safwannazrom safwannazrom

181 posts   4765 followers   3970 followings

Safwan Nazrom  Alang2 dah follow boom lah lalu hehehe😉😉😉 U boom me Me boom u

I may not perfect but at least I'm proud of myself 😊

Dari akaun bank sampai la ke HATI,,, semuanya KOSONG…😢😢😢

Tak Menegur Bukan Bermakna Lupa. Tak Menjawab Bukan Bermaksud Sombong. Cuma Ada Waktu Kita Kehilangan Kata-Kata…
#sukanyabiladiaceria
#selasaisudah
#SelamatSampaiKampungHalaman

🦅

Langkawi On

Selamat hari lahir semoga dipanjangkan umur,, diberi kesihatan yang baik,, sentiasa dimurahkan rezeki dan dipermudahkan dalam segala urusan… Aminn

Jika dia memang jodohku dekatkanlah disisiku,,, Namun jika dia bukan jodohku terimalah disisimu…

Masa muda jangan pernah sia-sia kan..simpan kan sebagai memori jadikan kenangan...

Banyak kesabaran yang telah diuji , namun kini masih lagi menyepi , biarlah diri ini diuji berkali-kali
Suatu hari pasti ada hadir untk diri ini kerana telah di atur kan oleh ilahi...

Ada sebab kenapa Allah Bagi Kita kenal seseorang sampai Tahap tu je. Walaupun PERIT macam mana pun, kena terima. Kerana Allah Maha Mengetahui, sentiasa...

Dalam hidup akan datang dua jenis manusia.. Satu "mencipta kenangan" dan lagi satu "memberi pengajaran"

~ Melepaskan orang bukan dalam genggaman kita lebih perit daripada orang yang ada dalam genggaman kita. Perit itu tiada orang yang tahu kecuali diri sendiri yang merasainya...

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags