[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#2015sentra

294 posts

TOP POSTS

ayyy my new baby! 💘 She cute af 😇 #latebirthdaygift #2015sentra

This brand new baby is mine! 😁 #newcar #sohappy #yeeee #2015sentra

Love my new baby❤️😍 #2015sentra

& there it is 😍 I patiently waited about 3 years & hot summers with my previous car (that didn't have a/c) 😅😖 BUT now I have this beauty ! I'm so thankful with God because he kept me calm when I was about to give up 🙏🏼 His timing is always RIGHT ! 💯 #2015Sentra #Excited #AConfullBLAST lol
You won't be missed " turtle "😌 #Outwiththeold #Inwiththenew✨ ... I looked bummy 🙈💀, had gotten out the gym and just wanted to go window shopping. IDK how I came out with a new car ?? Lmao 💁🏻 7.1.15

I went to the dealership to get my car fixed & ended up leaving with a new one😁 #2015Sentra

I am so in love! Thank Lord for your favor on this car! #newnewcar #2015sentra

Yay! Got My New Whip 😁🙌🏼 #2015sentra

My new baby << now accepting name suggestions ?? #newcar #2015Sentra 🆕✳️

My new car #2015Sentra

MOST RECENT

Pikachu & Charmander flexin'. 😉
.
.
.
I just got STR Racing wheels this past Thursday, thanks to the fiancé. It was done at "Speedy Tires & Service" located in Fort Worth, TX. $1300 for the whole set with tires & labor. 🚘 Next Mod? Definitely need to drop him, the holes gotta go! Coilovers are my next big move! .
.
.
#b17babe #foreignculture #sentranation #strracing #wheels #arroyo #sentrab17 #b17 #nissansentra #sentra #2015nissansentra #2015sentra #adidas #nmd #r2 #nmdr2 #adidasnmdr2 #adidasnmd #brz #nissan #subaru

🚨Biohazard 🚨vehicle car dealer bought from auto auction without knowing if it starts, so after a couple of calls they where referred to us and we did just that program a new smart key with out even stepping a foot inside the car. #happycustomerhappyme #locksmith #smartkey #smartfob #keys #msp #msport #minnesota #minneapolis #nissansentra #sr #2015sentra #bio #mobile #mobileservice #carsofmn #mncars #hopkins #hastings #glencoe

I've got 4 new videos up on the channel and this is one of them! In this video I show you how I change out my #CabinAirFilter in my #NissanSentra ! It was my first time doing it but, hell.. I saved a bunch of money and enjoyed learning lol. Click on the link in the bio to watch the whole video.
#diy #carmaintenance #carservice #servicevehicle #tools #work #airfilter #youtuber #workingonmycar #vlog #goodvideos #sentrasr #nissan #CabinFilter #cleanair #newfilter #2013nissan #2014sentra #2015sentra #howtovideos

Everything happens for a reason!! spent couple days hrs at a dealer to find out I didn't qualify for their car.. went to Nissan as soon as I came in this car came in it was meant to be 😁 #newcar #goodday #letscelebrate #newadditiontothefamily #2015sentra

Most Popular Instagram Hashtags