#ATCC

MOST RECENT

A ATCC , presente no workshop de lançamento do vôo Salvador/João Pessoa da Gol, divulgando a Costa do Conde através da nossa associada Conceição Almeida - proprietária da Pousada Ancoradouro. #costadocondepb #atcc #Paraíba #jacuma #carapibus #praiadoamor #praiadetabatinga #praiadecoqueirinho #praiadetambaba #praia #turismodevivencias

@stefanodaste thanks for the follow! Here's another former champion in the black and gold!
#racecar #BMW #4cyl #E30 #m3 #jps #blackandgold#groupa #groupeh‎ #classiccar  #classicracer‎ #oldschoolcool #dtm‎ ‎#btcc #atcc #jtcc #etcc #wtcc‎ #legend #homologation ‎

The flamboyant Bob Lynch hustling his way around Oran Park in the ex McKeowan Locort!
#lotuscortina #mk1cortina #poweredbyford #totalperformance #fomoco #oranpark #atcc #widesteelies

Bill Fanning in an ex Allan Moffat Mk1 and Ford employee Bob Ingliss in the Mk2 battle it out!
#mk1cortina #mk2cortina #lotuscortina #atcc #poweredbyford #fomoco #totalperformance

Sambil moreh yong tau foo paling power di Uptown Damansara. Zasss 5 set dia kebas. Thanks @aidilbinroslan !
Antara yang bei paling banyak set. Hahaha!
#kongsirezeki #rezekiramadhan #combocookiesraya #americanchocolatecookies #mazolacookies #promosiraya #cookiessedap #atcc #atcookies

Lepak & hantar Combo @at_cookies kat artis malam ni. ✌️😋 Thank you @hannaqeela. Makan cookies tu slow slow, simpan untuk raya sama! 😅
Dengan artis tak perlu banyak shot, sekali snap gambar dah cun hahah!
#kongsirezeki #rezekiramadhan #combocookiesraya #americanchocolatecookies #mazolacookies #promosiraya #cookiessedap #atcc #atcookies

Our halls are very quiet for summer and we are missing all of our amazing students! Here’s a few more pictures from our Spring Fest a few weeks ago🎉💚💛 #MyATCC #ATCC

The Pinepac Mustang GT 5.0 aka Abe’s babe on the pit straight at Spa. 📷 : Ericrac photography
#FrenchSpeedConnection #Pinepac #MustangGt #Foxbody #Zakspeed #Anderson #Pinepacracing #ATCC #Bathurst #DickJohnson #GroupA #ETCC #Touringcarracing

Detik 12 malam langkah kananku seperti di lindung dengan hanya namamu kupuji ku sanjung.
Aku menzahirkan rasa syukur yang tidak terhingga di atas kurniaanNya.

Ramadan baru bermula, ramadan kali ini juga terlalu bermakna.
Moga dengan kurnianNya ini dapat menjadikan diri ku dan keluargaku makin tunduk ke bumi.
Terima kasih ya Rabb,
Engkau telah mengajar makna sabar melalui ujian yang kau titipkan.

#rezekiramadan
#kongsirezeki
#atcupcakes
#setkomboraya
#atcc

another @8380laboratories print, expertly matted and framed by @frameshop3 - 11 more cars, over 40" wide! i hope 8380 does a collection of 190e Evos and i will be set!

#e30
#e30m3
#dtm
#atcc
#touringcar
#bmw
#bmwm3
#livery
#bmwmotorsport
#8380labs
#illustration
#instacar

BMW M3 E30
ATCC 1987
JPS Team BMW
#3 Jim Richards
#4 Tony Longhurst
#12 Ludwig Finauer

#e30m3 #e30_daily #e30 #jps #m3e30 #m3 #mpower #tonylonghurst #touringcars #atcc #bmwm3 #bmw #bmwmotorsport #cedricberniercreations

Satu ketika dulu Abang jaq pernah hilang sebuah rumah di halaman sendiri.
Rumah yang di bina dari titik peluh sendiri. Ikat bata sendiri, malam-malam lepas balik kerja ikat bata.

9 bulan lebih Abang Jaq buat rumah sendiri dengan bantuan kawan-kawan yang mahir tentang bina rumah.
Kak Ayu tak ambik duit gaji sesen pun semua bagi pada Abang Jaq untuk beli peralatan buat rumah.

Allah kata di situ bukan rezeki kami.
Kami bawak diri di kota kuala lumpur cuba bankit dan bina hidup di kota serba pesat ini.
Pernah Abang Jaq tanya kondo-kondo di sekitar kuala lumpur ini, yang cantik di mata semuanya 700k ke atas, masuk hutang mau Abang Jaq mati dulu tak habis bayar lagi dengan usia menikat senja ni. " Abang kita kumpul duit pelan-pelan ada rezeki, ada lah habuan kita ". Alhamdulillah.

Allah hantar insan berhati mulia ini jual rumah pada Abang Jaq dengan harga kasih sayang.
Malam ni malam bersejarah buat Abang Jaq sekeluarga, raya tahun ni kami mampu duduk rumah sendiri di kota Kuala Lumpur dengan berkat kesabaran.

Allah ambik dulu untuk uji kesabaran hambanya, dia ganti balik dengan lebih sempurna.
Satu pesan Abg Jaq waktu tengah ada menabunglah. Rezeki nak datang tak tau bila masa.

Sikit pengalaman ku di kota penoh ranjau ini.

#rezekiramadan
#kongsirezeki
#setkomboraya
#atcupcakes
#atcc
#mazola

Satu ketika dulu Abang jaq pernah hilang sebuah rumah di halaman sendiri.
Rumah yang di bina dari titik peluh sendiri. Ikat bata sendiri, malam-malam lepas balik kerja ikat bata.

9 bulan lebih Abang Jaq buat rumah sendiri dengan bantuan kawan-kawan yang mahir tentang bina rumah.
Kak Ayu tak ambik duit gaji sesen pun semua bagi pada Abang Jaq untuk beli peralatan buat rumah.

Allah kata di situ bukan rezeki kami.
Kami bawak diri di kota kuala lumpur cuba bankit dan bina hidup di kota serba pesat ini.
Pernah Abang Jaq tanya kondo-kondo di sekitar kuala lumpur ini, yang cantik di mata semuanya 700k ke atas, masuk hutang mau Abang Jaq mati dulu tak habis bayar lagi dengan usia menikat senja ni. " Abang kita kumpul duit pelan-pelan ada rezeki, ada lah habuan kita ". Alhamdulillah.

Allah hantar insan berhati mulia ini jual rumah pada Abang Jaq dengan harga kasih sayang.
Malam ni malam bersejarah buat Abang Jaq sekeluarga, raya tahun ni kami mampu duduk rumah sendiri di kota Kuala Lumpur dengan berkat kesabaran.

Allah ambik dulu untuk uji kesabaran hambanya, dia ganti balik dengan lebih sempurna.
Satu pesan Abg Jaq waktu tengah ada menabunglah. Rezeki nak datang tak tau bila masa.

Sikit pengalaman ku di kota penoh ranjau ini.

#rezekiramadan
#kongsirezeki
#setkomboraya
#atcupcakes
#atcc
#mazola

Most Popular Instagram Hashtags