[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#كانغ_ان

MOST RECENT

😍😍😍 كراي كلهم يجننو بس راح اختار كيونا عشان هو البايس وفي نفس الوقت صوته يجنن 😍😍😍
..
والله كل أصوات كراي تجنن وكلهم أحبهم 💔😭 احترت من اختار بس كيونا أفضل واحد 😭😭💔والقيميرز حاسيين فيني اكيد 😭💔

س/أفضل صوت؟
س/أفضل راقص فيهم؟
س/افضلهم شكلاً؟
س/ألاجمل فيهم؟
س/أفضل اغنيه لهم؟

❤أذكر الله❤
..
😍الي يبغاني اتفاعل معه تاغ😍
..
#kry
#superjunior_arab_fans ..#superjunior .. #super_junior .. #suju ..#sj .. #elf .. #leeteuk .. #heechul .. #yesung .. #kangin .. #shindong .. #sungmin .. #eunhyuk .. #donghae .. #siwon .. #ryeowook .. #kyuhyun .. . `•.`•.`•.`•. .
#سوبرجونيور ..#ليتوك .. #هيتشول .. #ييسونغ .. #كانغ_ان .. #شيندونغ .. #سونغمين .. #انهيوك .. #دونغهي .. #شيون .. #ريووك .. #كيوهيون ..

اعشق هذا الاداء بشكل 😭💙 من الاصوات المفضلة عندي 😍

😭😭😭مسكين تلخبط حتى الإسم مدري كيف كتبه 😂😂😂💔
..
الإسم اسم ولد والمشكله من قوقل والكتابه تحول من جود إلى بجه 😂😂💔 وهاذا أكثر شئ ضحكني في الفيديو 😂💔بعدين حرااام جود طارت جبهتها 😭💔 بس والله ابغى اعرف من هي عشان اشكرها لأنها خربطة سونغمين 😂💔 نص ساعه يسمع الاسم 😭💔 شئ يحزن ريته اسمي أسهل مو 😂

س/أكثر شئ عجبك في الفيديو؟
س/أكثر شئ ضحكك؟
س/رأيك في خط سونغمين؟
س/رأيك في لغة سونغمين ال...؟
س/برايك أكثر عضو يعرف يتكلم العربية؟

❤أذكر الله❤
..
#leesungmin
#superjunior_arab_fans ..#superjunior .. #super_junior .. #suju ..#sj .. #elf .. #leeteuk .. #heechul .. #yesung .. #kangin .. #shindong .. #sungmin .. #eunhyuk .. #donghae .. #siwon .. #ryeowook .. #kyuhyun .. . `•.`•.`•.`•. .
#سوبرجونيور ..#ليتوك .. #هيتشول .. #ييسونغ .. #كانغ_ان .. #شيندونغ .. #سونغمين .. #انهيوك .. #دونغهي .. #شيون .. #ريووك .. #كيوهيون ..

هيتشول أكبر مجنون في الكيبوب نسبة العقل عنده 3%😭💔
..
مافي عقل مسوي بث وتعبان وفي الأخير طلع الشكل كذا 😶💔 لا أحد يستغرب تراه كذا من يوم يومه مجنون مافي عقل عشان يكون في ذكاء 💔😭

س/رأيك في ستايلات هيتشول؟
س/أفضل ستايل؟
س/بصراحة يعجبك ستايل هيتشول؟
س/أكثر عضو تحسوه مرتب؟
س/أكثر عضو تحسوه مو مرتب؟

❤أذكر الله❤
..
#kimheechul
#superjunior_arab_fans ..#superjunior .. #super_junior .. #suju ..#sj .. #elf .. #leeteuk .. #heechul .. #yesung .. #kangin .. #shindong .. #sungmin .. #eunhyuk .. #donghae .. #siwon .. #ryeowook .. #kyuhyun .. . `•.`•.`•.`•. .
#سوبرجونيور ..#ليتوك .. #هيتشول .. #ييسونغ .. #كانغ_ان .. #شيندونغ .. #سونغمين .. #انهيوك .. #دونغهي .. #شيون .. #ريووك .. #كيوهيون ..

تعلمون الكذب بسرعة وبكل بساطة 😂😂💔 ..
والمثل يقول (كل شخص يرى الناس بعين صائبة) أكثر مثل صادق شفته في حياتي 😂💔 انا ما أكره اكسو وما اقصدهم بكلامي لا انا أقصد البنت المختلة عقلياً وكلاهما دلالة على كبر عقلها ما شاء الله 😂😂💔 وفي الأخير أحب اقول لها مع نفسك 💙السوجو ملوك الكيبوب 💙 وعلى عينك 💔

س/رأيك في كلام البنت؟
س/رأيك في الناس المختلة عقلياً؟ س/ وجهي كلمه لها؟
س/بصراحة تحبي اكسو؟
س/إن كنتي اكسوال ترضي ذا الكلام؟

❤أذكر الله❤
..
😍بنات لا تشاجروها وتصغرو عقولكم لعقلها إثبات إن السوجو ملوك مذلة لأنهم ملوك وما يحتاج نثبت هاذا الشئ 😍
..
#اكسو
#superjunior_arab_fans ..#superjunior .. #super_junior .. #suju ..#sj .. #elf .. #leeteuk .. #heechul .. #yesung .. #kangin .. #shindong .. #sungmin .. #eunhyuk .. #donghae .. #siwon .. #ryeowook .. #kyuhyun .. . `•.`•.`•.`•. .
#سوبرجونيور ..#ليتوك .. #هيتشول .. #ييسونغ .. #كانغ_ان .. #شيندونغ .. #سونغمين .. #انهيوك .. #دونغهي .. #شيون .. #ريووك .. #كيوهيون ..

فش الحقو على بايسكم ذي الجنيه وراه وراه صرت أخاف منها والله 😭💔
..
أي والله جنيه ايش نسوي فيها أعوذ بالله منها 😭💔حتى في الأولمبيات وراه 😭 الله يأخذها قولو اميين 😭💔

س/صرتو تخافو منها
س/تستحق لقب الجنيه
س/تحسوها فان أو كارهه
س/تعرفو ليش تلاحق دونغهاي
س/أكثر عضو تخافو عليه من السوجو

❤اذكر الله ❤ ..
😍الي يبغا اتفاعل معه تاغ😍
..
#leedonghae
#superjunior_arab_fans ..#superjunior .. #super_junior .. #suju ..#sj .. #elf .. #leeteuk .. #heechul .. #yesung .. #kangin .. #shindong .. #sungmin .. #eunhyuk .. #donghae .. #siwon .. #ryeowook .. #kyuhyun .. . `•.`•.`•.`•. .
#سوبرجونيور ..#ليتوك .. #هيتشول .. #ييسونغ .. #كانغ_ان .. #شيندونغ .. #سونغمين .. #انهيوك .. #دونغهي .. #شيون .. #ريووك .. #كيوهيون ..

Heechul Live broadcast on "game TV" for 4 hours p.s : heechul being a little drunk is the cutest thing i've ever seen and here's what happend:
++he was talking non-stop about games (ofc that's what he is here for)
++he talked about old games and was asking viewers about the names of some old games
++he came to the live broadcast after filming "knowing bros" ++he talked about how many times his mom told him to stop gaming 😂
++he gave his card to "kim's" so they can order anything they want for dinner 💙
++he made fun of his noona stylist when they were eating 😂 ++his noona stylist nickname is coco and he said that his members calling her coco noona
++he mixed sojou and cola as a drink
++he warned people to not drink and then drive, he said that he can drink because his manager will drive him home later
++his hairstylist was playing with his hair and made up a new hairstyle 😂✌
++he changes to a comfortable clothes so he can drink comfortably 😂
++he have no schedule for tomorrow so that's why he can drink as much as he can durring the broadcast
++funny thing , he drunk about 3 cups and still energetic and talking loudly while his friend is already kinda drunk and keep laughing about heechul's nonsense conv 😂😂😂😂
++he thanked his fans for everything they've done for him and he said that he will never forget all this love he recived from them
++he said that he felt sorry for some fans when he wasn't able to smile for them because he was so tired
++he shows his hair and talked about his hair loss because of stress
++he mentioned super junior's new tv show and asked the viewers to watch it
++he tells funny stories about his friends who wants to be a pro gamer like him 😂
++he start imitate many personalities such a game characters etc. ++ at the end he was surprised how late it was and felt so sorry for his staff so he end the live broadcast quickly 💕
+++++
++++++
#ss7 #superjunior #슈퍼주니어 #supershow7 #ss7 #김희철 #leeteuk #heechul#kimheechul #yesung #shindong #sungmin#eunhyuk #donghae #siwon #ryeowook#kyuhyun #kangin #ELF. وبرجونيور #سوبرشو7 #ليتوك #هيتشول #يسونغ #شيندونغ #سونغمين #كانغ_ان #انهيوك #دونغهي #شيون  7

رأيكم في التصميم
💙_💙
س/الايونهاي أو الونكيو
س/الايونهاي أو الييووك
س/الأفضل هاي هيوك أو ايونهاي
س/لمن تبغو أنزل كذا
💙_💙
أذكر الله
.
#superjuniorkingofkpop
#suju
#superjunior .. #super_junior ..#elf ..#arab_elf ..#leeteuk .. #heechul .. #yesung .. #kangin .. #shindong .. #sungmin .. #eunhyuk .. #donghae .. #siwon .. #ryeowook .. #kyuhyun .. `•.`•.`•.`•. .
#سوبرجونيور ..#ليتوك .. #هيتشول .. #ييسونغ .. #كانغ_ان .. #شيندونغ .. #سونغمين .. #انهيوك .. #دونغهي .. #شيون .. #ريووك .. #كيوهيون ..
`•.`•..`•.`•.

وياريت ما يتغيرو أبداً 😍😍😂💔
..
فديت المختلين عقلياً المجانيين الخاصين بالألف 😍😍 ريتهم ما يتغيرو أبداً 😂💔 انا من يوم ماعرفتهم عرفتهم كذا مجانين ما ابغا اشوفهم وهم نفسيات 💙👑وياريت ما اشوفهم نفسيات 😂💔

س/أكثر حركة تعجبكم لسوبر جونيور؟
س/ايش الحركة الأكثر شهرة برأيك؟
س/شئ ماتتمنو انو يتغير في السوجو؟
س/شئ تتمنو انه يتغير في السوجو؟
س/أفضل سوبر شو بالنسبه لك؟

❤أذكر الله❤
..
😍الي يبغا اتفاعل معه تاغ😍
..
#supershow
#superjunior_arab_fans ..#superjunior .. #super_junior .. #suju ..#sj .. #elf .. #leeteuk .. #heechul .. #yesung .. #kangin .. #shindong .. #sungmin .. #eunhyuk .. #donghae .. #siwon .. #ryeowook .. #kyuhyun .. . `•.`•.`•.`•. .
#سوبرجونيور ..#ليتوك .. #هيتشول .. #ييسونغ .. #كانغ_ان .. #شيندونغ .. #سونغمين .. #انهيوك .. #دونغهي .. #شيون .. #ريووك .. #كيوهيون ..

أجمل تحديث لليوم 😍😍😍❤😭😭💔
..
والله اني اليوم تعبانه بس ذا التحديث غير مزاجي شوي فرحت وفي نفس الوقت زعلت 😭😭💔😍😍❤

س/شعورك لما شفتي التحديث؟
س/تتفقو انو أجمل تحديث؟
س/شئ تتمنوه من كانغ إن؟
س/متا تتمنو يرجع كانغ ان؟
س/لمن مشتاقين أكثر كانغ ان أو سونغمين؟

#happykanginday
#superjunior_arab_fans ..#superjunior .. #super_junior .. #suju ..#sj .. #elf .. #leeteuk .. #heechul .. #yesung .. #kangin .. #shindong .. #sungmin .. #eunhyuk .. #donghae .. #siwon .. #ryeowook .. #kyuhyun .. . `•.`•.`•.`•. .
#سوبرجونيور ..#ليتوك .. #هيتشول .. #ييسونغ .. #كانغ_ان .. #شيندونغ .. #سونغمين .. #انهيوك .. #دونغهي .. #شيون .. #ريووك .. #كيوهيون ..

حساب سوبرجونيور الرسمي محدث بصورة كانغ وحاط له تاق 😩😩💃🏼💃🏼💙💙 ابد ما توقعت 💃🏼💙 وناسه عندي امل اجوف كانغ قريباً معاهم 💃🏼💙 ~
#happykanginday #superjunior #suju #سوبرجونيور #كانغ_ان #kangin #سوجو

كم لبثا للحين كانغ مختفي كله من الكيمتشيات تراه مو ملاك والانسان غير معصوم عن الخطأ المهم هابي بيرث دي كانغ وعقبال ما نجوفه حاضر مع السوجو وقاهر الانتيز 😎😩💙
Happy birthday kangin💙💚
~
#happykanginday #superjunior #suju #kangin #كانغ_ان #سوبر_جونيور_قصة_عشق_لن_يفهمها_الا_elf #سوبرجونيور #سوبرجونيور_وتبا_لمن_لا_يشعر_بفخامتهم #السوجو

|| Hαρρу вiятнdαу Kαng кing ♔ || 💘
#HappyKanginDay 🎈🎇
-
-
HAPPY BIRTHDAY OUR KANGBEAR ♥ 😭😭😭😭😭😭😭😭 Our Gentle Sweet Namja and the daddy of SJ family 👨🏻💙
We Miss you really so much~ ㅠㅠ
We're waiting for you to comeback after feeling better ✨ Remember that we are always here for you staying by ur side No matter what! ✋🏻🙆🏼
@kanginnim Stay happy & Strong Fighting oppa!! 😘✌🏻❣️
.
.
.
#SuperJunior #슈퍼주니어 #Suju #SJ #سوبر_جونيور #سوجو #ELF #EverLastingFriends #إلف #Kangin #KangBear #كانغ_ان #Camomiles #كاموميل #HappyBirthdayKangin

كل عام وجانتل مان بخييير
وجا اليوم الي انا مستنيته من زمان يارب يحدث ونشوفه وحساب السوجو كمان اشتقنا له
💙
💙_💙
س/كلمه لكانغ ان في عيد ميلاده
س/فرحانين
س/لو بتهدوه هديه ايش رح تهدوه
س/يستحق لقب جانتل مان
س/لو يحدث ايش رح تسوي
س/أكثر واحد متحمسة لعيد ميلاده
#happykanginday
#kanginnim
#superjunior .. #super_junior ..#elf ..#arab_elf ..#leeteuk .. #heechul .. #yesung .. #kangin .. #shindong .. #sungmin .. #eunhyuk .. #donghae .. #siwon .. #ryeowook .. #kyuhyun .. `•.`•.`•.`•. .
#سوبرجونيور ..#ليتوك .. #هيتشول .. #ييسونغ .. #كانغ_ان .. #شيندونغ .. #سونغمين .. #انهيوك .. #دونغهي .. #شيون .. #ريووك .. #كيوهيون ..
`•.`•..`•.`•.

Most Popular Instagram Hashtags