[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

sharnaazahmad sharnaazahmad

2192 posts   1124652 followers   509 followings

Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™  Email : sharnaaz_ahmad@yahoo.com

http://www.sharnaazahmad.com/

In 8 days, tiger 🐅 is back!!!! Cant wait for it!!! #feelingecited

Fixings my swings.. hip and shoulder turn.. sy budak baru belajar.. thanks coach andy for today class.. @golfgutzz

Sapa org sabah?!!!! Org kota kinabalu?!!! Angkat ketiak!!! Jom dari jam 2-5pm hari ini akan ada pelancaran butik @naelofar hijab sabah.. ramai kawan kawan dan adik beradik artis akan ada.. mai mai.. free just drop by ok.. ingat lokasi!! Di Royal Plaza putatan, belakang survey putatan block B , Ground Floor.. jumpa anda disana kejap lagi cek sampai..

Selpiaq satu di petang hari yg mendung.. apa habaq geng semua.. ada baik kaa? Petang petang camni baca paper pasai mak mak zaman sekarang yg gila babi, bunuh anak jual anak.. zaman dulu syurga tu memang patut dibawah tapak kaki ibu, tapi kalau vinatang macam ni, baik tapak kan dulu muka dia baru cerita pasai syurga.. zaman gila dah ni umat manusia..

Dato sri vida boleh tutup kedai oo dgn oppo ni.. hahahahah

Wife sy cakap hensem sikit je.. sy bangkang tuan hakim!!!!

Kepada si banggang yg nak menjual politik dalam isu di pulau pinang nak dapat undi sila pegi mampos lah.. kalau nak tolong tak perlu sambil menyelam nak raih undi.. penang dah sesak lgi nak pancing undi!! Bodoh punya manusia .. aku tak kisah bn atau pas atau pkr atau dap.. aku tak minat politik, tapi INI NYAWA LAH BARUAAAAA !!!! DITUJUKN KEPADA LAKHANAT PUNYA POLITIK.. MAYAT SANGKUT KAT PINTU STADIUM AMPA LAKHANAT SEMUA BOLEH CAKAP PASAI NAK JUAI UNDI?? Betoi betoi BARUAAAA LAH !!!

#Doauntukpulaupinang selamatkanlah negeriku..

Pray for penang tanah tumpah darah ku.. aku syg penang lebih dari nyawa aku.. Ya Allah selamatkan lah Pulau Pinang..

Bye bye Thailand 😢 im going to miss u.. thank you for the beautiful memories.. back to nak cari kayuuuuuu nak cari kayuuuu.... nak cari kayuuuuu.... nak cari kayu.....

Ingat abam zul arippin ja bleh post gambaq camni.. amacam sama tak kami ?? Kihkihkih @zul_ariffin

What a beautifull gajah 🤣

Most Popular Instagram Hashtags