[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

syukott syukott

52 posts   9533 followers   362 followings

Syukor Azanni  Not a boss, kuli saja. Little bit crazy loco, masuk water🏝.

http://bigbossfara.co/

Briyani Chicken Milani buat abg kenyang sampai malamni πŸ‘πŸ»
#hgtakcayahgtanyalee

2018 ni tak mintak banyak pun, cukup la dengan celek celek mata pagi buta nampak muka muka hat sama jugak πŸ’• #ilovemyfamily

β€œKu tuliskan kenangan tentang caraku menemukan dirimu. Tentang apa yang membuatku mudah berikan hatiku padamu. Takkan habis sejuta lagu untuk menceritakan cantikmu”
Setahun dah kita syg. Syg rasa tak? Pejam celik pejam celik, angau dan asyik sangat bercinta sampai tak rasa hari demi hari berlalu dan kita semakin tua. Biy harap syg akan stay dengan biy dari hari first biy mengayat syg sampai la kita kawin dan sampai ke hari tua nanti amin @fara.nzm πŸ’•
#doabaikbaik #madewithlove #iloveyou

Today is our special day. Alhamdullilah cukup satu tahun bersama. Walaupun berjauhan, tapi tersangat sangat lah dekat di hati. Banyak sangat kenangan pahit dan manis yang dicipta bersama biarpun 3 kali saja dapat bersua muka. Your smile make my heart skip a beat. Your eyes and the sound of your voice make me butterflies. Everytime i’m with you, i feel so complete. Semoga hubungan kita kekal hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya syurga amin πŸ’•
#nantikitajumpalagi #1yearanniversary #iloveyou

Walau dunia membenci sampai waktu terhenti, bila musim berganti aku kan tetap di sini lagi 😎

Peace gang hidup mau happy ✌🏻 #senyumkansedekah

Abang pilih yang mana Ysuku atau Laici? βœŠπŸ»πŸ’¦ #isapsikit #ysukuataulaici #perawanataujanda

My white tiger 🐯 #noplatenoproblems

Panas lit lit πŸ”₯

Kadang tu geram tapi biaqlah 😎

Ok gang ngam❌ngam? #apahangbuatdia #diabudakbaru #diabolehbayaq

Ya Allah, sembuhkan kesedihan kami, damaikan tidur kami. Bangunkan kami dgn hati yg bahagia dan rezeki yg berterusan. Amin πŸ™ŒπŸ»

Most Popular Instagram Hashtags