sinarfm sinarfm

13233 posts   470918 followers   853 followings

Sinar FM  Untuk tahu frekuensi Sinar FM. Klik link di bawah.

http://sinar.fm/Mobile/@Sinar/@Radio/Frekuensi

Fokus betul geng #SepahtuSinar dengar cerita dari Edry. #SepahtuSinar #SinarKongsi 😁

Kita nak tanya Edry perkembangan #Rockanova yang dah masuk minggu ke 5 sebab Edry juga merupakan juri tetap untuk #Rockanova #SinarKongsi #SepahtuSinar 😁

Hari ni di studio, #SepahtuSinar bersama dengan penyanyi, penerbit, komposer hebat, @edryabdhalim. Jom layan #SepahtuSinar sekarang! #SinarKongsi 😁

Selamat pagi. @shuibsepahtu nak pesan jangan lupa ambil sarapan ya pagi ni! Baru ada tenaga nak buat kerja nanti! #SepahtuSinar #SinarKongsi 😁

Eh Ayim sempat lagi senyum eh walaupun tengah baca paper. Hihi. #SinarKongsi #SepahtuSinar 😁

Asalammualaikum dan selamat pagi semua. Fuhhh @jepsepahtu , nampak kacak lah hari ni. Dengan loafer lagi, nak pergi mana lepas ni, keluar dengan kakak eh? Hihi. πŸ˜‚πŸ˜

Sebab tiada yang dapat menjawab dengan betul gambar gabungan emoji untuk #EMOSINAR di segmen #SinarMalam semalam, jadi wang tersebut akan ditambah
menjadi RM1000 di dalam segmen #SepahtuSinar. Nantikan isyarat memanggil untuk #EmoSinar di Sinar FM dan sentiasa dengarkan Sinar fm untuk mendapatkan
pembayang. #SinarKongsi 😬

SweetnyaΒ @hairulazreen dodoikan Yusuf, Yusuf awak tu dari tadi tak tidur - tidur kenapa? Terkebil - kebil je mata tu.. #SinarKongsi
Kredit : @hairulazree

Gandingan Nurul dan Salman dulu memang menjadi fenomena, Siapa yang masih ingat? #SinarKongsi

Tak tahu nak komen apa, tapi nampak macam awak lagi gebu dari bantal peluk tu πŸ˜‚ #SinarKongsi

Jiran-jiran punya kisah hari ni. Teringin nak makan bubur kacang campur durian. Malangnya durian sebiji cecah RM50. Akhirnya, dengan peruntukan yang terhad, ketua projek ambil inisiatif beli aiskrim potong perisa durian bagi menggantikan durian yang sebenar. Lemak manis bubur kacang perisa durian kami. Meh jemput makan ramai-ramai. πŸ˜‚πŸ˜‚ #resepibaru #SinarKongsi
πŸ“·: Cikgu Asmadi Samad

Eh eh ada Shuib, Rahim dengan Feeya lah kat Meletop. Tengok tu sampai @neelofa pun gelak besar dengan diaorang punya ragam. πŸ˜‚πŸ˜‚ #SinarKongsi
πŸ“·: @meletop

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags