#ColdWorld

MOST RECENT

๐Ÿ™๐Ÿฝ๐Ÿ™๐Ÿฝ๐Ÿ™๐Ÿฝ๐Ÿ™๐Ÿฝโ™ฅ๏ธ
#ColdWorld

It Is Wat It Is And Fuck Wat It Was๐Ÿ’ฏ Wtf Yal Go By Rumors I Go By Facts And Still You Don't See Me Putting My Mouth In Ppl Business I've Seen Mfs Made Up Shit Bout Me And Spread It Like A Disease Just Bcuz They Have Nothing To Say Bout Me I've Seen Mfs Lied Just Not To See Me Comfortable And Happy And Yal Want To Know Why I Hold My Corner And Live So FUCK YAL Ain't Getting No Sympathy From Me #ColdWorld #NoLove๐Ÿ’” #10k๐Ÿ’ฏ

Thanks for everything โœŠ๐Ÿพ You'll always be one of us no matter what.

Dont trip cuz it happens to the best of us it done happen to me a couple times๐Ÿ˜”๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚matter fact I'm pretty sure I got the phone answered a couple time too๐Ÿ˜”๐Ÿ˜”๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ jus to shame a nigga even more๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚#coldworld

ะกะฒะตั‚ ะธ ั‚ัŒะผะฐ ะฝะฐ ะณะพั€ะธะทะพะฝั‚ะต #artie_photographer #urbanexplorer #lostplaces #abandonedworld #silentcity #landscape #cloudscape #sunset #ukraine #obukhiv #ukrainka #nature #coldworld #bestroof #beforetherain

I'm meant to say "we gotta exist with it". ๐Ÿ˜…. Life is hard but so are we, we gotta make life our bit*h.
.
.
.
.
.
.
#rapmusic #music #rap #coldworld #raps #hiphop #hiphopmusic #rapper #rappers #rapping #freestylerap #trying #rookierapper

Thinking about life and the world we all live in๐ŸŒ #2018 #music #coldworld

โ€ข YOOOOOOO MY HOMIE IVE BEEN KNOWING SINCE I WAS 11yrs OLD JUST WENT VIRAL FOR FUCKIN WITH OLD PEOPLE ๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธ๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธ๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธ๐Ÿคฆ๐Ÿฝโ€โ™‚๏ธ PRAY FOR MY BOY YALL ๐Ÿ™๐Ÿฝ โ€ข#viral #oldschool #newschool #worldstar #thehomie #thisgenerationisfucked #coldworld #childhoodfriend #memories #wshh #prayforhim #thehomie

Make power moves together @flexwiththane @lexbaaaby_

Taken by ๐Ÿ“ธ @yansugoku .
Dari ribuann foto, yg difotoin suami..ada 2 foto yg lumayan lah ..โ˜๏ธโ˜๏ธ๐Ÿคฃ..
Suka deg2an soalnya kalo suruh papa arjun yg foto.. ๐Ÿ˜ฌ hahaha
Colekk sisterku @eka_rosa_widiatedja yg nasib nya sama kalo para suami yg foto yaa๐Ÿ˜…๐Ÿคฆโ€โ™€๏ธ.
.
.
.
.
#winterjam #winterfun #instagramanet #winterbreak #winterishere #holidays #coldworld #wintersun #winter2018 #winter #blizzard #colddays #wintertime #cold #winterfashion #snowing #coldday #winterwonderland #wintertime #snow #seasons #winters #season #instawinter #winterpark #wintersoldier #winteriscoming #instatag #love

A great day must make a great ending inspite of....things not what they seem like but I'll grow accustomed.
#coldworld #differentworld #differentgeneration #wishiwasheartless

Trust Noone #ColdWorld

Ive been peepin whatchu bringin to the table โ„๏ธโ›ˆ #nice4what #coldworld

Most Popular Instagram Hashtags