stargguks stargguks

56 posts   1938 followers   636 followings

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀MIA! ♡  ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ღ⠀#prayformanchester

im so emotional & overwhelmed like so much is happening let me rest!! the bbmas im so proud of them they deserve it so much words can't describe how much i love them :((( im so proud of joon :,) this is so iconic im going to cry they deserve so much happiness :(( im actually going to pass out jdjdj ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
ღ q ; are you a hair up or hair down kinda person?

im not tagging anyone on this but swipe to see a randomly SHIT EDIT for no reason omg it was worth a try im hejjdjd does it look ok im not even a edit acc i should stick w feeds ok sorry it's too bright and ugly GOODNIGHT I CNAYD

guys when the bbmas are live it's a monday for me and im at school?? this sucks?? ok no one spoil it for me then tho,, but im sobbing im so proud of my boys i was watching these compilations of them growing up till now and they've grown so much im so proud of them!! im crying?? drake will bust nuts over jimin ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
ღ q ; apple orchards in the fall or lavender fields in the summer?

my twt timeline is going crazy im honestly so excited for the bbmas lmao. like im actually worried, how will westerners react to bts like. i just hope they're comfortable and stuff !!! anyways i had a good day today & i just finished watching train to busan & i forgot how good it was?? im so overwhelmed and emotional?? it was so good. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
ღ q ; your go to everyday outfit?

not tagging anyone bc this is for ellie!! my love @damnjinri
[180517] ✉️🎐
ellie, ellIE, ELLIE,, happy two mONTHS!! omg !! im sorry this is kinda late i hope you're not sleeping jsjsj. i can't believe we missed our one month it was that fast udjdj. this is probs cringey but ILYSM! i love you sm, your posts make me so happy,, im so glad that i met you :,,) i know that i can talk to you about anything && your always there for me :,( that makes me happy. did i mention your name is so cute i love saying ellie bdbdbsh ellie ellie ellie ANYWAYS, i remember first talking about kcon haha and how frustrated we were. i still find it funny how we share the same exo biases hahhshs TWINS. i hope this friendship lasts even longer bc i would be so so so happy. i love u sm??? and YES we need to attend and see jongin and cry together jsjjsj.
i think this is too weird and cheesy whatever but i hope you know that i love you lots ((and so do jongin & jimin)) thank you for being my friend even though im kinda annoying lmAO
happy two months i luv u cutie 💓🌷✨
#mialovesellie

hey im tired but it's wednesday yikes but last nights gayo episode was so funny?? the spine breaker mv?? yoonseok?? im laughing hdjdj i love them sm
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
ღ q ; ult ship??

guys!!!! my boys ace are debuting on the 23rd of may 12pm kst and im crying ?? please support them :,) i love them sm ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ღ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀ーq; are u a pat hug, rub hug, squeeze hug, bear hug or no hug kind of person? hmm

ok im gonna be soft abt taehyung here.. hope you all don't mind... but he's such a loving person??? im not even a tae stan but like he's so protective of all his members like he’s always standing up for seokjin when the members joke around and he wont stop praising jimin for literally everything and he spoils & adores jungkook to death && loves to gently tease namjoon in a loving little bro way like namjoon said that he and bts wouldn't be the same without tae.. he whispers ‘i love you’ to yoongi on live broadcasts and that time hoseok called himself ugly :( and taehyung immediately said ‘no what are you talking about you’re so handsome’. he's always trying his best to make bangtan happy & he's an absolute idiot!!! but thats what i really love about kim taehyung. actually we can achieve world peace through him

3/3 yay

2/3 no taglist! im still doing my old taglist ,, but if you're new or weren't on it before comment something if you wanna be tagged :) 💖

1/3 💓im excited bc this theme will go on for long

im not tagging anyone on this because im lazy and want this theme to be over lmao but gm !! im sleepy

Most Popular Instagram Hashtags