[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#2y8m

25611 posts

TOP POSTS

You are my today and all of my tomorrows 💗#2y8m

First timer nih...watching movie for #abigail #2y8m.mana film penyanyi favoritnya Naura..yg tiap pagi selalu absen di liat berbagai youtube nya sampai hafal semua lagu n video clipnya 😊 abigail seneng banget makin ngefans deh.#kakakayman jg enjoy movienya krn ada eksperimen science
.
.
Very good movie for kids and teenage .
.
#nauradangenkjuara

Macam tu skali yadd solat ye..lucu umi tgk.hehe.syg yaddd
#ahmadziyyad
#2y8m
#ziyyadbelajar solat

1003日目
ねぇねだから泣かないよ✴︎と
病院へ向かうこの顔…笑

#31ヶ月 #31months #2才8ヶ月 #2y8m #つばさちゃん

残念ながら窓ガラスはもう開放されていなかったけれど⛄️
.
それでも、窓から見える袋町公園の紅葉がかなり良い感じでした🍁
.
良い場所に良い店ができたなぁ〜。
.
#parksouthsandwich .
#instakids #ig_kids #2y8m

2017.11.5
#毎月5日は家族写真 *
ボンちゃん、ダンナの服と同化しすぎ!
*
*
#家族写真 #ボンジュールボンちゃん #2歳8ヶ月 #2y8m

Alhamdulilah...Asadell dah discaj...
.
Demam dah baik, cuma batuk n flu masih ada lg sbb doc kata kuman tu nk hilang kene ambik masa lg seminggu...
.
Jangkitan kuman micro plasma menyebabkan Asadell sgt lemah, banyak tidur..tak bermaya, tak respon bila ditanya...tak ada perasaan..termenung n merengek sepanjang masa..tak aktif mcm selalu..
.
Masa tu terus-terang mmg sedih sbb Asadell x pernah mcm tu n risau sgt jika ia kekal begitu...
.
Aku terus bayangkan macam manalah perasaan ibu bapanyg punya anak istimewa n mempunyai kecacatan kekal...mst dorang dah penat bersedih utk ank mereka...mcm mana mereka kuat lalui semua tu..sangat berat! Berat mata memandang, berat lg bahu memikul...
.
Tapi yg buat aku tersentuh sekali...selepas beberapa soalan atau diumpannpelbaai mainan n hadiah dia xmemberikn sebarang respon hanya 1 soalan yg direspon bila aku tanya "Asadell sayang mummy tak?" Dengan keadaan lemah mata terpejam dia terus mengangguk! Aku cam wehhh touchingnyer! Sedih weh, nangis terus!
.
Kalau ada org kata aku xpandai jaga anak sbb anak sakit...klu korang nk tahu dah mcm2 dah aku bg kat Asadell dr segi vitamin, pemakanan dia aku plg cerewat jaga n baru2 ni baru je ambik vaksin tambahan n keluar duit sendiri utk pneumococcal...dah mcm2 supaya nk elak dia dari demam n slalu sakit.. tapi kita hanya berusaha, Allah tahu apa yg terbaik...
.
Alhamdulilah skg ni Asadell dah kembali normal...cuma kadang2 nmpk dia lemah bila dia rasa nak tidur jer n cepat tertidur...antibodi dia msh x kuat tp dia kuat melawan..
.
Apa2 pun terima kasih kpd kwn2 n sahabat2 yg mendoakan Asadell...moga korang jauh dari penyakit n kesusahan...
.
#Asadell #2y8m

ลูกสาวคนโต เจ่เจ๊อาโป ของเล่นโปรดไม่ใช่ตุ๊กตานาจาาาาา ธนูจ้าาาาา😅😁🐒🤘 เล่นได้ทั้งวันเลยย หยีอิ๊กหยีเอ้กซื้อมาให้ค้าาา ถึงสายบู๊แบบนี้แต่ยังก้อชอบพวกการ์ตูนเจ้าหญิงชอบกระโปรงบ้างนะ แต่เจ่เจ๊มันแสบบซนนอย่างกะลิง ชอบเล่นอะไรที่ต้องเหงื่อแตกหัวแตกหัวโน55555 #อาโปจะเอาธนูไปยิงห่านหัวสิงห์ของอากุ๊ง #อาโป #2y8m

MOST RECENT

Menggunting..finemotorskill, melatih konsentrasi dan kekuatan otot tangan.

Emaknya dek2an ambil fotonya takut kena tangan 😄

#naladashafira #2y8m #montessori #montessoridirumah #montessorikids #montessoriathome #finemotorskills #montessoriindonesia #bermainsambilbelajar #bermainmenyenangkan

*
もみじひろい🍁
*
今年初紅葉〜!
とってもきれーい♡
*
ひーちゃんとそれぞれ色の違うもみじをひたすら拾うという遊び ᵕ̈
*
成長に応じて毎年違った遊びをしている気がする♩
*
*
でもこのpic、よく見るとひーちゃん普通の葉っぱ拾ってる気が…笑
*
*
そんなこの日の娘コーデは小人帽とったらただのおじさんw
*
#紅葉#紅葉2017#岐阜#関#百年公園#秋#autumn#もみじ#ヤマモミジ#もみじひろい#落ち葉#2歳#2歳8ヶ月#女の子ママ#ワーママ#2y8m

Bikinan edwin 😁
Kata dia "pak-paknya goncengan tiga" 😂😂😂 #lego #bymyson #myson #like4like #likeforlike #tagsforlikes #22112017 #2y8m

Macam tu skali yadd solat ye..lucu umi tgk.hehe.syg yaddd
#ahmadziyyad
#2y8m
#ziyyadbelajar solat

: Lunch cap Ibu + Anak .. sbb pe?
Buat utk anak, tp anak mkn 4,5 suap je 😑
X pstila smpai bila br dia nk bersungguh mkn 😟
.
Uolls lunch apa tuuu 👀?
.
#mioridlanhafiy
#2y8m
#pickyeater

Mengenal binatang, belajar dirumah😘😍😎 #DanendraBagasNugroho
#2y8m

Most Popular Instagram Hashtags