[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

salma_3juara salma_3juara

1125 posts   45795 followers   178 followings

🌸 SalmaAsis 🌸  🎀 #Singer #wakethebabyrecords For inquiry please contact πŸ‘‡ 012 372 8819 (K.LiZa/manager) πŸ†3Juara / Mentor5 πŸ’Mrs.AzriπŸ’šLillahiTaala..Aamiin.😘

http://www.tv3.com.my/muzikmuzik

Yang pegi beraya tuh...jangan lupa pakai #foundationOKAYA ye...plolessssssπŸ’šπŸŒΈ me love sangat2... #raya2017 😍😘

Harini kita g beraya kat melaka...🌸 #temamerah #syawal4 #raya2017 😘

Fav ever!! #makmur #raya2017 #3rdsyawal πŸŒΈπŸ’š

Raya lagi... #syawal2 selamat hari raya πŸŒΈπŸ’šπŸ˜˜

Baru nak post....sapa tgok #melodiraya2017 tghari td.. MUA by @iydayusof_raub & beautiful dress by @aminmahzun_tailor πŸ˜πŸ’šπŸŒΈ #instantshawl by @scarfsweethoney love it!! Yang pastinya salma mgunakan #foudationOKAYA baru la ploles gituuuu...😘😘😘

Alhamdulillah... Tahun ke 3 raya bersama sebagai suami isteri...πŸ’šπŸ˜˜ #temaraya2017 #husbandwife #lovethispic #huaweiP9plus 🌸

Tudung #instantshawl salma & anak perempuan di sponsor oleh @scarfsweethoney yeahhh cantik sangat2...love love πŸ’š #temaraya2017 🌸😍

Balek klang beraya rumah mak mertua...
#SalamLebaran πŸ’šπŸŒΈ

Assalamualaikum W.B.T.

Saya mengambil kesempatan ini untuk memohon ampun dan maaf atas segala kesalahan yang telah saya lakukan samada dari tutur kata, perbuatan atau teguran yang menyinggung perasaan semua samada sengaja ataupon tidak sengaja... Semoga kita berjaya menyempurnakan ibadah puasa dan berjaya meningkatkan ketaqwaan.

Tiba syawal menjelma.. SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN KEPADA SEMUA... SEMOGA KITA MEMPEROLEH KEBERKATANNYA... Insya'Allah,
Aamiin...
DARI SALMA SEKELUARGA.πŸŒΈπŸ’š

Terus mencintai by sitinordiana ( cover by salma & wanyhasrita ) kalau korang nak tgok full boleh tgok kat youtube ye...hehe πŸ’šπŸŒΈ try test cuba jer...sorry muka xde hahahahhahaha 😷 #SMULE
Cc : @sitinordiana @wanyhasrita 😘

Thanks @scarfsweethoney utk #instantshawl #kepuk2 yg sgt2 cantikkk nie...πŸ’šπŸŒΈ so love it!!!😍😘

Alhamdulillah buka2 app #hotfm dgr lagu Akhirnya, Cinta menjdi JUARA #carta50hot selama 3hari berturut...TQSM korg semua yg dah undi lagu salma yeahhh...πŸ˜˜πŸ’šπŸŒΈ

Most Popular Instagram Hashtags