salhanisham salhanisham

4,101 posts   938 followers   451 followings

Salhani Sham  Premium Beautiful Except Utara Kedah,Penang,Perlis,Perak The Diamond Circle A Teacher 011 3722 7417

Yang membuat kita Kuat adalah Do'a.

Yang membuat kita Dewasa adalah Masalah.

Yang membuat kita Maju adalah Usaha Keras.

Yg membuat kita Hancur adalah Putus Asa.

Yang membuat kita Semangat adalah... Harapan
dan Impian.. Assalamualaikum/morning hampa semua
Hari ni raya lagi,pukul 10.30 sambutan raya peringkat sekolah,sure nak kilo...

Keep the momemtum even if we fail, because that part of the success journey

#salhanisham
#g8unity
#bussinesscoach
#tdcteam
#premiumbeautifulusur
#agentutara

Antara yang menentukan kita 3 ke 5 tahun akan datang atau tahun tahun berikutnya adalah;
.
Apa yang kita baca;

Apa yang kita tonton;

Apa yang kita dengar;
dan

Dengan siapa kita bergaul SEKARANG.

Assalamualaikum/Goodmorning

#TDC
#g8unity #OOTDPremiumBeautiful
#premiumbeautifulusur
#agentutara

Port utk pagi ini sampai petang.. Cantik bilik Pemulihan sekolah ini,sejuk mata dan hati

Semua KEJAYAAN bermula dengan PERCUBAAN.. Anda tidak MENCUBA pastinya anda tidak akan BERJAYA

ASSALAMUALAIKUM semua...jom pepagi ni kena pi program outreach LINUS kat sk Pendang 2...doakan perjalanan selamat smp destinasi...sebelum tu akk settings waze dulu..sebelum akk SESAT

Niii la ubat paling mujarab bila dah makan macam-macam sepanjang 10 syawal.. Apa tuu?

Air kosong jee... Awat hampa ingat Tupperware buat jual apa pulok?

#airkosong
#plainwater
#mujarab

Tak sabar nak jumpa business partner .. Dengar kata banyak aktiviti yg ada ... Bukan takat makan jer 😀

Mesti gempak punya larr.
#G8Unity #G8UnityRaya #RayaCelebration

Tak sabar nak jumpa business partner ... Dengar kata banyak aktiviti yg ada .. Bukan takat makan jer 😀

Mesti gempak punya larr.
#G8Unity #G8UnityRaya #RayaCelebration

Tak sabar nak jumpa business partner .. Dengar kata banyak aktiviti yg ada ... Bukan takat makan jer 😀

Mesti gempak punya larr.
#G8Unity #G8UnityRaya #RayaCelebration

Raya 7

Jom makan kenduri sambil ziarah ke Sanglang/Kangar...jumpa kawan2 semasa di maktab perguruan dulu..
(MPIK)
Yang penting perisai jangan lupa pakai,supaya tak terlajak makan...he he he

#premiumbeautifulusur
#PremiumbeautifulExpert
#agentkedahperlispenangperak

6 syawal

Lega rasa dapat masak & makan ikan,dah cemuq dah makan ayam & daging.
Nasi putih,ikan belah belakang gulai ikan

Puas hati
Kelaut la diet slps puasa. Nasib la pakai perisai. Blh control mkn😄

Most Popular Instagram Hashtags