan,
Tapi aku harap berlayar dijalanan
lihat apa yang aku kenan,
Mana tahu satu hari nanti aku jadi bangsawan,
Boleh la aku jalan digunung alpine.

Thanks to my bro (You know who you are)
carry out my name here.
#Countingdays

When you miss me just look up to the night sky and remember, i’m like a star ; sometimes you can’t see me, but i’m always there. Nak habis dah.. sebulan lebih je lagi ☺️ #countingdays #ilysm

😳😳

Lets selfieeee 😉😉..#friday#37weeks2days#countingdays #

Soon we’ll meet again 😍🙌 @grosrisan #happy #exited #countingdays

Being at a friend‘s #countingdays

Twenty #countingdown #countingdays ⏳⌛️🙏🏻

Most Popular Instagram Hashtags