#9anniversary

MOST RECENT

#520😍😍#fxfxkrystal1024
#fx #unexpectedlove 🔥#toronto #musiccal
好久沒有發消息了今天來發一下函數寶寶們的近況😊😊
1.今天520的消息是我們秀晶的閉嘴·愛吧|終於要在今年暑假上映了啦😭😭等了兩年多了啊終於要上映了那代表「畢業季」也快了對吧😭期待著期待著🤩
然後先前傳出秀晶會參與拍攝的那個劇組的演員公開了與秀晶的合照呢雖然我們還不能確定到底秀晶有沒有出演該部電視劇但我們可以知道的是‘出演的機會很大呢’💜💜
2.昨天ber在多倫多舉行了粉絲見面會🤩現場表演了很多歌曲還表演了前陣子發行的mixtape 裡面的歌曲呢😍跳起舞來有夠可愛的啦ㅋㅋㅋㅋ
3.우리Luna最近在為了音樂劇認真的努力的公演著呢真的好想去看看我們維他命表演音樂劇的現場啦🤗🤗
4.我們的老大宋茜💗之前拍攝的電視劇現在正在進行放送中呢MeU 妳們有沒有好好看呢ㅋㅋ😛
5.前天傻帽發行了最新的週邊手風扇😛我想問有沒有MeU也要買的呢因為是官方週邊而且又很難得沒有忘記我們函數所以呢不管怎麼樣我都還是會給他買下去的啦🙈🙈畢竟是f(x)嘛自家偶像當然要支持囉😽😽
6.就是呢小編也就是MeU 本人我預計今年9月初會去韓國🤩🤩
想了很久的韓國終於要來了啦而且那個時間是函數九週年的時候啊希望到時可以和燈箱的應援來個拍照ㅋㅋㅋㅋ啊真的是迫不及待了啦😁😁
好啦好啦😋MeU們我們可要繼續好好的守護著我們的函數喔不管還要多久我們都要等著啊
我相信對的時間到了一定一定會有好的消息好的結果的❤️❤️
#fxfxkrystal1024 #fx#luna#amber#victoria #krystal #fxkrystal #fxluna #fxamber #fxvictoria #meu#9anniversary #summer #fx#comeback #wait #미유#에프엑스 #9주년

Nient'altro che noi... 😍 Auguri a noi amore mio @stefano_nucci ❤️ nonostante le difficoltà sono già 9 anni che stiamo insieme 😍 sei la mia unica ragione di vita... Non smettere di guardarmi come se fosse il primo giorno Ti amooooooo 😘 +9

Innamorarsi di te è stata la cosa più facile e più difficile di tutte. Facile perché non c'è voluto niente, difficile perché è impossibile smettere 💕❤️ #buonanniversarioanoi #9anniversary #grazieamore #meandyoujustustwo #flowercube

05.16.18 - 13 years together, 9 amazing years of marriage - all full of fun adventures, love, and surprises around every turn 💕 Happy Anniversary to us!
.
.
.
#9thanniversary #9 #9anniversary #ninthanniversary #ninth #13 #13years #memories #adventures #rollercoasterlife #love #truelove #thewanderingwanamakers #fun #marriage

Auguri a noi hai nostri 9 anni passati insieme.... Tra altri e bassi ma pur sempre insieme... Auguri amore❤️
#anniversario #siparte #auguriamoremio #instaday #instagood #instagram #instalike #cosechefannobenealcuore #heart #smile #barcellona #lestgo #happy #9anni #9anniversary

Selamat tanggal 15 Mei yg ke 9 😚😚
Dari smp sampe tua sampe punya anak sampe kakek nenek sampe mati, astungkara langgeng yaa .. 💚💚 #9tahunbersama #9 #9anniversary #9
#9tahunsudah

baru 9tahun masih muda buat kita berusaha bersama selalu ya..♡ #9anniversary #littlefamily

Noveno aniversario de 2NE1 🔥17 de mayo ❤
#2NE1 #Queen's #BlackJack #ILove #9Anniversary #Forever2NE1 @newharoobompark @chaelincl @daraxxi @_minzy_mz ❤❤❤❤👑🔥

Ogni anno è come tornare indietro, ogni anno è.. e sarà ricordato nello stesso modo. Oggi festeggiamo NOI che siamo cresciuti insieme fianco a fianco, mano nella mano e cuore dentro cuore❣ @lucacarbone1985 #9anniversary

1 Maja?- Nasza kolejna urocza rocznica ślubu :) On mi wiąże buty, a ja pomagam mu wstać 😜🤣 i tak jakoś razem ciągniemy ten wózek już 9 lat 🙅🏼‍♀️
Jak to się mówi- Nieważne gdzie, nieważne jak, ale ważne z kim 🍀💚 @czarekpazura
#husband #husbandandwife #family #familytime #children #9anniversary #couple #pazurydwa #ciagniemywozek #swojdoswegociagnie #nadobreinazle #imaybebaby🌈 #maybebaby🍀🌳

Bermimpilah setinggi tingginya, selagi kau masih bisa bermimpi.
Bertekatlah selangit, selagi kau masih bisa memperjuangkannya.
Karna barang siapa yang menanam akan memanen hasilnya.
Percayalah, hidup hanya sekali.
#9thjogjabeatriders #jogjabeatriders #9anniversary #latepost

1.5.2009 - 1.5.2018
Alhamdulillah thn ke 9 buat kita syg @ak_alcatraz ..
Semoga kita sentiasa dirahmati, diberkati dan sentiasa bersyukur dgn segala kurniaanNya.
Sempena ulang tahun kita yg ke9 ni, ibu nak minta maaf dgn ayah, ibu tau ibu selalu buat ayah terasa😥 tp nak wat camne ayah je kawan baik ibu skg kan kan kan..pastu ibu tau ibu slalu buat ayah stress ngan mood2 ibu yg xmenentu tu😓, tp nk wat camne ayah je la tempat ibu ngadu kan kan kan..ibu pun tau ayah xsuka bila ibu tegur ayah psl safety tp nk wat camne ayah je la yg ibu plg percaya utk jaga keluarga kita kan kan kan..so xsalah kan ibu ngamuk kalau ayah lupa psl tu kan🙊🙈😿..last skali ibu tau ayah mesti tau ni, ibu syg ayah sgt2 kan kan kan..😘 terima kasih sayang for everything..tqvm for being good husband, good father, good partner, good bf, and always be there for me. *Tp yg msk dlm peti simpanan memori ibu still in the book ye, so sorry cannot give u 100% yet😏😎🧐 Anyway ur my sunshine, my only sushine, u make me happy that what it great, u have a new day so much i luv u please don't take my sunshine away..(ibu ingt2 lupa liriknye😁) Love u syg ~ur love wife~

@ak_alcatraz
#9anniversary
#berubahutklebihbaik
#usahasama2

Most Popular Instagram Hashtags